5 תוספים שיעזרו לכם לבנות אתר מוצלח

בעלי עסקים רבים בוחרים, ובצדק, לבנות אתר אינטרנט לעסק שלהם באמצעות תוכנת WordPress המחזיקה בכרבע מהאתרים באינטרנט ולמרות שמדובר באחת ממערכות ניהול התוכן הנוחות והטובות ביותר, יש משהו אחר שהופך אותה לבחירה העליונה: גישה לעשרות אלפי תוספים.

תוספים רבים מאפשרים לאתרים להתפתח ולהפוך לכלי נגיש ומותאם לצרכי העסק לפי ההעדפות השונות שבעלי העסק מעוניינים בכך.

כמו למשל, תוסף צ'אט המאפשר לשמור על קשר עם קהל הלקוחות 24/7 ולתת מענה באת הצורך או תוסף המאפשר מעקב אחר כניסות ויציאות לאתר שלכם.

 

ריכזנו עבורכם 5 תוספים שיעזרו לכם לבנות אתר מוצלח

גלריית NextGEN

תוסף מוביל לגלריית וורדפרס, עם מערכת ניהול גלריות מלאה, כולל תכונות שתוספים מתחרים אינם מציעים. אם תמונות הן חלק גדול מהעסק שלך, תרצה להסתמך על התוסף הזה עבור WordPress. זה עושה כמה דברים מדהימים ביחס להצגת תמונות במגוון פורמטים.

 

ווסאפ

תוסף מצוין להתאמת צרכי האתר לקהל הלקוחות, נהדר עבור מי שרוצה דרך לפקח על התעבורה באינטרנט בזמן אמת. Wassup מעניק לך לוח מחוונים נהדר למעקב אחר כניסות ויציאות של האתר שלך. תקבל מידע מפורט על כל מה שהמבקרים שלך עושים, החל מהירשומים לניוזלטרים ועד השארת תגובות. אם אתה באמת עוסק במדדים שלך, התוסף הזה הוא תוסף נהדר לסטטיסטיקה של גוגל אנליטיקס או וורדפרס.

 

WP-Touch

אינך רוצה להשאיר אותך מאחר שהעולם זורם לכיוון האינטרנט הנייד. נתונים סטטיסטיים אומרים כי 47 מיליון אנשים בארצות הברית בלבד ניגשים לאינטרנט ממכשירים ניידים מדי יום. WP-Touch מאפשר לך בניית אתר סלולרי ידידותי למגע במהירות ובקלות. בהתחלה היא רק יצרה אתרים התואמים לאייפון, אך מאז היא התרחבה כדי ליצור אתרי אינטרנט נזילים יותר מגיבים. יש גרסה חינמית, וגרסת פרימיום המאפשרת להוסיף מודעות מיתוג והטמעה משלך.

 

BackWPup – תוסף גיבוי WordPress

גם אם האתר בן כמה ימים בלבד, כדאי להתרגל ולגבות אותו בתדירות גבוהה ועם התוסף הזה קל לבצע זאת בלי מאמץ כלל. באמצעות BackWPup, ניתן לתזמן גיבויים אוטומטיים ובכך להבטיח שלעולם לא תשכח לעשות זאת ידנית.

אפשר להתחיל עם גרסה חינמית פשוטה ובהמשך אם יש צורך לפונקציונליות רבה יותר, ניתן לשקול לעבור לגרסה בתשלום.

 

יישומון מדיה חברתית

במציאות של היום לרשתות החברתיות יש חלק חשוב בשגרה היום יומית של אנשים רבים ויש לה השפעה רבה על הצלחת עסקים שונים וביקורות שונות של עסקים אלו. התוסף של היישומון למדיה חברתית יכול להיות בדיוק מה שאתה צריך במידה ואתה מעוניין שהמבקרים באתר שלך ישתפו את התוכן שלכם באמצעות הפלטפורמות החברתיות שלהם. יש הרבה תוספים דומים בחוץ, אבל זה טוב למתחילים, מכיוון שהוא גמיש ונוח לשימוש.

ניתן להתאים אישית סמלים, על ידי בחירה משלושה גדלים וארבעה סגנונות. אפילו יותר טוב, ישנן ארבע אפשרויות אנימציה.

 

מחשב

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אירוע מוצלח
אירועים
איך נמדד אירוע מוצלח?

באירועים רבי משתתפים תמיד יש משהו מעט מלחיץ למארגנים. חייבים לוודא שכולם נהנים, שהכל מתנהל כשורה, שאין טעות או עיכוב או בעיה. אך גם שכל אלו מתנהלים כמו שצריך, לפעמים

בנייה ירוקה
שיפוצים ובניה
כל מה שרציתם לדעת על בנייה ירוקה

בשנים האחרונות אנו עדים לעלייה משמעותית במודעות לנושא הקיימות והסביבה. יותר ויותר אנשים מבינים כי המשאבים של כדור הארץ מוגבלים, וכי על האנושות לנהל אותם בחוכמה ובאחריות. הבניה הירוקה היא