שוק האופנועים בישראל – מי השחקנים החזקים?

לא כל יצרני האופנועים מספקים דגמים לכל המדינות, ובישראל – יש מספר מצומצם יחסית של יצרנים, שנחשבים לשחקנים החזקים בתחום האופנועים. אלו הם המותגים שבהם ניתקל ברוב המקרים – כשנראה אופנוע חולף, או עומד לידנו ברמזור. מי הם השחקנים החזקים ביותר של שוק האופנועים הישראלי? במאמר הבא.

 

שוק האופנועים בישראל

שוק האופנועים בישראל מורכב מפירמות מוכרות יותר, לצד פירמות פחות מוכרות – אך בהחלט איכותיות. את הפירמות המוכרות, דוגמת הונדה, סוזוקי וקוואסאקי – רוב האנשים מכירים גם אם הם לא נמנים על קהילת הרוכבים. יצרנים אחרים הם פחות מוכרים בשמם, אך בהחלט מביאים אלינו דגמים נהדרים, שאת חלקם תוכלו למצוא כאן https://www.mataloncycle.co.il.

 

הונדה

הונדה מוכרת בתחום רכבי ארבעת הגלגלים, וגם בעולם שני הגלגלים היא לא מאכזבת! מדובר באחת החברות האיכותיות, שמביאות לנו כמה מדגמי האופנועים המוכרים ביותר שקיימים, דוגמת אופנועי ספורט כמו CBR לדורותיו, אופנועי שטח, אופנועי כביש וקטנועים. הונדה ידועה ברמת הייצור והגימור הבלתי מתפשרת שלה, והכלים שלה עמידים במיוחד, ונוטים לשרוד שנים רבות. ברוב המקרים, חובבי הונדה נוטים להישאר עם החברה באש ובמים!

 

סוזוקי

סוזוקי היפנית מוכרת לכולם, ובארץ הכלים שלה מיובאים ע"י "עופר אבניר". אופנועי הספורט האימתניים של סוזוקי מתהדרים בראשי התיבות GSX, ונוכל למצוא בין הסדרות שלה גם אופנועי שטח אקרובטיים, וסטריט-פייטרים שריריים ומרשימים. לסוזוקי יש היסטוריה מרשימה בתחום האופנועים, והיא הייתה הראשונה להגיע למספר הישגים מרשימים במיוחד. מדובר באופנועים איכותיים, חזקים, וכאלו המעניקים חוויית רכיבה פנטסטית וממכרת.

 

ימאהה

ימאהה נחשבת לאחת החברות המרגשות בתחום האופנועים, ומעבר לו – היא גם אחראית לייצור מוצרי חשמל המתפרשים על תחומים רבים. ימאהה מייצרת את האופנועים המצליחים ביותר בתחרויות ספורט מוטורי בעשור האחרון, ואנו בטוחים שכבר יצא לכם לשמוע את השמות R1 ו- R6.
בישראל, הכלים של ימאהה מיובאים ע"י "מטרו מוטור", והם מתאפיינים ברתימת הטכנולוגיה הגבוהה ביותר לצורך ייצור כל אחד מהכלים, בין אם מדובר באופנוע ספורט, קטנוע, אופנוע שטח או אופנוע שלושה גלגלים!

 

קיוואי (Keeway)

לעומת הפירמות האחרות והמוכרות שהזכרנו, קיוואי היא פחות מוכרת, והיא למעשה שלוחה איטלקית של קונצרן הרכבים הסיני קיאנג'יאנג – שהוא מהגדולים במזרח. כלים של קיוואי אינם חדשים בארצנו כלל, אבל ניתן לומר שנעשתה תפנית קטנה – ובעוד בעבר היינו רואים רק קטנועים שלהם, כיום מיובאים בעיקר אופנועים. אופנועי קיוואי מגיעים בשלל דגמים ונפחים, ומתהדרים בתגי מחיר נמוכים במיוחד – מה שמפתה צרכנים ישראלים רבים לתת צ'אנס ליצרן פחות מוכר. מי שנתן צ'אנס? עשוי להיות מופתע. האופנועים של קיוואי מתאפיינים בנסיעה חלקה, בלמים איכותיים, תצוגה מפנקת, ולעתים גם פיצ'רים מדליקים ממש! אז נכון שעוצמה היא לא הצד החזק שלהם, אבל לא כולנו מחפשים אותה.

 

כלי כבד

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
3 מיתוסים על זוגיות ומה כן מומלץ לעשות
למבוגרים
3 מיתוסים על זוגיות ומה כן מומלץ לעשות

הזוגיות היא נושא שרבות מדובר בו, ובאופן טבעי נוצרים מיתוסים כאלו ואחרים גם בעניין זה. איך נדע מהו מיתוס ומהי עובדה שיש להתייחס אליה ברצינות? למשל, אותו מיתוס של הגבר