כך ניתוח קטרקט יכול לתת מענה לבעיות עיניים מרובות

בעיות עיניים, הן חלק מהבעיות הרפואיות הקשות ביותר מהן סובלים אנשים רבים בעולם המערבי המודרני. בעיות העיניים יכולות להתפתח בגלל סיבות מגוונות וקשה מאוד להגדיר משפחה מסוימת של בעיות עיניים על ידי קישור לגורם מסוים. 

לכן, וודאי תופתעו לשמוע כי ישנה בעיה אחת, אותה ניתן לפתור על ידי ניתוח פשוט הנקרא "ניתוח קטרט", שמסתעפת ממנה משפחה ענקית של בעיות עיניים, אשר כולן יכולות להיפתר על ידי אותו הליך רפואי פשוט במידה והא מתבצע על ידי רופא עיניים מקצועי ומוסמך לכך. על כך, נפרט במאמר שלפניכם.

 

מהו הניתוח והבעיה המרכזית שהוא פותר?

בתור התחלה נסביר מעט על ניתוח קטרקט. ניתוח זה יוצר זכות מחודשת לעדשת העין ומשחזר את הצלילות של הראייה בהצלחה מרובה. במהלכו, העדשה העכורה של העין, שגורמת לעיוותים בראיה, מוחלפת בעדשה תוך עינית מלאכותית, דרכה האור יוכל לעבור והקרניים של האור יוכלו להיות ממוקדות בצורה האופטימלית לכיוון הרשתית. תוצאות הניתוח, הן שיפור חדות הראייה. חשוב לומר כי הניתוח בטוח מאוד, לכן, באופן כללי מובן כי הניתוח מביא לשיפור בראיה ופותר בעיות ראייה שקשורות לעכירות של עדשת העין.

כך ניתוח קטרקט יכול לתת מענה לבעיות עיניים מרובות

בעיות נוספות

ישנן בעיות אחרות שיכולות להיפתר על ידי הניתוח. אותן בעיות יכולות להיווצר במקביל או כתוצאה ישירה מהקטרקט.

 

קוצר ורוחק ראיה

דוגמה לכך היא בעיית קוצר ורוחק ראייה, אסיגמטציה, ועוד בעיות של מיקור וקליטת קרני האור על עדשת העין. לכן, על ידי הניתוח, ניתן יהיה לתקן את הבעיות הללו ולהפחית בצורה משמעותית את השימוש שלכם במשקפיים ועדשות מגע. כתוצאה מכך, אתם תהיו עצמאיים יותר, ובעלי יכולות ראייה משופרות יותר ביחס לחיים שלכם לפני הניתוח.

 

ניוון מקולרי

ישנה בעיה נוספת, הקשורה להזדקנות ולהשפעות הגיל, והיא ניוון מקולרי. אותו ניוון, גורם לאבדן ראיה בגילאים מבוגרים והוא יכול להתרחש לצד קטרקט. לכן, כאשר מטפלים בקטרקט ומנתחים אותו, וכך כמובן מפסיקים לסבול מאותה בעיה, לגורמים המטפלים באותם מבוגרים יהיה קל בצורה משמעותית לטפל בבעיות הניוון המקולרי, שכעת יהיו נוחות הרבה יותר לניטור ואבחון. כך, מנותחי קטרקט זוכים לעוד יתרון רפואי בעקבות אותו ניתוח חושב.

 

פרסביופיה

בעיית עיניים נוספת לה ניתוח הקטרקט מסוגל לעזור, היא פרסביופיה. מדובר במצב שמשפיע על היכולת להתמקד בחפצים קרובים ככל שאנו מתבגרים. לכן, ישנה אפשרות להתקין עדשות מתקדמות, כגון עדשות מולטיפוקל במקום העדשות המוצאות בניתוח, והן יכולות ולתקן פרסביופיה על ידי שיפור טווחי הראייה ויכולות מיקוד הראייה של המנותחים.

נדגיש, כי כל ניתוח קטרקט צריך להתבצע על ידי רופא עיניים מנתח קטרקט מומחה, ואנו ממליצים לכם לחפש את הטובים ביותר בתחום.

 

לסיכום

כעת, יתרונותיו הרבים של ניתוח הקטרקט ברורים ומובנים לכם מאוד.

כך ניתוח קטרקט יכול לתת מענה לבעיות עיניים מרובות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בדק בית
בעלי מקצוע
החשיבות של בדק בית: מה שאתה צריך לדעת 

בדק בית היא פעולה שמתבצעת לפני שרוכשים דירה מקבלן, לפני שרוכשים דירה מאדם פרטי וגם לפני שמבצעים שיפוץ. למרות שמדובר בהליך די שגרתי שיש לבצע לפני כל הצעדים הללו, אנשים

מצלמה
עריכת דין
דברים שחובה לתעד בתאונת עבודה

תאונות עבודה הן אירועים מצערים שקורים לעיתים. בדרך כלל, הנפגעים בתאונות עבודה מעונינים להגיש תביעה לחברות הביטוח, או למוסד לביטוח לאומי, על מנת לקבל תשלום בעבור הפגיעה. משימה זו היא