על החושות לבדן

חולמים על חופשה כבר המון זמן אבל חו"ל, עם ההנחיות המשתנות שלו, מרגיש כמקום לא הכי בטוח כרגע? דבר ראשון צודקים. מדינות שנכנסות ויוצאות מרשימת המדינות שמחייבות בידוד, מצב התחלואה בארץ ומצב התחלואה בחו"ל, הופכים את הנסיעה לחו"ל לפרוייקט מסובך מדי. אבל מה עם החופשה של כך מגיעה לנו? יש לנו את הפתרון האידיאלי – טיול לסיני.

ולמה סיני אתם שואלים? לא מיצינו אותו כבר בגיל 17? לא מגיעים לנו כבר יעדים רציניים ומעניינים יותר? כנראה שהרבה זמן לא ביקרתם בסיני. האזור התפתח פלאים בשנים האחרונות, התאים את עצמו לקהל יעד שהוא לא רק מקומי או ישראלי, אלא לתיירים מכל רחבי העולם, שגם הם צמאים לגלות את הקסם ששמו טיול לסיני. בכתבה נפרט על איך מגיעים לסיני, איך עוברים את הגבול, מה זה חושות בכלל ומה ניתן לעשות חוץ מלחשק משחקי שולחן כל היום על החוף – רמז – הרבה.

 

 הגעה

עם היד על הלב, נגיד שהכי מומלץ להגיע ברכב פרטי. אז נכון שקיימת האופציה של מוניות לצד האופציה של תחבורה ציבורית – אוטובוס מאילת שיביא אותכם למעבר הגבול, אבל על מנת להתנייד בתוך חצי האי עצמו, לעבור ממקום למקום ולחרוש את רצועת החוף – כדאי שתהיו ניידים. אם בכל זאת החלטתם להגיע למעבר הגבול בתחבורה ציבורית, ישנו קו אוטובוס שיוצא מאילת, עם מספר עצירות בדרך, שיביא אותכם אל מבוקשכם.

 

מעבר גבול

כניסה לסיני מתבצעת דרך מעבר גבול טאבה, שהיא עיירה קטנטנה על הגבול. המעבר עצמו לוקח בסביבות חצי עשה, תתבקשו להציג את הדרכון, תו ירוק או בדיקת PCR. ממליצים להתעדן בהנחיות המשתנות ללא הרף. בנוסף תתבקשו למלא מספר טפסים, שהם סוג של הצהרת תייר נכנס, בדבר תוכנית הנסיעה שלו. דבר נוסף חשוב מאוד, זה לזכור לשלם את אגרת הכניסה לחצי האי. הצגתם? מילאתם? שילמתם? מעולה. ברוכים הבאים לסיני.

עכשיו, בואו נרחיב מעט בדבר תוכנית השהייה שלכם בסיני.מה תרצו לעשות? מה עיקר הנסיעה שלכם? נופש פעיל או נופש של בטן גב? מחפשים אווירה צעירה ותוססת, בילוי משפחתי שכולל ילדים קטנים או בכלל בא לכם להתבודד עם עצמכם ולכבות את רעשי העולם? תקציב שיכול להספיק רק לחושות בסיסיות ביותר או מלון הכל כלול הוא לגמרי אופציה מבחינתכם? את כל השאלות האלה תצטרכו לשאול את עצמכם בטרם תגיעו לסיני, שכן אופי החופשה שלכם, תלוי בזה לחלוטין.

 

 אופציות שהייה

חושות בסיני – מה זה בכלל ולמה זה כבר לגמרי שם דבר? אז תדמיינו שאתם נרדמים על החוף, לרעש הגלים המתנפצים, בבקתה קטנה, פתוחה, עם רוח נעימה שנושבת בלילות. דמיינתם? יופי, זאת בדיוק ההגדרה של חושה.היופי שלה הוא המרחק של פסיעות בודדות מקו המים וכל הרומנטיות הנלווית לזה. גם החסרונות שלה הם רבים, לרוב מדובר במקום ללא ממוזג (מצריים היא לא בדיוק מדינה קרירה), ללא חשמל, ללא אינטרנט (לא תוכלו לבדוק את מצב המניות פייסבוק שרכשתם, אבל גם ככה הוא קורס כל כמה הזמן, אז אולי עדיף לא לדעת), עם תנאים מאוד בסיסיים.

בכל זאת נוסיף ונגיד, שיש גם חושות מסודרות יותר, שהחשמל הוא לא רק שם עצם.

ואז, יש גם בתי מלון, ועוד איזה בתי מלון   סניפים של רשתות גדולות מהעולם, בתי מלון בוטיקיים אינטימיים יותר. והמחירים? שפויים ביותר. בתי מלון בסיני מציעים לכם חוויה ברמה גבוהה ביותר, בסטנדרטים בינלאומיים עם הכנסת אורחים המזרחית והאותנטית. שילוב נהדר, שמציב את סיני גבוה ברשימת היעדים המבוקשים של הישראלים, מאז ומתמיד. בנוסף לזה, תוכלו למצוא גם מגוון דירות אירוח או ווילות להשכרה, לכל חבורה ולכל תקציב.

 

 אטרקציות

איפה נתחיל בכלל? מדברים המתבקשים ביותר כמו חוויות צלילה וסרפינג, שייט וסתם התבוננות בקו המים באופק ועד טיולי ג'יפים, שופינג והכרות עם ההיסטוריה של האזור, דרך ביקור בעתיקות, כמו מנזר סנטה קתרינה. סיני לא תשאיר לכם רגע דל בחוויות בביקורכם בו.

כל זה, פזור בכל רחבי סיני, כך שתוכלו לבחור באופציה שהכי נכונה לכם, הן מבחינת אופי הבילוי והן מבחינת התקציב שעומד לרשותכם.

סיני הוא קסם, שמחכה להתגלות לכם. אל תתנו לו לחכות הרבה זמן.

חולות

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רעל
הדברה
איך תכינו תרסיס נוגד טרמיטים ביתי?

יש לא מעט סוגים של חרקים ומזיקים שאנו נפגשים איתם בביתנו. אחד החרקים שלא יוצא לנו לראות הרבה אלו הטרמיטים. הטרמיטים הם חרקים חברתיים שבדרך כלל חיים בתוך תעלות מבוץ

שיווק דיגיטלי באינטרנט
דיגיטל
שיווק דיגיטלי באינטרנט

שיווק דיגיטלי באינטרנט נועד למשוך את תשומת הלב של הצרכנים ולהגדיל את המכירות. אז מהו בדיוק שיווק דיגיטלי באינטרנט והאם אפשר לבצע אותו באופן עצמאי?   שיווק דיגיטלי באינטרנט מאז

לאישה ולגבר
בובי תיק בטיחותי נגד גניבות

נמאס לכם לחשוש כי התיק שלכם ייפרץ וכל הפריטים החשובים ביותר שלכם ייגנבו? ובכן, הכירו את בובי – מותג מוביל בתחומו אשר בנוי כולו לצורך מניעת גניבות. כל הפרטים לגבי