עיצוב מחדש רגע לפני החגים: כך תעשו את זה נכון

 

החגים מהווים הזדמנות לעצב את המטבח מחדש. כולנו מבלים לא מעט שעות במטבח ולכן כדאי לרענן את עיצוב המטבח מפעם לפעם. עיצוב המטבח מחדש לא חייב לעלות הרבה כסף. כאן ריכזנו עבורכם מידע שיסייע לכם לתת טאצ' משלכם לעיצוב המטבח שלכם. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

הכל מתחיל בתכנון מקדים

קיימים סוגים רבים ומגוונים של מטבחים מעוצבים. לא כל עיצוב מצריך החלפת ארונות מטבח. הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לערוך תכנון מקדים ולבדוק איך נכון לתכנן את מרחב המטבח. מטבחי בוטיק רבים לא מכילים שטח רב, אך הם מנוצלים נכון מבחינת שטח.

 

חלוקה פנימית של המטבח

קבלו כללים לעיצוב נכון ואופטימלי של המטבח

  • מרחק של פחות ממטר בין הכיור לכיריים מונעות לכלוך מאזור הבישול העיקרי שהוא הכיריים.
  • הרחיקו את הכיריים מגובה נגיש לילדים, ממעברים וממקומות בהם הם עלולים לפגוע בעוברים לידו.
  • הציבו את הכיריים מתחת לחלון או מתחת לקולט אדים טוב.
  • העדיפו שארון המטבח יכלול כמה שיותר מגירות לנוחות מירבית.
  • הציבו את המקרר במיקום שיהיה בסמוך לכיור ולכיריים, כך לא תצטרכו ללכת במטבח הלוך ושוב… כיריים מקרר, מטבח ושוב…
  • הציבו את המיקרוגל והתנור בסמוך למשטחים עליהם תוכלו להניח דברים חמים.
  • שלבו את מוצרי החשמל הגדולים כמו מקרר ותנור, בתוך עיצוב הארונות.

 

הגדירו קו עיצובי

חשוב להחליט על קו עיצובי, ובהתאם אליו לבצע את השינויים הנדרשים. תוכלו להחליט על עיצוב כפרי ואז שילוב כל תמונות נוף, אגרטל מלא חיטים מיובשות ורהיטים בגווני עץ טבעי, עשויים לעשות את העבודה בצורה משביעת רצון. ההחלטה על קו עיצובי היא חשובה. התייעצו לצורך כך עם מעצב פנים מומחה בתחום.

 

אקססוריז למטבח

כמה שזה נשמע בנאלי, הוספת עציץ ירוק, תמונות על הקיר, וילון הצללה חדשני או אפילו פתרון אחסון כלשהוא, עשוי לשפר את מראה המטבח וליצור מראה חדשני ומיוחד.

 

הגדירו תקציב

לפני שינוי כלשהו, חשוב להגדיר תקציב כדי לא להיסחף אחר רכישות מוצרים שלא היו בתכנון התקציב. קל לסטות מהתקציב ולהשקיע עוד ועוד. ולכן נדרשת משמעת עצמית חזקה.

 

לא יוצרים עומס

לפעמים, העיצוב הנדרש ביותר הוא דווקא המינימליזם, חשוב לא ליצור עומס בעיניים. כמה שפחות עומס על השיש ובמטבח, כך יש יותר מרחב ותחושה נינוחה וחלל המטבח הופך למזמין ונעים יותר.

 

מתאימים את הגוונים

לפעמים נגיעה נוספת של צבע, נותנת טאצ' ייחודי ומושלם למטבח, שחבל לפספס אותו. יחד עם זאת, כדאי להכיר את תיאוריית הצבעים הסוברת כי מאחורי שילוב של כל צבע מסוים עומדת פסיכולוגיה שלמה. לפני בחירת צבע בדקו מה אומר הצבע הנבחר והאם הוא מתאים לשיקולים שלכם, אבל זה נתון לשיקולכם האישי. ההמלצה היא להיכנס לאתרים שונים ולקבל השראה ממטבחים מעוצבים בארץ ובעולם.

חלל מעוצב

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כדור
בריאות
משתחררים מהאובססיה: הכל על טיפול ב  OCD

OCD הינה התנהגות טורדנית כפייתית שמתבטאת במגוון גדול של מחשבות, התנהגויות, טקסים וחזרות. והיא משתנה מאדם לאדם אך ניתן למצוא בה מאפיינים משותפים. ההתנהגות הטורדנית כפייתית מקשה על האדם לנהל

סמל רפואי
מחקרים
מיתוסים על מחלות מין

מחלות מין הוא צירוף מילים שמפחיד כל גבר וכל אישה בכל גיל. מחלות מין עשויות להביא להדרדרות משמעותית במצב הגופני של האדם, ובמקרים מסוימים גם להביא להדבקה של הגורם המעורב