5 סגנונות של ג'ינס שחייב שיהיו בארון שלך

כל אחת יודעת שג'ינס הוא פריט חובה בארון, אבל לא כל אחת יודעת שיש 5 סגנונות של ג'ינסים שצריכים להיות לה בארון. מדובר בעובדה שהתגלתה לנו ממש לא מזמן והבנו שעלינו להוציא את המידע הלאה, כדי שכולן יכירו בו. אנו מזמינות אתכן להישאר אתנו ולגלות מהם הג'ינסים שצריכים להיות על המדף ולהבין מה בדיוק חסר לכן.

 

סגנון הג'ינס ה – 1 שחייב להיות בארון שלך: ג'ינס עם קרעים

הג'ינס הראשון שחייב להיות בארון של כל אחת הוא ג'ינס עם קרעים. זה לא משנה אם מדובר בקרעים גדולים או קטנים, פשוטים או מורכבים. פשוט חייב להיות ג'ינס שיש בו קרעים וכמה שיותר. שכן, זה ג'ינס עם סטייל שאפשר להתאים אליו חולצות במגוון סגנונות, למשל:

  • חולצות של להקות מטאל
  • חולצות בטן
  • חולצות מכופתרות ועוד

זה ג'ינס שאפשר ללכת איתו לבר או לצאת עם חברים. ג'ינס פשוט ונוח שצריך להיות זמין במדף העליון.

5 סגנונות של ג'ינס שחייב שיהיו בארון שלך

סגנון הג'ינס ה – 2 שחייב להיות בארון שלך: סקיני ג'ינס

אי אפשר לכתוב מדריך על ג'ינסים לנערות ונשים מבלי לציין את הסקיני ג'ינס שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהחיים של נשים רבות. נכון שיש כיום ג'ינסים אחרים שתפסו את המקום הראשון, אבל הסקיני ג'ינס תמיד יישאר שם בליבנו ובארון שלנו. זה ג'ינס שאפשר ללכת איתו לעבודה, ליציאות או סתם לסיבוב קניות בקניון.

 

סגנון הג'ינס ה – 3 שחייב להיות בארון שלך: ג'ינס מתרחב

הסגנון העדכני של הג'ינסים הוא המתרחב. זה שלבשו ממש לא מזמן בשנות ה – 80. אם עדיין אין לך ג'ינס מתרחב בארון, את צריכה להשיג אותו באופן מידי. פשוט בגלל שאי אפשר לצאת היום לרחוב בלי ג'ינס מתרחב.

5 סגנונות של ג'ינס שחייב שיהיו בארון שלך

סגנון הג'ינס ה – 4 שחייב להיות בארון שלך: ג'ינס בגזרה גבוהה

סביר להניח שיש לך ג'ינס בגזרה גבוהה בארון, פשוט בגלל שזה אחד הג'ינסים המחמיאים ביותר שאי אפשר שלא להחזיק אותו בארון. אם כן, את יכולה להמשיך אל הסגנון ה – 5 ולבדוק אם יש לך אותו בארון או שלא. תנסי אותנו, סביר שתופתעי.

 

סגנון הג'ינס ה – 5 שחייב להיות בארון שלך: ג'ינס שחור

הסגנון ה – 5 הוא הבעייתי ביותר מבין כל הג'ינסים. אם אתן תוהות למה, אנחנו נאמר לכן מיד שאנחנו תמיד צריכות אותו אבל לא מוצאות בארון. אנחנו לא יכולות לספור על כף היד את מספר הפעמים ששאלו אותנו:" יש לכן ג'ינס שחור להלוות לנו דחוף? יש לנו אירוע בעבודה!". תעשו לעצמכן טובה – אם אין לכן ג'ינס שחור על המדף, תשיגו אחד ומהר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכן לדעת מה הן 5 הסגנונות של ג'ינסים שחייבים להיות אצלכן בארון באופן בהול. נאחל לכן שתחזיקו בכולן ושלא יחסר לכם אף ג'ינס לעולם.

5 סגנונות של ג'ינס שחייב שיהיו בארון שלך

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כפכפי בירקנשטוק
כללי
כפכפי בירקנשטוק

נעליים סנדלים וכפכפים הם מוצר הלבשה מאוד אינדיווידואלי. כשמוצאים דגם נוח, נשארים נאמנים לו לאורך שנים. העניין הוא שלפעמים אנחנו פשוט מתפשרים על הנוחות כי קשה לנו למצוא התאמה טובה