אילו סוגי עסקים יכולים לקבל אישור לעשות ביטוח עסקי

בתי עסק חשופים כל הזמן למגוון רחב של סיכונים – החל משוד וכלה בתביעה של לקוח שנפגע בעסק שלכם. כל יזם משקיע הרבה מאוד זמן, מחשבה, כסף ומשאבים נוספים בהקמה של העסק שלו, ולכן כדאי מאוד שיהיה משהו שישמור עליו במקרה של אסון. מגיפת הקורונה הוכיחה לנו שאנחנו אף פעם לא יכולי לדעת מה יקרה, ולאן החיים יגלגלו אותנו. לכן חשוב לעשות ביטוח עסקי.

לביטוח עסקי מאפיינים שונים מעט משאר הביטוחים שיוצא לנו לפגוש בשגרת חיינו כמו ביטוח מחלות קשות או ביטוח דירה. אז מה זה ביטוח עסקי בעצם? ואילו סוגי עסקים יכולים לעשות ביטוח עסקי בכלל? התשובות לשאלות הללו, יחד עם עוד מידע רב, חשוב ומעניין – בטקסט שלפניכם.

 

מה זה ביטוח עסקי

ביטוח עסקי, הנקרא גם ביטוח עסק, הוא למעשה פוליסה בה חברת הביטוח מתחייבת לשלם לבעל העסק פיצויים – אם התרחשו התנאים הכתובים בפוליסה. עד כאן, לא מדובר במשהו שלא הכרתם. מה שמייחד ביטוח עסקי מביטוחים אחרים הוא העובדה שהוא מכסה מגוון הרבה יותר גדול של מקרים. הסיבה לכך היא שעסקים, מטבעם, הרבה יותר חשופים לאסונות פוטנציאליים.

 

מי יכול לקבל אישור לקבלת ביטוח עסק

היינו רוצים לומר לכם, שכל עסק יכול לקבל אישור לביטוח עסקי. לצערנו, המציאות קצת שונה. בגלל שהסכומים שחברת הביטוח צריכה לשלם במידה ובעל הביטוח מממש את הפוליסה הם גבוהים מאוד, חברות הביטוח לא ששות לבטח בעלי עסקים שיש להם "היסטוריה". יחד עם זאת, יש תקווה גם למי שמימש בעברו את פוליסת הביטוח של העסק שלו.

לא משנה איזה עסק אתם רוצים לפתוח (או כבר פתחתם) – יועץ מומחה מסוכנות ביטוח יוכל לעזור לכם למצוא חברת ביטוח שתסכים להעניק לכם פוליסה. גם אם אין לכם בעיה להשיג ביטוח עסק, מומלץ לפנות למומחה לצורך קבלת עסקה טובה יותר. לתיאום יעוץ עם מומחה לביטוח עסק הכנסו לאתר של סוכנות 'פתרונות עדיפים'.

 

למה צריך לעשות ביטוח עסקי

חשוב מאוד לעשות ביטוח לעסק שלכם, משום שאתם אף פעם לא יודעים מאיפה תגיע המכה הכלכלית הבאה. מה אם העסק שלכם ייפול קורבן למתקפת סייבר? מה יקרה אם עובדת שלכם תפגע בזמן העבודה? מי ישלם לאינסטלטור אם תהיה נזילה בצנרת בעסק שלכם? ביטוח עסקי מכסה את כל הצרות הללו, יחד עם שלל אירועים מצערים נוספים.

 

סיכום

לסיכום, אחרי שאתם יודעים מה זה ביטוח עסק, איפה מוצאים ביטוח עסק משתלם ולמה צריך ביטוח עסק – כל מה שנשאר לכם הוא לפנות למומחים של 'פתרונות עדיפים' ולקבל הצעת מחיר. אל תיתנו לצרות לתפוס אתכם לא מוכנים, ותקדימו תרופה למכה. גם אם ביטוח עסק יכול להיות מעט יקר, מדובר בהשקעה שתתגלה כמשתלמת במיוחד ביום שבו תצטרכו כיסוי או החזר.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גוגל
דיגיטל
שיווק דיגיטלי – מחלום למציאות

החלטת להקים עסק, חשבת על קונספט, שכרת עובדים, פיתחת את המוצר ועכשיו כל מה שחסר זה לקוחות. מהי הדרך הטובה ביותר לפנות לקהל היעד? כיצד ביכולתנו לנצל את הטכנולוגיה המודרנית

לאס וגאס
אופנה
פעם ראשונה בווגאס? זה קוד הלבוש המקובל

לאס וגאס, עיר החטאים והאורות הבוהקים, ידועה גם בסגנון הלבוש הייחודי שלה. בין אם אתם מתכננים ליהנות מהקזינו, לראות מופעים מרהיבים, או פשוט לטייל ברחובות הסואנים, חשוב להכיר את קוד