שירותים שיכול לתת לכם מנעולן בבית

מנעולנים הם אנשי מקצוע אשר מתמחים במנעולים ובמנגנוני נעילה שונים. מנעולנים מספקים מגוון שירותים רחב כגון התקנת מנעולים, תיקון מערכות נעילה. החלפת צילינדר או פריצות לדלתות שמנגנון הנעילה שלהם ניזוק. שירותים מגוונים אלה יכולים לשמש אותך, ועל כן חשוב להכיר כל אחד מהם. הקפידו לשכור את שירותיו של מנעולן מקצועי על מנת לחסוך עוגמת נפש והוצאות מיותרות.

 

התקנת מנעולים

כאשר אתם עוברים לבית חדש רצוי להשקיע משאבים בהתקנת מנעולים איכותיים על ידי מנעולן בתל אביב מוסמך ומקצועי. ישנם כיום מנעולים אשר עומדים בתווי תקן מחמירים של בטיחות עליהם ימליצו לכם מנעולנים מקצועיים. כמו כן ישנם גם מגוון של מנעולים חכמים אשר אפשר לשלוט בהם מרחוק.

זכרו שהמנעול הוא פעמים רבות ההגנה המרכזית ולעיתים היחידה בפני פורצים או אנשים זרים. השקעה בתחום זה היא הכרחית על מנת לשמור על בטיחותכם ובטיחות משפחתכם.

פורץ מנעולים

תיקון מנעולים

לעיתים לפני שמזמינים מנעולן לצורך החלפת המנעול רצוי לבדוק קודם האם ניתן לתקן את המנעול הקיים. לעיתים ישנם רכיבים מסוימים בתוך מנגנון הנעילה אשר נשברו או קפאו ואפשר להסתפק בהחלפתם ואין צורך להשקיע הוצאה כבדה בהחלפת המנגנון כולו.

ישנה אפשרות למנעולנים מקצועיים לבצע מה שנקרא מפתוח מחדש של המנעול. כלומר פירוק המנגנון והחלפת רק החלקים הנדרשים. לרוב מספר פינים שבורים וכד׳.

 

החלפת צילינדר

הצילינדר הוא החלק של המנעול אשר מחזיק את המפתח ומאפשר נעילה ופתיחה של הדלת. במקרה של שחיקה של הצילינד, במקרה של אובדן או גניבה של מפתח הבית יש צורך בהחלפת הצילנדר. בנוסף גם במידה שזיהיתם סימני פריצה לדירתכם כדאי לבצע החלפת צילנדר בדלת הכניסה של הבית עבור ביטחונכם. חשוב לדעת שאורך חיים של צילינדר הוא 5 שנים ולכן רצוי מפעם לפעם לדאוג להחלפתו.

פורץ מנעולים

פריצת דלתות

ישנם מקרים רבים בהם יש צורך להזמין מנעולן על מנת לבצע פריצה של דלת ביתכם. שירות זה נדרש כאשר איבדתם את מפתח ביתכם, כאשר מסיבות שונות הדלת נעולה ואיננה נפתחת או במקרים בהם נטרקה דלת שאין לה ידית פתיחה חיצונית. כמובן שחשוב להזמין פורץ מקצועי על מנת שלא לגרום נזק בלתי הפיך לדלת ביתכם. לכל אחת מהסיבות המצוינות ישנן דרכים שונות להתמודד עם הבעיה.

 

לסיכום

מנעולנים יכולים לספק מגוון של שירותים. החל מהתקנת מנעולים לאחר בנייה של בית חדש, תיקון מנעולים על ידי מפתוח מחדש של המנעול, דבר שיכול לחסוך הוצאה מיותרת. מנעולנים מקצועיים מבצעים גם החלפת צילינדר במקרה של שחיקה וכמובן שאנשים רבים נאלצים להזדקק לשירותיהם של מנעולנים על מנת לפרוץ דלת נעולה או דלת טרוקה במקרים של אובדן מפתח. במידה שבחרתם לפנות למנעולן חשוב לוודא שהוא אכן איש מקצוע מוסמך, בעל רישיונות, ביטוח וניסיון. עוד פרטים תמצאו אצל דור שירותי חילוץ פריצה ומיגון.

פורץ מנעולים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משאית גדולה
הכל לבית
נכנסים למשרד חדש? דברו עם גיא הובלות

על מנת לשמור על הציוד הרב והיקר של המשרד, חשוב לשכור חברת הובלות מובילה בתחומה. על כן, אם אתם זקוקים לשירות הובלות למשרד החדש – חברת גיא הובלות כאן בשבילכם.

עריכת דין
נהיגה ללא טסט – השלכות וענישה

בישראל, כל נהג רכב ל חייב להעביר את רכבו מבחן כשירות, הנקרא הטסט, מידי שנה. מהן הסיכונים וההשלכות בנהיגה ברכב ללא טסט?. ומה קורה במידה ונהג נסע ללא רישיון רכב