5 רעיונות מקוריים למטבח שכיף לבשל בו

בין אם אנחנו חובבי בישול ובין אם לא אנחנו כנראה נמצא את עצמנו במטבח לפחות 3 פעמים ביום. ישנם כמה דרכים להפוך את הביקור במטבח למהנה הרבה יותר.

ריכזנו עבורכם כמה רעיונות:

 

תאי אחסון

יצירת תאי אחסון מרובים יצרו סדר במטבח כך לא נצטרך לבזבז זמן בחיפוש אחר המרית או כוס המדידה, ברגע שלכל פריט יהיה המקום שלו יהיה הרבה יותר קל לבשל. בנוסף לסדר שתאי אחסון יוצרים הם גם גורמים לכך שהמטבח לא יראה עמוס ומפוזר. מקומות עמוסים בחפצים ללא סדר מוגדר יוצרים תחושת אי נוחות וחוסר סבלנות.

אם תדאגו שכל הפריטים שהנחוצים במטבח יהיו כל אחד במקומו שלו תיצרו מטבח מסודר שכיף לבשל בו.

ישנן כמה דרכים ליצירת תאי אחסון.

אפשר לסדר בכל מגירה סוג שונה של חפצים, לדוגמא שתייה קרה במגירה אחת, שתייה חמה במגירה נפרדת וכולי.

ניתן להכניס לתוך המגירות חוצצים וכך ליצור הפרדה בין הכלים. אם המטבח שלכם קטן ולא קיימים בו הרבה מגירות נסו לתלות מדפים ותאי אחסון על הקירות וכך תוכלו להגדיל את מקומות האחסון לדוגמא סדרו את התבלינים שלכם על מדף וכך תחסכו מקום במגירות.

 

שימוש בגאדג'טים

שימוש בגאדג'טים במטבח יתרמו לא רק לבישול קל יותר ומהיר יותר אלא גם למטבח מהנה יותר. במקום לחתוך ירקות או פירות בצורה ידנית ומעייפת ניתן לקנות מכונה שחותכת את הפירות בצורה מושלמת בלחיצת כפתור.

במקום לסחוט מיצים בצורה ידנית ומעייפת השתמשו בסוחט מיצים חשמלי שיסחוט עבורכם את הפירות בצורה מהירה ללא מאמץ מצדכם. האונליין מלא בגאדג'טים מגניבים ומיוחדים למטבח, רובם יהיו במחירים נוחים לכל כיס. שימוש בעזרים אלו יצרו מטבח חדשני ומגניב והבישול יהפוך ממשימה לחוויה.

 

טאצ' אישי

יצירת טאץ אישי חשובה מאוד להרגשה הכללית במטבח.

הוספת חפצים מיוחדים כמו כוסות עם הקדשה, סינר עם תמונה מצחיקה, או בקבוקים בצבעים מיוחדים יצרו אווירה קלילה ונעימה במטבח. במקום לשתות את כוס הקפה בבוקר בכוס זכוכית פשוטה רכשו כוס עם תמונה מצחיקה של בעל החיים שלכם. אין ספק שזה יעשה לכם את היום.

הוסיפו על המקרר שלכם תמונות של היקרים לכם, או כל מני משפטים מצחיקים ומעוררי השראה.

 

צמחי תבלין

הוסיפו שתיל קטן של צמחי תבלין ומקמו אותו ליד חלון המטבח. הוספת צמח תבלין תוסיף צבע וחיים למטבח, לפי תורת הפאנג שוואי הוספה של צמחים חיים משפרת את זרימת האנרגיה החיובית בבית. בנוסף הוספת צמחי תבלין יגרמו לבישולים להיות יותר טעימים, שימוש בחומרי גלם טריים משפר פלאים כל מתכון.

 

איכות מוצרים

רכשו את הריהוט והאביזרים המשלימים במטבח בחניות שמשתמשות בחומרים איכותיים. מטבח שהארונות שלו שבורים או בלויים יצור אווירה לא נעימה. קנו מוצרים באיכות טובה שישמרו במשך השנים.

חנות כמו אוליווד רהיטים https://uliwood.co.il/ משתמשת בחומרים בדיוק מהסוג שתרצו. אם המטבח שלכם כבר קיים ויש בו פריטים ישנים או שבורים תקנו אותם. לדוגמא מטבח שהארונות שלו כבר בלויים ניתן לכסות בטפטים מסוג מתאים.

 

 

לסיכום

החוויה במטבח שלנו יכולה להשתפר פלאים אם נאמץ את השיטות הללו. ניצור תאי אחסון לכל אחד מהכלים במטבח כך גם נשמור על סדר וגם על האסתטיקה במטבח. נוסיף גאדג'טים מגניבים שיהפכו את המשימות הפחות כיפיות במטבח לחוויה.

נוסיף טאץ אישי כמו כוסות בעיצוב מיוחד, תמונות שתלויות על המקרר או סינר עם תמונה מצחיקה. נכניס חיים למטבח בעזרת צמחי תבלין שיוסיפו אנרגיה נעימה וגם ישמשו אותנו בבישול. ונשמור על שימוש בחומרים איכותיים שלא יגמרו למטבח להיהרס במשך השנים.

 

זוג מבשל במטבח

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תכנית עסקית
עסקים
בניית תוכנית עסקית – המדריך המלא

תוכנית עסקית היא הבסיס לכל עסק ולא משנה במה הוא עוסק. בנייה של תוכנית עסקית היא זאת שתקבע פעמים רבות האם העסק המדובר יצליח בשוק החופשי, או שייגזר עליו להיסגר

קוסם מומלץ לבר מצווה
אירועים
הפעלה מומלצת לבר מצווה

חגיגת בר מצווה היא טקס המעבר לבגרות ביהדות. בישראל טקס זה מורכב בדרך כלל משני חלקים: קריאת התורה בבית הכנסת שנעשית בבוקר, וחגיגות באולם אירועים שמתקיימות בדרך כלל בלילה. הפעלות,