מיזמים שחובה להכיר ב-2019

זוכרים איך פעם היינו צריכים לצאת מהבית או להרים טלפון על כל דבר קטן? רציתם לבדוק משהו בבנק? בבקשה, אוטובוס של 20 דקות, בהצלחה. המבורגר וצ'יפס? רק תוודאו שיש מקום במסעדה לפני כן, ותהנו! אבל היום – היום אפשר לעשות הכל, או לפחות כמעט הכל, מבית. איך? הנה מיזמים שחובה להכיר ב-2019.

Wolt – מיזם שחובה להכיר ב-2019, במיוחד לרעבים מבינינו

חברת וולט התחילה את פעילותה בישראל בדצמבר 2018, ומספקת שירותים של משלוחי מזון ממסעדות שאין להן מערך משלוחים מסודר, והכל בצורה פשוטה וידידותית למשתמש. מורידים את האפליקציה, מזינים כתובת ומספר כרטיס אשראי, ומתחילים לגלול בין עשרות האפשרויות. ואגב, לא חייבים לגלול. אם אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים, או שנפלה עליכם הדודה המסויימת למאכל מסוים – תוכלו למקד את החיפוש לפי קטגוריה, או ממש לכתוב את שם המסעדה. האפליקציה מציעה מגוון של מסעדות – החל מהמבורגר ופיצה, ועד סלטים וקינוחים. כל זאת ועוד – מהבית או מהמשרד. אתם עוד פה? יאללה, לכו לזלול.

*השירות של Wolt פועל נכון להיום בתל אביב, גבעתיים וחלקים מרמת גן.

כסף

בלנדר – הלוואות בין אנשים

מטרתה של בלנדר היא לשים סוף להלוואות מהבנק. למה? פשוט מאוד – יש אנשים שיש להם כסף וישמחו להלוות לכם אותו, בלי התהליך המתסכל והמייאש שנעשה מול הבנק, הכולל מילוי טפסים ובירוקרטיה בלתי נגמרת. את ההלוואות ניתן לעשות דרך המחשב או מכשיר הפלאפון שלכם. אמנם גם בבלנדר קיים תהליך קצר של בקשת הלוואה, אך לאחר שבקשתכם תאושר – תקבלו את הכסף לחשבונכם תוך 2 ימי עסקים בלבד. בלנדר עובדים לפי המודלים של Peer to Peer Lending, שפערי הריביות צומצמו באופן דרסטי בעקבות דרך פעולתם. שווה, לא?

הר הביטוח

הר הביטוח הוא בהחלט מיזם שחובה להכיר בשנת 2019. מדובר באתר מבית משרד האוצר ורשות שוק ההון, בו תוכלו למצוא, תוך שניות ספורות ועל ידי הזנת תעודת זהות, את כל המידע הביטוחי הקיים עליכם. למשל, אם את ביטוח החיים שלכם עשיתם דרך חברת ביטוח מסויימת, ואת ביטוח הבריאות שלכם עשיתם דרך חברת ביטוח אחרת – באתר תוכלו למצוא את שתי הפוליסות, כולל החברה דרכה עשיתם את הביטוח. בזמנים בהם המידע עלינו שופע ומפוזר בכל כך הרבה מקומות – טוב לדעת שיש אתר שמרכז עבורנו את כל מה שחשוב לנו לדעת – על עצמנו. לבדיקה.

בעולם שבו ההתחדשות היא בלתי נגמרת וחסרת גבולות, כדאי להתעדכן מדי פעם ולדעת באילו תחומים ובאילו דרכים תוכלו לחסוך לעצמכם שעות של חיפושים, טיולים ושוטטויות. ואם אתם כבר פה והתחדשתם – אל תהיו בונקרים. תעבירו הלאה את המידע – למשפחה, לחברים ולקולגות, וכך נוודא שכולנו מעודכנים על המיזמים שחובה להכיר ב-2019.

רוצים להמשיך לקרוא בנושא השקעה בקרקעות בישראל בעיר דורות עילית לחצו כאן.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתקן לנייר טואלט
עסקים
מה כרוך בתכנון שירותים בבית עסק?

תכנון שירותים בעסק הוא משימה לא קטנה. מדובר בתהליך מורכב, החל עיצוב ועד לבחירת מרכיבים ועיצוב החלל. בניית חדר שירותים הוא למעשה איזון עדין בין תפקוד ואסתטיקה, וחשוב לקחת בחשבון

מכשירי חשמל
מקרר סמסונג – קירור אולטימטיבי לאוכל שלנו

המקרר של סמסונג הוא המותג הפרקטי והאידיאלי בשבילכם על מנת לקרר את המזון בצורה אולטימטיבית. המאמר יפרט כיצד בוחרים מקרר איכותי למטבח.   מבנה המקרר כאשר בוחרים מקרר סמסונג המבנה