5 עיצובים של קמינים ייחודיים ל-2021

אמנם אנחנו עוד לפני החום הגדול של אוגוסט והחמסין של תחילת שנת הלימודים, אבל אף פעם לא מאוחר מדי לחשוב על חימום הבית בחורף, עם כוס שוקו

או קערת מרק עם שקדים.

  המחשבה על חורף ישר מחזירה את חלקינו אחורה לישיבה מול הקמין בבית ממתין שהנעליים יתייבשו מההליכה בגשם.

שנת 2021 היא שנה של חידושים, והיא לא פוסחת על עיצובים חדשים לקמין, ופתרונות היברידיים יותר. הנה העיצובים החדשים לשנת 2021.

 

הקמין החשמלי

בשנים האחרונות עלתה המודעות לשמירה על הסביבה, חיסכון בחשמל ואפילו מחזור. בעולם ההסקה הביתית – הובן שרבים מוותרים על חימום באמצעות עץ ונפט בגלל ההשלכות המזהמות של כך וההשפעה על האוויר בסביבת המגורים. בהתאם לכך, פותחו קמינים מעוצבים שלא מוותרים על התחושה והאופי שהקמין מכניס לחלל החדר, אלא רק על אפשרות החימום, הרי רוב הבתים מחוממים על ידי מזגן. הנה העיצובים לפתרון החשמלי:

 

  • קמין כפרי

ממש כמו שאתם מדמיינים. הקמין הכפרי הוא למעשה קמין צמוד קיר שמחופה מבחוץ במעטפת מדומה ללבני בריק אדומות. העיצוב הכפרי נותן תחושת יוקרה וייחוד לחדר ומשרה אווירה של חמימות ונוחות. קמין זה הוא חשמלי וללא חימום, לרוב ניתן להזמינו במידות וגדלים שונים. מומלץ להתאימו לגודל החדר שבו יהיה ממוקם.

 

  • עיצוב ויקטוריאני

סגנון עיצוב זה מתעלה על כל סטנדרט שראיתם בירידה לפרטים. מדובר בקמין חשמלי, זמין עם עיצוב פינתי ועליו עיטורים וקימורים כמו בעבודת עץ מקוריות, 400 ואפילו 50 שנים אחורה. מדובר בסגנון יוקרתי וייחודי שמכתיב סגנון ותחושה בכל חדר שבו יהיה ממוקם.

 

  • קמין פרובנציאלי

קמין שהעיצוב שלו פותח בהשראת העיטורים המינימאלית, שמתאים לכל אדם בכל פרובינציה (ומכאן שמו). מדובר בקמין חשמלי שעיצובו החיצוני מזכיר עיצובי עץ עם חריטות והבלטת חיפויים בצורות ריבוע וקימורים. עיצוב עדין, אלגנטי שמתאים לכל עיצוב חדר.

 

קמין עץ ונפט

השימוש בחומרים אלו כדי לחמם את חלל הבית עדיין לא חלפה, אך היא מתאימה בעיקר לאנשים שסביבת המגורים שלהם מאפשרת זו, מבחינת מרחק בין השכנים.

  • קמין תלוי

קמין זה שניתן למקמו במרכז החדר הוא צף, משמע תלוי מהתקרה באמצעות צינור הפליטה המרכזי שלו. פתרון זה הוא אמנם מסורבל כי הוא מצריך התקנה מורכבת יותר, במיוחד עם מדובר בבית פרטי דו קומתי והלאה.

 

  • קמין אי פתוח

זהו קמין שהוא למעשה פתוח לגמרי ולכן הוא פחות בטיחותי, הוא מחמם את החלל באמצעות עץ וגחלים חמות, ומעל אי זה נמצא קולט עשן שמונע מעשן ופיח להתפזר בבית.

 

הפתרון החשמלי

בזמן שיש עיצובים חדשים ומעניינים לכל סוגי ההסקה. הפתרון החשמלי הוא המיוחד והבטוח ביותר. הוא למעשה מבטל את סוגיית הבטיחות ומצמצם בעשרות אחוזים את הסיכויים לכוויה, שריפה, פיח וזיהום.

 

חלל ביתי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תפוח
בריאות
איך לפתח הרגלי אכילה בריאים

על מנת לרדת לשורש הבעיה המונעת מאדם לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן, מאמנים אישיים רבים המתמחים בטיפול בשיטת ה – NLP עושים שימוש בשיטה טיפולית אבחונית יוצאת דופן הידועה

כלי רכב כבד
כללי
הובלות מפעלים ברחובות

מחפשים אחר חברת הובלות מפעלים ברחובות, נס ציונה והשפלה? באזור השפלה ורחובות, שמים את מבטחיכם רק בחברת פיק אפ הובלות מפעלים קטנים וגדולים בפריסה כמעט ארצית. אנחנו מזמינים אתכם להימנות

TV ראשית
כללי
STINGTV – שאלות ותשובות

מעוניינים לרכוש את המוצר המתקדם ביותר בשוק הטלוויזיה כיום? להלן המדריך המלא ל STINGTV – אשר משנה לחלוטין את עולם הצפייה בישראל. מהו STINGTV? STINGTV הינו שירות טלוויזיה חדשני וטכנולוגי אשר