השקעה בקרקעות בישראל בעיר דורות עילית

סבורים כי רכישה של קרקע בישראל היא עניין לעשירים בלבד? יש לכם טעות. באמצעות השקעה בקרקע בעיר דורות עילית תוכלו להיכנס לשוק הנדל"ן ולקבל רווחים נאים לאורך שנים רבות. כל הפרטים – במאמר הבא.

השקעה בקרקעות בישראל – האם מדובר בהשקעה לעשירים בלבד?

רכישה של קרקעות ישראל נחשבת מזה שנים רבות להשקעה אשר מתאימה רק בעבור בעלי ממון, וזאת בשל תפיסה שגויה כי מדובר בעלויות כספיות גבוהות אשר הציבור הרחב אינו יכול לעמוד בהן. למעשה, מדובר בטעות אשר עלולה לעלות לכם ביוקר, וזאת בשל העובדה כי כיום ניתן לבצע רכישה של קרקע חקלאית בעלות כספית אטרקטיבית. היכן? ובכן, אנו גאים להציג לכם את העיר החדשה דורות עילית – עיר אשר מוקמת בימים אלו במזרח גוש דן ומהווה הזדמנות נדלנית יוצאת דופן, כפי שנפרט כעת בהמשך המאמר.

קרקע חקלאית

השקעה בקרקעות בישראל בעיר דורות עילית

כאמור, רבים סבורים כי רכישה של קרקעות בישראל היא השקעה לעשירים בלבד, אולם כיום ישנה אפשרות לביצוע רכישה של קרקע חקלאית בעיר דורות עילית. העיר, אשר מיועדת בעבור המגזר הדתי והחרדי עתידה לאלכס עשרות אלפי בני אדם, כמו גם בעלי עסקים רבים, וזאת בשל העובדה כי מדובר בשטח מסחרי אשר אושר לצורך הפשרה בהיקף של 3,000 דונם. את העיר החדשה והקרקעות אשר מצויות בה משווקת חברת אפיקים רוזנטלר, חברה וותיקה אשר השלימה בהצלחה פרויקטים בתחום הבנייה בכל רחבי הארץ, כאשר ע"פ נציגי החברה מדובר בפרויקט דגל של החברה כמו גם של משרדי ממשלה כדוגמת משרד השיכון והבינוי, וכן נציגי הציבור החרדי אשר מקדמים את הפרויקט ביתר שאת. חשוב לציין כי מצוקת הדיור האדירה בעבור המגזר מחייבת נקיטת צעדים משמעותיים וחשובים, ולכן הפשרת הקרקעות המוצאת בעיר מאפשרת לכם להיכנס ולהשקיע, כאשר היקף התשואה כתוצאה מביצוע ההשקעה יאפשר לכם לבסס את עתידכם הכלכלי למשך שנים רבות.

דורות עילית – הגיע הזמן להשקיע בשוק הנדל"ן באופן קל ונוח

חברת אפיקים רוזנטלר אשר משווקת כיום את רכישת הקרקעות בעיר דורות עילית מאפשרת לכם לקבל מעטפת אישית לכל אורך התהליך, כל זאת בהתאם לתקציב אותו תרצו להקדיש. ע"פ נציגי החברה, נכון להיום מוצע לציבור המשקיעים מגוון רחב של מחירים לצורך רכישת קרקעות, כאשר המחיר ההתחלתי לרכישת קרקע עומד על 90,000 ₪ בלבד. על כן, אם אתם מתלבטים לגבי רכישה של קרקע וחוששים מהתהליך, אנו יכולים להבטיח לכם כי לאור הניסיון ארוך השנים של החברה בהשלמת פרויקטים וכן אישורים רבים אשר התקבלו כבר עכשיו לצורך הפשרת הקרקעות, רכישה של קרקע חקלאית בישראל בעיר דורות עילית היא הדרך הבטוחה והטובה ביותר. לתיאום פגישת ייעוץ ראשונית וקבלת פרטים נוספים, היכנסו לאתר הרשמי בכתובת https://dorot-illit.co.il.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
3 מיתוסים על זוגיות ומה כן מומלץ לעשות
למבוגרים
3 מיתוסים על זוגיות ומה כן מומלץ לעשות

הזוגיות היא נושא שרבות מדובר בו, ובאופן טבעי נוצרים מיתוסים כאלו ואחרים גם בעניין זה. איך נדע מהו מיתוס ומהי עובדה שיש להתייחס אליה ברצינות? למשל, אותו מיתוס של הגבר

ניקיון דירה
כללי
4 דגשים לניקיון דירות

לפעמים אנו מוצאים את עצמנו תוהים לגבי לימודי ניקיון בבית הספר היסודי, החטיבה או התיכון. הרי זה לא ברור איך נושא כל כך חשוב, שנחשב לחלק בלתי נפרד מחיי היום

Android phone
צרכנות
למה עדיף מגן זכוכית לגלקסי?

מגן זכוכית לגלקסי יכול לשמור באופן מיטבי על המסך כמו גם לאפשר נוחות שימוש בלתי רגילה.   מגן זכוכית לגלקסי – מדוע לבחור בו? אחת התופעות הקשות ביותר עמן נתקלים

Real, Estate
עריכת דין
מידע מועיל על מיסוי מקרקעין

כל אדם המעוניין לרכוש או למכור נדל"ן, צריך לשלם מס על פי החוק, אלא אם יש לו פטור. המאמר יסקור את כל תהליך המיסוי על מקרקעין וכיצד עושים זאת.