איך לעשות נכון השוואת מחירי ביטוח דירה ולחסוך הרבה כסף?

לאחרונה שמענו על לא מעט מכרים שלנו שמשלמים יותר מידי כסף על מחיר ביטוח הדירה שלהם. אנו מוכרחים להודות שזזנו בחוסר נוחות בכיסא שלנו כששמענו את העלות המוגזמת שחברת הביטוח דורשת מהם ולא ידענו אם לומר להם שהם מבזבזים הרבה כסף. החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא שיעלה את העניין למודעות במקום לפנות אליהם ולהביך אותם. אנו ממליצים לכל אחד לקרוא את המדריך הזה ולקבל את המידע המקיף בתחום כדי להימנע מתשלום יתר.

 

רקע לכתיבת המדריך

למקרה שאינכם מכירים את המדריכים שלנו, נציין בפניכם שאנחנו כותבים מדריכים שנוגעים לחיסכון כלכלי בכל מיני תחומים. כפי שכבר ידוע לכם, את המדריך הנוכחי כתבנו לאחר שהבנו שיש לא מעט אנשים שמשלמים מחירים גבוהים מידי על מחירי ביטוח הדירה שלהם. במדריך זה נציג בפניכם את השלבים שאנחנו ביצענו כשערכנו השוואת מחירים בנושא. ראוי לציין כי מדובר בהשוואת מחירים שארכה פחות משעה וחסכה לנו מאות שקלים מידי שנה.

 

השלב ה-1 בהשוואת מחירי ביטוח דירה – בירור הפוליסות השונות

בשלב הראשון פנינו אל 3 חברות ביטוח שונות שמציעות ביטוח דירה ושוחחנו עם נציגים מטעמם. ביקשנו מכל נציג לשלוח לנו במייל את הפוליסות האפשריות שמוצעות על ידי החברה כולל המחיר. כך שבסופו של דבר, היו לנו 3 הודעות במייל שהופיע בהן פירוט אודות הפוליסות. חשוב לערוך את השלב הזה כדי לבדוק בהמשך את האפשרויות שמוצעות בכל פוליסה.

 

השלב ה-2 בהשוואת מחירי ביטוח דירה – מציאת 2 הפוליסות המשתלמות ביותר

בשלב זה יש לבדוק מהן 2 הפוליסות המשתלמות ביותר. כדי לערוך סינון ולהגיע אל ה- 2 המשתלמות ביותר, בדקנו אילו פוליסות מכילות את כל הפרטים הבאים:

  • כיסוי צנרת בביטוח דירה
  • כיסוי רעידת אדמה
  • כיסוי לתכולת דירה

לאחר שראינו אילו פוליסות מכילות את הפרטים הללו, בחרנו את ה- 2 שהמחיר שלהן הוא הנמוך ביותר.

 

השלב ה-3 בהשוואת מחירי ביטוח דירה – בחירת הפוליסה הזולה ביותר

אנחנו מצאנו שיכול להיות הבדל עצום בין 2 פוליסות זהות שמוצעות מטעם חברות שונות. אתם עשויים להגיע למסקנה זהה לאחר שתיישמו את השלב השני. בשלב השלישי אתם צריכים להסתכל על 2 הפוליסות שנבחרו על ידיכם ולבחור את הפוליסה הזולה ביותר. כך את יכולים להיות בטוחים שערכתם את הבירור המקיף בתחום ושיש לכם את הפוליסה הזולה והמשתלמת ביותר.

 

כמה מילים לפני סיום

רגע לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים לציין בפניכם שידוע לנו שהליך השוואת מחירי הביטוח הוא לא עניין פשוט עבור כולם. שכן, הוא מצריך סבלנות רבה ובירור מעמיק ובכל זאת, אנו ממליצים לכם להקדיש כמה דקות מהחיים כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם בביטוח עם הפוליסה המתאימה והמשתלמת ביותר שג יכסה אתכם בכל מיני מצבים שונים.

בית מבוטח

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מלגזות לעסק שלך
עסקים
אילו סוגי מלגזות יש ואיך לתחזק אותן נכון

מלגזה היא אחד הכלים הכי בסיסיים שנדרשים בעסקים רבים. ברגע שאתם שמים לב שאתם צריכים להרים משאות כבדים ולשנע אותם, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה לרכוש מלגזה לעסק שלכם.

לימודי מחשבים
קורסים ולימודים
מהם תחומי הליבה בלימודי מחשבים?

לימודי מחשבים פותחים את האופקים ומעניקים מגוון רחב של הזדמנויות בשוק העבודה. בתוך הקטגוריה הזו נמצאים תחומים פשוטים יחסית כמו הכרת המחשב ושימוש בתוכנות שונות המתאימות לעבודה משרדית ועד לתחומים