מה ההבדל בין צמיד טניס לצמיד זהב רגיל

רכישה והתאמה של תכשיטי זהב, תכשיטי יהלומים, שרשראות, ענקים  וכן צמידים, הייתה מאז ומעולם עניין מורכב. לכאורה, מדובר בעניין  פשוט לחלוטין. רואים תכשיט, בוחרים אותו, מודדים ורוכשים. אבל עבור נשים רבות, כמו גם גברים, תכשיט הוא פריט שחייב להיות מותאם בצורה מושלמת, חן לאופי של הבעלים שלו הן לטעם וכמובן –  לאופי הלבוש. אם להתייחס לכל האמור לעיל,  ברור מאליו מדוע ישנם סוגים רבים כל כך של תכשיטים. אילו סוגי תכשיטים קיימים?  מה ההבדל בין צמיד טניס לבין צמיד זהב רגיל? בשורות הבאות נרחיב מעט את ההסבר על צמיד טניס וכיצד הוא הגיע אלינו.

צמיד יוקרתי

סוגים שונים של תכשיטים

עם המגוון הרחב של סוגי תכשיטים,  ניתן למנות בין השאר שרשראות, עגילים, טבעות וכן מגוון רחב של סוגי צמידים. למעשה כל אחד מסוגי התכשיטים שהוזכרו לעיל, מגיע בכמה וכמה וריאציות. כך שלמעשה קיימים מאות, ואולי אלפים רבים של סוגי תכשיטים. כל אזור בעולם מתאפיין בתכשיטים ייחודיים, המגיעים בצורות שונות ועם תבליטים המאפיינים את המקום ואת הזמן שבו נוצר התכשיט.  בעשורים האחרונים, ככל שעידן הגלובליזציה השתלט על העולם הפכו התכשיטים, במידה רבה, לאחד הענפים הבודדים שעדיין משקפים הבדלי תפיסה והבדלי תרבויות. ייתכן מאוד שאנשים נצמדים לזיכרון תרבותי או קולקטיבי באמצעות התכשיטים שלהם, שבמידה רבה משקפים את ההיסטוריה ואת המנטאליות המקומית.

צמיד טניס, צמיד זהב מה שביניהם

כאמור, צמידים מסוגים שונים נמנים עם התכשיטים הפופולאריים ביותר, בכל האזורים ובכל התרבויות. ואולם לפני קצת יותר מ-30 שנה, במהלך תחרות טניס יוקרתית, נולד תכשיט חדש, שעד אז לא היה מוכר. שמו של התכשיט הזה הוא צמיד טניס. ומעשה שהיה, כך היה: בשנת 1987, נערכה אחת מאליפויות הטניס הפתוחות של ארצות הברית, שמשחקי הטניס שנערכו בה היו מהטובים בעולם. אחת הטענות לאליפות, טניסאית בשם כריס אוורט, ענדה על פרק ידע דרך קבע צמיד משוסץ יהלומים. במהלך אחד המשחקים, נפלו חלק מהיהלומים מהצמיד  והתפזרו על פני מגרש הטניס. כיוון שהיה מדובר בצמיד בעל ערך כספי ניכר, וככל הנראה בעל ערך רגשי עבור השחקנית, התבקשו השופטים להפסיק את המשחק, על מנת לאפשר לכריס אוורט  לחפש את  היהלומים שנפלו ולהשיבם אליה. כך מבלי משים, נולד מושג חדש בעולם התכשיטים –  צמיד טניס.

ההבדל בין צמיד טניס, צמיד זהב וסוגי צמידים אחרים, נובע בעיקר מהעובדה שצמיד טניס משובץ ביהלומים או באבנים טובות אחרות. שמו של התכשיט נגזר אומנם מאירוע אחד ספציפי, אבל הוא יצר קו חדש ואהוב של תכשיטים.

אם יש לך עניין ברכישת צמידי טניס מיוחדים או סוג אחר של תכשיטים, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמקצוענים של דיימונד פקטורי יחזרו אליך בהתאם. הם יסייעו לך בבחירה ובהתאמה של הצמיד, את או השר הרץ, הן מבחינת המראה והן מבחינת המחיר.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מטר בצבעים
לייף סטייל
איך הגובה תורם לביטחון שלנו

גובה הוא פרמטר קריטי ביותר ביצירת מערכת יחסים רומנטית, כמו גם ביטחון עצמי בסביבה. לכן, אנשים אשר סובלים מגובה נמוך באופן יחסי מדווחים על תסמינים קשים ביותר, אולם ניתן לפתור

לאס וגאס
אופנה
פעם ראשונה בווגאס? זה קוד הלבוש המקובל

לאס וגאס, עיר החטאים והאורות הבוהקים, ידועה גם בסגנון הלבוש הייחודי שלה. בין אם אתם מתכננים ליהנות מהקזינו, לראות מופעים מרהיבים, או פשוט לטייל ברחובות הסואנים, חשוב להכיר את קוד