שוב חופש מהלימודים ? 4 פעילויות כיפיות שאפשר לעשות בבית עם הילדים

המצב שבו אנחנו נמצאים מוביל ילדים רבים להיות בבית. כדי לתת לילדים שלכם לפחות תחושה של שגרה, יש כמה פעילויות שאתם יכולים לעשות איתם. המטרה של הפעילויות הללו היא לא רק למלא להם את הזמן, אלא גם לתת לכם בתור הורים קצת זמן להיות עם עצמכם. לפניכם מספר פעילויות שמתאימות לילדים בגילאים שונים ויכולות לתת לכם קצת שקט.

 

דפי צביעה

הפעילות הראשונה שעליה נדבר היא דפי צביעה. הדפים הללו הם ציורים בשחור לבן שהחלק הפנימי שלהם לא מלא. הילדים שלכם יקבלו צבעי עיפרון, ואיתם הם יצטרכו לצבוע את אותן צורות וציורים. רוב הילדים מכירים את הפעילות הזו ממסגרות הלימוד, ולאלה שלא תוכלו להסביר את הפעילות בצורה מהירה.

דפי הצביעה יכולים להגיע בתוך ספר צביעה, כך שגם אחרי שהילדים שלכם יסיימו לצבוע דף אחד עוד יהיו להם הרבה דפים אחרים לצבוע. הפעילות הזו טובה לא רק בגלל שהיא מפתחת אצל הילדים שלכם את היצירתיות אלא בעיקר בגלל שהם לא צריכים אתכם כדי לעשות אותה. הפעילות מתאימה לילדים בכל גיל ותאפשר להם להעביר שעות ארוכות בצביעה של דפים.

דפי צביעה

הכנת אוכל

פעילות נוספת שאותה ניתן לעשות יחד עם הילדים היא הכנה משותפת של אוכל. בניגוד לפעילות הקודמת, בפעילות הזו אתם צריכים להיות יחד עם הילדים שלכם, אולם גם אתם תוכלו להנות מהתוצרים שלה. בהתאם לגיל הילדים שלכם תוכלו לבחור את רמת המורכבות של האוכל. נסו לשתף עד כמה שאפשר את כל הילדים בפעילות כדי שכולם ירגישו חלק מהאוכל שיצא בסוף.

 

אימון משותף

את החשיבות של פעילות גופנית כולנו מכירים, ואין סיבה שהילדים שלנו לא ייקחו חלק בזה. התקופה הזו היא זמן מסוים לעורר את המודעות שלהם לפעילות גופנית. נסו לייצר אימון משפחתי שבו כולם ייטלו חלק. פעילות מהסוג הזה תוכל להיכנס ללוח הזמנים השבועי שלכם, ומהר מאוד תראו איך הילדים מחכים לזה.

 

משחקי קופסה

העידן הטכנולוגי קצת השכיח מאיתנו את אותם משחקים נהדרים. בתור ילדים העברנו שעות על גבי שעות עם המשחקים הללו, ואין סיבה שלא נעשה את זה יחד עם הילדים שלנו. חלק מהמשחקים הללו יכולים לעזור לילדים שלכם לרכוש כלים חדשים, אבל חלקם הם פשוט דרך נהדרת להעביר את הזמן. בתקופה כזו, גם להעביר את הזמן זה דבר חשוב.

 

לסיכום

העובדה שהילדים שלנו לא נמצאים במסגרות לימוד עלולה להיות מאתגרת לא רק עבורם אלא גם עבורנו. בתור הורים אתם חייבים שהיה לכם גם זמן לעצמכם, ולצורך זה עליכם לתת לילדים שלכם פעילויות שהם יכולים לעשות בכוחות עצמם.

כמובן, בחלק מהזמן אתם צריכים להיות עם הילדים, אולם חלק מהפעילויות שעליהן ספרנו לכם כאן מאפשרות לכם להנות מכמה רגעים של שקט.

שוב בית הספר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אוכל לכלבים
בעלי חיים
מה המזון הבריא ביותר לכלבים?

במסגרת גידול של כלב, אחת השאלות הכי חשובות היא איך לבחור את המזון עבור הכלב שלנו. שוק המזון לכלבים רווי היום במוצרים והרבה מאוד חברות מייצרות אוכל עבור הכלבים שלנו.

עורך דין תעבורה
עורך דין תעבורה
דוגמאות לפיצויים תאונת דרכים

אנשים אשר נפגעים בתאונות דרכים לעיתים מסתפקים רק בפנייה לחברת הביטוח ותביעתה במסגרת ביטוח חובה או במקרים מסוימים באם מחזיקים הם בפוליסה מתאימה, גם במסגרת ביטוח מקיף. יכול להיות כי

כמה עולה תרגום נוטריון לגרמנית?
כללי
כמה עולה תרגום נוטריון לגרמנית?

כשאנחנו נדרשים למסמכים אשר עוסקים בתרגום שמבוצע על ידי נוטריון, אחת השאלות הנפוצות ביותר היא לכמה העלות של אותם מסמכים יכולה להגיע. תרגום נוטריון הוא תרגום אשר חיוני למסמכים משפטיים