לעצב לבד: טיפים לעיצוב הבית

עיצוב הפנים של בית המגורים שלכם הוא החלק המשמעותי ביותר שאתם רוצים להשקיע בו על מנת להפוך את המבנה הגנרי לבית חי, חמים, מזמין ואוהב. על מנת שתוכלו לעשות זאת אתם צריכים להשקיע מחשבה רבה וליצור שילוב מושלם של רהיטים, צמחים מלאכותיים ואלמנטים עיצוביים שונים.

בעוד שישראלים רבים בוחרים לפנות לעזרתו של מעצב פנים על מנת לבצע את העבודות הגמרים הללו. ישנה קבוצה לא מבוטלת של ישראלים שבוחרים לבצע את עיצוב הפנים של בית המגורים שלהם בעצמם, ואף מצליחים להגיע להישגים משמעותיים בתחום. על מנת שגם אתם תוכלו להפוך את עיצוב הפנים שלכם למושלם בכוחות עצמכם יצרנו לכם את המדריך הקצר לעיצוב פנים אישי.

 

ארבע דרכים בהן אתם יכולים לעצב את הבית לבדכם

אם אתם רוצים לעצב את הבית שלכם באופן אישי חשוב לשים לב לארבעת הנקודות הבאות:

  1. צבע – שילובי הצבעים בבית הפרטי שלכם יכולים להיות משמעותיים במיוחד אם אתם רוצים לשמור על קו רציף והומוגני מבחינת עיצוב. חשוב לבחור בפלטת צבעים אחת, אשר בתוכה ישנו צבע בסיס, צבע בולט וכמה גוונים שונים שנמצאים בין שניהם. למשל אם אתם רוצים ללכת על גוונים כהים יותר אתם יכולים לבחור באפור כהה כצבע בולט ובלבן או קרם כצבע בסיס. כך כל הבית שלכם יקבל מראה אחיד, יוקרתי ומקצועי.
  2. ריהוט – כאשר אתם בוחרים את הריהוט לבית הפרטי שלכם אתם צריכים לעשות זאת בקפידה וחשוב שיתאים לריצוף או הפרקט שלכם בבית. לדוגמה, כאשר מדובר על סלון הבית, מערכת הישיבה היא האלמנט החשוב והבולט ביותר. על כן מומלץ לבחור את הספר אשר תתאים לגוונים אותם אתם רוצים לשמר בבית (למשל ספה בצבע אפור עכבר), כמו גם לגדלים של חללי הבית השונים. אם אתם בוחרים מערכת ישיבה גדולה מידי היא עלולה לחסום את הנגישות לסלון ולהפריע למהלך החיים היומיומי.
  3. עציצים מלאכותיים – שילוב עציצים מלאכותיים כמו שמשווקת חברת דקוריישן 2000 בתוך חלל הבית היא החלטה שיכולה לשנות את  המראה הכללי של הבית כולו. במיוחד אם אתם בוחרים פלטת צבעים כהה יחסית. זריקות צבעים שמשתנות לפי עונות השנה בהחלט יכולות להוסיף ממד של חיים לבית שלכם ולאפשר לכם לשנות בצורה משמעותית את האווירה בבית. זרי חמניות מלאכותיים בקיץ, אל מול זרי ורדים אדומים ביום חורף קר, הופכים את הבית שלכם לאנושי הרבה יותר, מבלי להשקיע משאבים עצומים ברכישת פרחים חיים.
  4. חלוקת חדרים – לבסוף אלמנט חלוקת החדרים הוא החשוב ביותר על מנת ליצור הרמוניה והזרימה בין כל חללי הבית. על מנת לאפשר ניצול מקסימלי של שטח הבית אתם רוצים לבצע חלוקת חדרים אידיאלית, אשר תתאים גם לכמות הדיירים ותיצור מראה של בית רחב ידיים, גם אם אתם עובדים תחת תנאי גודל מאוד מוגבלים.

צמחיה במטבח

 

עיצוב אישי, בסטנדרטים מקצועיים

עיצוב הבית לא חייב להיות העיצוב המוקפד ביותר, האופנתי ביותר או העדכני ביותר, אם אתם אלו שמעצבים אותו. בשונה ממעצב פנים אשר מסתכל על התמונה המלאה בהתאם אופנות מתחלפות ותנאי עבודה מאוד מוגדרים, כאשר אתם מעצבים את חלל הפנים של הבית, אתם חושבים על החיים עצמם. הצרכים של כל בני הבית, ההעדפות האישיות והטעם האישי. לכן, כל עיצוב פנים שאתם תבחרו ליצור לבית שלכם כנראה יהיה הרבה יותר מוצלח מעיצוב פנים אשר נעשה על ידי אמן, ולא משנה עד כמה הוא מקצועי ומיומן. לכן אל תפקפק וביכולות שלכם ואל תחששו לבחור לשפץ את הבית בעצמכם.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ספרי ילדים
כללי
אמנות האיור בספרי ילדים

אם יצא לכם לקרוא לאחרונה ספרי ילדים, כנראה שמתם לב לכך שיש שוני בין האיורים השונים שמופיעים בהם. בתור הורים לילד סקרן שקורא שוב ושוב את אותם ספרים מידי יום,

בנק למשכנתאות
משכנתאות
האם ניתן לבחור בכל בנק בשביל לקחת משכנתא?

בתקופה האחרונה אנו עדים לשיח ער שעולה ברשתות החברתיות בנוגע לנטילת משכנתאות בבנקים השונים. שיח זה גרם לנו להבין כי עלינו לעצור את רצף כתיבת המדריכים שלנו שעסקו בנושאים בנקאיים

אינסטגרם
רשתות חברתיות
מהם היתרונות בקניית עוקבים באינסטגרם?

בעידן הדיגיטלי של היום, פלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם הפכו לכלי רב עוצמה עבור אנשים ועסקים, המעוניינים להתחבר לקהל היעד שלהם ולהרחיב את טווח החשיפה. עם הפופולריות הגוברת של האינסטגרם,