תיקון מסך גלקסי 7 אדג

מכשיר טלפון גלקסי 7 אדג כולל מסך רחב יותר מטלפונים סלולריים אחרים. בטלפון זה המסך למעשה מתפרס ממש עד לקצה הטלפון, כך שהוא מהווה הלכה למעשה חלק מהותי במכשיר סלולרי זה.

המשמעות היא שכל שבר במסך (התקלה הנפוצה בכל המכשירים הניידים ובכללם גלקסי 7 אדג) מצריך תיקון ברמת מורכבות גבוהה מזו של טלפונים ניידים אחרים – מה שכמובן בא לידי ביטוי במחיר ולכך שתיקון זה נחשב לאחד התיקונים הסלולריים היקרים.

לכן, מומלץ לעשות הכל כדי למנוע הוצאה כספית משמעותית זו. אחת האפשרויות למניעת שבר במסך היא הצטיידות באביזרי מגן למזעור נזקים בעת נפילת המכשיר, למשל קייס, מגני זכוכית וכו'.

פאלפון  

אופן התיקון עצמו

תיקון המסך של גלקסי 7 אדג חייב להיעשות ע"י טכנאים שעושים שימוש בכלים מיוחדים, הן לצורך פירוק הרכיבים הקטנים המחוברים למסך והן לצורך הרכבת המסך החדש- מה שמצריך מיומנות גבוהה במיוחד שלא קיימת בכל מעבדות התיקונים בתחום הסלולר.

בנוסף, תיקון מסך גלקסי 7 אדג מצריך פעולה זהירה ולכן אי אפשר לעשותו לבד בבית. למשל, הטכנאי מבצע אבחון מקצועי כדי לוודא שהבעיה אכן קשורה באחד משני המסכים שנמצאים במכשיר:

  • מסך מגע – הזכוכית הפנימית ששבר או סדק בה לרוב אינם משפיעים על התפקוד של הטלפון, אלא רק פוגמים בויזואליות שלו מבחינה אסתטית.
  • מסך LCD  – מסך התצוגה של הטלפון שכל שבר בו משפיע על התפקוד של המכשיר, למשל גורם למסך להיות שחור.

במידה והבעיה היא אכן בעיית מסך הטכנאי מחליט איזו יחידה להחליף (מסך המגע או מסך ה- LCD ) ובאיזה חלפים להשתמש: מקוריים או מחודשים.

כמובן שהחלפת מסך תקול במסך מקורי היא יקרה יותר אבל התוצאה פחות איכותית (בעיקר כאשר מדובר בשבר במסך ה- LCD  שמשפיע על תפקוד הטלפון).

איך יודעים שהתיקון הצליח?

יש שתי דרכים לוודא שהתיקון אכן נעשה במקצועיות הדרושה, כלומר לוודא שהמסך התקול הוחלף במסך מקורי ושהתשלום הגבוה אכן מחויב המציאות:

  1. לבדוק את המהירות של מסך המגע ולהשוות אותה למהירות שהייתה לפני השבר במסך. מהירות נוכחית שהיא נמוכה מהמהירות הקודמת היא הוכחה לכך שהמסך החדש אינו מקורי.
  2. לבדוק את האיכות של תמונות שונות מבחינת צבעים ובהירות. כל איכות נוכחית שנופלת מהאיכות שהייתה לפני השבר מוכיחה שהמסך העכשווי אינו מקורי, למשל תמונות שמוצגות עם כתמים ונקודות שלא היו במקור).

לכן, הדרך הטובה ביותר להבטיח את עצמכם היא לפנות למעבדת תיקונים ניידת. באופן הזה הסיכוי שתקבלו תיקון לא איכותי יורדת למינימום מסיבה אחת – התיקון נעשה בזמן ובמקום המתאים לכם ואתם נמצאים במקום התיקון לכל אורך הפעולה.

בנוסף, שירות זה נעשה במהירות רבה (גג שעה), כך שאתם יכולים לחסוך גם הרבה זמן וכסף. ממש שתי ציפורים בתיקון אחד.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
Real, Estate
עריכת דין
מידע מועיל על מיסוי מקרקעין

כל אדם המעוניין לרכוש או למכור נדל"ן, צריך לשלם מס על פי החוק, אלא אם יש לו פטור. המאמר יסקור את כל תהליך המיסוי על מקרקעין וכיצד עושים זאת.  

איך לצרוך שמן CBD

העלייה בהיקף הביקוש לצורך צריכה של שמן CBD עלתה באופן משמעותי, אולם צרכנים רבים של השמן אינם מודעים לעובדה כי על מנת לצרוך את השמן באופן אפקטיבי יש לפעול בשתי