פרקט או ריצוף – מה עדיף לסלון הבית

לבית חדש לגמרי, או לצורך שיפוץ הסלון – הריצוף הוא אחת הבחירות החשובות והמשפיעות על נראות הסלון, על הקלות של תהליכי הניקוי ועל הנוחות. בחירת הריצוף משפיעה במידה ניכרת על עיצוב החלל כולו והיא חשובה לפחות כמו בחירת צבעי הקירות. האפשרויות העיקריות בעת בחירת הריצוף הן שיש, קרמיקה, או פרקט. אז איך בוחרים ביניהם?

בין אם אתם מחליפים את רצפת הסלון לפרקט, שיש, או קרמיקה,, אתם יודעים שחשוב לבחור חברת שיפוצים בבת ים, שתעשו לכם עבודה מעולה. אבל חשוב לא פחות לבחור את סוג הרצפה המתאים.  הנה כמה נקודות שיעזרו לכם להחליט:

  1. אווירה – רצפת פרקט משדרת חמימות וביתיות, שיש משדר יוקרה וקרירות, רצפת קרמיקה יכולה להיות כמעט כל מה שתרצו, אך משדרת פשטות.
  2. גיוון – רצפת קרמיקה מאפשרת בחירה מתוך מגוון עיצובים בעוד שפרקט, או שיש הם בעלי מראה די קבוע וידוע.
  3. עמידות – רצפת פרקט, או רצפה מחומרים טבעיים, תהיה פחות עמידה ופחות קלה לניקוי מרצפת קרמיקה.
  4. כמה קל יהיה להחליף חלקים של הרצפה במקרה הצורך?
  5. כמה הרצפה עמידה בפני שריטות ופגיעות אחרות?
  6. תקציב – לכל סוג של רצפה יש מחירים שונים לטווח הקצר ולטווח הארוך. למשל – שיש הוא חומר יקר מאוד יחסית, אך העמידות הגבוהה שלו עשויה לחסוך בעלויות לטווח הארוך.
  7. הבדלי מחירים – השיש הוא חומר הריצוף היקר ביותר מבין השלושה. אחריו מגיעה רצפת הקרמיקה ולבסוף הפרקט.

מטבח

עוד כמה שיקולים שכדאי לקחת בחשבון:

בחרו רצפה שתתאים לצרכי המשפחה שלכם, לתקציב שלכם וגם ליכולות שלכם לתחזק אותה בטווח הארוך, אך אל תשכחו – אתם גם צריכים לאהוב אותה, כי אתם אלה שתחיו איתה בסופו של יום.

כדי להבין טוב יותר כיצד הרצפה תיראה בבית – בקשו לפני שתבחרו, כשאתם עוד בחנות, שיניחו לכם לפחות 5 מרצפות אחת ליד השנייה, כדי ליצור עבורכם תמונה ברורה ככל האפשר – איך הרצפה תיראה בבית.

ודאו שאתם קונים קצת יותר מרצפות ממה שצריך בדיוק לריצוף הסלון. המרצפות הנותרות יבטיחו לכם שגם בעוד כמה שנים, אם תישבר לכם מרצפת – תוכלו להחליף אותה במרצפת מאותו הדגם בדיוק.

כל רצפה שתבחרו, דורשת התקנה על ידי אנשי מקצוע. התקנה עצמית עשויה להיראות לכם חסכונית, אך אם תצטרכו לתקן עבודה לא מקצועית ולהתמודד עם תקלות שנגרמו בגלל טעויות בהתקנה – ייתכן, שהסכום הסופי יהיה גבוה יותר.

חברת נתנאל שיפוצים מציעה לכם צוות של אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים במגוון תחומי השיפוץ של הבית, שישמחו לעמוד לרשותכם גם בסיוע בבחירת הריצוף המתאים וגם בהתקנתו באופן מקצועי ובטוח. צוות החברה יפגוש אתכם לפני תחילת העבודה לצורך תיאום ציפיות והכנת תכנית עבודה מסודרת, כדי לוודא שהעבודה תתבצע על הצד הטוב ביותר ולשביעות רצונכם.

צרו איתנו קשר וקבלו הצעה: 052-912-0124

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סוגים שונים של תכשיטים
לאישה ולגבר
טבעות אירוסין – סוגים ומחירים

דעו לכם כי ישנם לא מעט סוגים שונים של טבעות אירוסין. אם תבחנו היטב את החנויות השונות תוכלו לראות כי כל טבעת יכולה להתאים אישה אחרת ולפיכך יהיה חשוב לבחור