רוצה לעשות קעקוע? – המדריך השלם לסגנונות קעקועים

עולם הקעקועים הוא עצום ואין סופי, עם השנים אפשר לראות את התחום הזה גדל ומתרחב לממדי ענק ולא מפסיק לתפוס תאוצה מרשימה. יחד עם עליית הביקוש, התחום גם ממשיך להשתדרג, וסגנונות חדשים נולדים ומבססים את מקומם, זהו תחום אמנותי לכל דבר. ואם אתם רוצים לבחור את הקעקוע הבא שלכם, או אפילו הראשון, הדרך הטובה ביותר להתחיל, זה מלהכיר את הסגנונות השונים, להיחשף לקסם של העולם הזה ולהצליח לבחור את מה שתרצו בשבילכם.

 

בואו לגלות את עולם הקעקועים

כאשר אתם רוצים להתחיל לעשות קעקועים זה יכול להגיע בכל מיני צורות, לפעמים יש משהו ספציפי, לפעמים רעיון כללי, ולפעמים זה רק עצם הרצון לעשות קעקוע. ומתוך הרצון, מתחילים לחקור, פה תוכלו למצוא את שלל הסגנונות שקיימים היום בשוק, שיפתחו לכם את הראש ויעזרו לכם להתחיל לגלות את העולם הזה, ולבחור את הקעקוע הבא שלכם.

 

אלו שחייבים להכיר

  • אולד סקול – הסגנון הזה נחשב מערבי אמריקאי מסורתי, מאופיין בדרך כלל בקווים עבים שחורים למסגרת ופלטת צבעים די בסיסית של צהוב, אדום, כחול, ירוק ושחור. הסגנון מורכב בעיקרו ממוטיבים של עוגן, מפרש, בנות ים, סירות ודברים בסגנון הזה, זאת בשל העבודה שבעבר רק מלחים היו עושים קעקועים, וכך נוצר הסגנון אולד סקול המוכר והידוע.
  • ניו סקול – בסגנון הזה מאוד בולט השימוש בצבעים עזים, שזו השפעה מהטכנולוגיה שפתחה את השימוש הכמעט בלתי מוגבל בצבעים שונים. אין מוטיבים מוגדרים לסגנון, אך האפיון הוא העזות והגוונים הרבים. אפשר לראות בסגנון הזה תלת ממדיות, קריקטורות, והרבה עיצובים אבסטרקטים מוקצנים ובולטים.

 

אלו שיפתחו לכם את המחשבה

  • ריאליסטי – את הסגנון הריאליסטי קל מאור להסביר ולהבין, מדובר בהצגה של המציאות כפי שהיא, לעיתים על ידי פורטרטים ולעיתים כציור מדויק למציאות של טבע או של דומם.
  • גיאומטרי -הקעקועים האלו מאופיינים בסימטריה רבה והרמוניה, בדרך כלל עם משמעות סמלית וייצוג של אלמנטים מהטבע. שימוש ביסודות החיים של סמל החיבור בין האדם לטבע, ושימוש במנדלות כסמל דתי מהינדואיזם או סמל היקום ופריצת גבולות.
  • טרייבל – פה מדובר בקעקועים שבטיים, עשירים ומגוונים, סמלים חברתיים, קמעות או ציון אירועים חשובים. בני השבט היו משתמשים בעיטורי גוף כחלק מהמנהגים שלכם, לכן מדובר בסוג קעקועים עם הרבה מאוד משמעות. הקעקועים האלו מאופיינים בתבניות גיאומטריות מורכבות ושימוש עיקרי בשחור.

 

זו רק ההתחלה

ישנם המון סוגי קעקועים, המגוון עצום ומה שקראתם כאן זו באמת רק ההתחלה, יש קעקועים בעוד המון סגנונות ורק צריך להתחיל לחקור. אם תראו עבודה של אמן קעקועים בדרך כלל תראו אצלו אפיונים של סגנון כלשהו, אך ישנם מקומות שגם תוכלו למצוא מקום עם כמה מקעקעים ולראות מגוון של סגנונות במקום אחד, העיקר שתאהבו את הבחירה.

לְקַעֲקֵעַ

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ההשפעות של רישום פלילי
עריכת דין
מה יכולות להיות ההשפעות של רישום פלילי

רישום פלילי יכול להיות בעל השפעה עמוקה וארוכת טווח על חייו של אדם. בעוד שרבים מודעים להשלכות המשפטיות המיידיות, כגון מאסר או קנסות, ההשפעות מרחיקות הלכת חורגות הרבה מעבר לגבולות

מחירי שליחויות
צרכנות
מחירי שליחויות בכל התחומים

אין כל ספק כי המשלוחים הוא ענף שנמצא בצמיחה בהיבט הצרכים המודרניים של כולם. משלוחים אולי החלו את דרכם בתור עסק שנותן מענה עבור משלוחים שהיו מבוצעים בצורה מועטה ללקוח

על החושות לבדן

חולמים על חופשה כבר המון זמן אבל חו"ל, עם ההנחיות המשתנות שלו, מרגיש כמקום לא הכי בטוח כרגע? דבר ראשון צודקים. מדינות שנכנסות ויוצאות מרשימת המדינות שמחייבות בידוד, מצב התחלואה

כלכלה
פיננסים
כל המידע על הסדר חוב מול בנקים

קבלת הלוואה בנקאית היא תהליך מחייב, הדורש מחשבה מסודרת. לעיתים, הבנקים אינם רשאים לגבות את החוב, אם הלוו את הכסף בצורה לא אחראית. מסיבה זו, הבנקים פועלים להענקת הלוואות רק