פורץ מנעולים – 5 דברים שחייבים לעשות כדי לקבל הכשרה רשמית

כיום בישראל נמצאים מאות מנעולנים. מקצוע המנעולן פורץ מנעולים ממשיך להתגבר בתודעה ככל שהזמן עובר, זאת כנראה בשל לימודיו ה"קצרים" שלא דורשים שנים מחיינו בניגוד לתארים או מקצועות אחרים. אך קבלת הכשרה רשמית של מנעולן פורץ מנעולים אינה קלה כפי שחושבים ודורשת כמה דברים. במאמר זה נרחיב על מקצוע המנעולן ונמנה מספר דברים שחייבים כדי לקבל הכשרה רשמית.

 

מה התפקיד של מנעולן?

תפקיד המנעולן הינו לספק כל שירות מנעולנות העולה לדעת. השירותים הנפוצים ביותר המתבקשים ממנעולן הם:

  • החלפת צילינדר – החלפת צילינדר לדלת הכניסה לבית, לרכב, למשרד או אפילו לחדר פנימי הינה אחת מהשירותים הנפוצים אצל מנעולן. החלפת צילינדר מתבקשת ברוב המקרים מאיבוד המפתח של הדלת.
  • פריצת דלת – מנעולן פורץ מנעולים נקרא פעמים רבות לפרוץ דלתות שמסיבה כלשהי אינה נפתחת. במקרים אלו יאלץ המנעולן לפרוץ את הדלת ומיד אחרי להחליף צילינדר לדלת.

 

מה חייבים לעשות כדי לקבל הכשרה רשמית?

בראש ובראשונה, תפקיד המנעולן הינו לפרוץ מנעולים בשל תקלה כזאת או אחרת ולא רק להתקין מנעולים. השלב הראשון הנדרש מאדם המעוניין להיות מנעולן הוא הוצאת תעודת יושר. כלומר, על האדם להיות ללא תיק כלשהו במשטרה וללא עבר פלילי כלל.

לאחר הוצאת תעודת יושר, יש לפנות ללימוד וקבלת הכשרה רשמית כמנעולן. מומלץ לברר ביסודיות רבה היכן הולכים ללמוד את המקצוע, ככל שהלימוד יהיה מקצועי יותר כך גם אתה תהיה מקצועי יותר וכך תשיג יותר לקוחות. לכן, אנו ממליצים לא ללכת לקורס מבלי שקיבלתם עליו המלצה ובלי שהבנתם מה בדיוק אותו המקום מלמד אותכם ומעניק לכם.

 

על מה חשוב להקפיד בתור מנעולן?

תחום המנעולים עובר שדרוגים עם הזמן, מנעולים נהפכים לטכנולוגים יותר ומספקים הגנה גבוה יותר. בתור מנעולן יש ללמוד כל הזמן על המוצרים החדשים בשוק, שלא ייווצר מצב שהמנעולן כבר לא רלוונטי למוצרים שקיימים וימצא עצמו ללא עבודה.

שנית, על המנעולן להקפיד על תודעת שירות גבוהה. בשונה מרוב המקצועות בארץ, מנעולן נפגש עם לקוחות חדשים בכל עבודה שנקרא אליה. לכן, על המנעולן להקפיד על תודעת שירות גבוהה, הענקת שירות תגרום ללקוחות להמליץ עליו ובכך יוכל המנעולן להנות מלקוחות נוספים.

 

כמה מרוויח מנעולן בכל חודש?

מנעולן הינו בין המקצועות היחידים שאי אפשר להכריח את משכורתו החודשית. כל מנעולן מצליח יותר ופחות וכך נקבעת משכורתו. ישנם מנעולנים המשתכרים באלפים בודדים כל חודש וישנם מנעולנים מצליחים שמשכורתם מגיע לעשרות אלפי שקלים כל חודש.

לפרטים נוספים כנסו: www.vitali-locks.co.il

 

פריצת צילינדר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לבנות אתר
כללי
כיצד תוכלו לבנות אתר? – מדריך מקיף

בניית אתר אינטרנט היא תהליך מורכב הכולל מספר שלבים והחלטות חשובות. החל מבחירת פלטפורמת בנייה ועיצוב ממשק המשתמש, דרך כתיבת תוכן איכותי ועד שיווק וקידום – כל שלב דורש הקפדה

לילך רהיטים
רהיטים
חמישה רהיטים שחייבים שיהיו בסלון של כל בית

חדר המגורים, הסלון,  הוא מרכז הבית – חלל משמעותי מאוד עבורנו. בסלון אנחנו מתחברים, מתלכדים, מתרגשים, חוגגים ובעיקר צוברים המון זיכרונות וחוויות עם החברים והמשפחה או אפילו עם עצמנו מול

פורץ מנעולים
כללי
שירותים שיכול לתת לכם מנעולן בבית

מנעולנים הם אנשי מקצוע אשר מתמחים במנעולים ובמנגנוני נעילה שונים. מנעולנים מספקים מגוון שירותים רחב כגון התקנת מנעולים, תיקון מערכות נעילה. החלפת צילינדר או פריצות לדלתות שמנגנון הנעילה שלהם ניזוק.

פאזלים - כמה חלקים לאיזה גיל
כללי
פאזלים – כמה חלקים לאיזה גיל?

פאזלים הם כבר מזמן בילוי פופולרי עבור אנשים בכל הגילאים. לא רק שהם פעילות מהנה ומרתקת, אלא שהם גם מציעים יתרונות קוגניטיביים והתפתחותיים רבים. כשמדובר בבחירת פאזל, גורם חשוב אחד