יתרונות בהליכה יחפה מול הליכה עם נעלי צעד ראשון לתינוק

מתלבטים בין נעלי צעד ראשון להליכה יחפה? ובכן, בחיים כמו בחיים, למטבע תמיד יש שני צדדים ותמיד יש חסרונות מול יתרונות. בעוד שחלק מההורים יעדיפו לתת לילד להלך בנעלי צעד 1, הורים אחרים יעדיפו לתת לילד ללכת יחף. יש צודק או טועה? הנה כל המידע שצריך בנושא.

כשאנחנו נהפכים להורים, אנחנו רוצים להעניק לילדים שלנו את כל העולם ומעבר לו. הצורך הזה, שמתבטא ברכישה של ציוד לתינוקות בהון עתק של כספים, לעיתים מופרז. אבל אם יש משהו אחד שלא מתפשרים עליו הוא, נעלי צעד ראשון לתינוקות. אמנם לעיתים אנחנו מפריזים ברכישות של ציוד תינוקות, אבל רכישת נעלי צעד ראשון לתינוק היא כמעט הכרחית. ויחד עם זאת שיש לנעלי צעד ראשון תפקיד מהותי בהתפתחות הילד, יש גם יתרונות בהליכה יחפה. בואו נדבר על זה.

 

יתרונות בהליכה יחפה מול נעלי צעד ראשון

ישנם יתרונות מסוימים בהליכה יחפה, כמו למשל שיפור זרימת הדם בגוף ובכף הרגל. יחד עם שיפור זרימת הדם, ההליכה היחפה בחוף הים למשל, מסייעת בקילוף הטבעי של העור. מתבצעת כך הסרה של תאים מתים. פרט זה יותר רלוונטי לגבי מבוגרים, אבל כדאי לדעת את זה בכל מקרה.

יתרונות נוספים בהליכה יחפה שכדאי להכיר – ההליכה היחפה משפרת את היציבות ושיווי המשקל של הילד. הילד לומד להכיר את גופו הרבה יותר טוב, מה שמשליך גם על מובנים קוגניטיביים מסוימים. נסביר זאת כך: אם הילד יחף, הוא באופן אוטומטי מסתכל קדימה לבדוק את הקרקע ומנתח אותה ברמת הפגיעות הפוטנציאלית. באופן הזה, הילד מאמן גם את מוחו בזמן ההליכה היחפה.

 

חסרונות בהליכה יחפה שחשוב להכיר

אם אתם נותנים לילד להתהלך כשהוא יחף, חשוב גם להכיר את החסרונות הברורים. למשל, פגיעה בכף הרגל בעקבות דריכה על חפצים מסוימים, צעצועים, שברי זכוכיות ועוד. בשורה התחתונה, אלו החסרונות העיקריים בהליכה יחפה, מה שאפשר למנוע בעזרת נעלי צעד ראשון.

 

מדוע כדאי להשתמש בנעלי צעד ראשון

הורים רבים רוכשים נעלי צעד ראשון כאשר הילד מתחיל את צעדיו הראשונים בעולם. הנעליים האלו אמורים לדמות הליכה יחפה ככל הניתן, זאת באמצעות חומרים מינימליסטיים מהם עשויה הנעל. בפעל, נעלי צעד ראשון מומלצות מאוד עבור תינוקות, אבל יש צורך להחליפן בערך כל חודשיים בממוצע.

אם אתם מעוניינים לרכוש נעלי צעד ראשון, יהיה אפשרי לרכוש כאלו באינטרנט וגם בחנויות הנעליים השונות. תשוו מחירים, תכירו מותגים ותבחרו בנעליים לילד. תרכשו נעליים מינימליסטיות ככל האפשר. זה מה שיאפשר לכף הרגל להתפתח וללמוד את התפקידים שלה שקשורים ליציבת הגוף.

נעלי צעד ראשון לתינוקות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רכב אחר תאונה
עריכת דין
מתי צריך עורך דין תעבורה

לצערנו תאונות דרכים ועבירות תנועה הן אינן עניין נדיר בנוף הישראלי. הנהגים, שנוסעים בפראות, עומדים פעמים רבות בפני סיטואציותשלא מאפשרות להם להתמודד בצורה אחרת היות והם אינם נוהגים בזהירות, ומכאן

רוכב מקצועי
כללי
שוק האופנועים בישראל – מי השחקנים החזקים?

לא כל יצרני האופנועים מספקים דגמים לכל המדינות, ובישראל – יש מספר מצומצם יחסית של יצרנים, שנחשבים לשחקנים החזקים בתחום האופנועים. אלו הם המותגים שבהם ניתקל ברוב המקרים – כשנראה

מחירי שליחויות
צרכנות
מחירי שליחויות בכל התחומים

אין כל ספק כי המשלוחים הוא ענף שנמצא בצמיחה בהיבט הצרכים המודרניים של כולם. משלוחים אולי החלו את דרכם בתור עסק שנותן מענה עבור משלוחים שהיו מבוצעים בצורה מועטה ללקוח