האם עולם הדפוס עדיין אקטואלי בעולם המודרני?

כשאנחנו חושבים על עולם הדפוס, אנחנו חושבים על מכונות עתיקות ומיושנות שמדפיסות על נייר. אך זה בכלל לא המצב, שכן עולם הדפוס התחדש מאוד ורלוונטי מאוד בימינו. כל אחד מאיתנו ירצה להשתמש בשירותי בית דפוס במהלך החיים לצרכים אישיים או עסקיים, ובאמצעות הטכנולוגיות החדישות שהתפתחו בתחום נוכל להגשים כל חלום

 

הדפוס השתנה והתחדש עם השנים

הדפוס הומצא במאה ה-15 באמצעות הנחת חותמות דיו על נייר. בעיני רבים זו עדיין פעילותו העיקרית של בית הדפוס, אבל זו טעות! כיום ניתן להדפיס תמונות, עיצובים, משפטים וסמלים על כל מה שנרצה: שלטים מבד או מפלסטיק, מוצרי ביגוד, תמונות פרספקס גדולות ומרשימות, מגני הוקרה קטנים ועוד רבים. במאמר זה שאלנו את מומחי הדפוס של ישראגרף אודות החידושים והשימושים של הדפוס בעידן המודרני והחדשני.

 

חומרי גלם מרובים

בעבר המונח "בית דפוס" התייחס בעיקר למקום בו נעשות הדפסות על נייר של ספרים או עיתונים. בעיני רבים זו עדיין התדמית של בית דפוס, אבל כיום הדפסות על נייר הפכו למשניות למול החידושים הרבים בתחום. כיום בתי דפוס מסוגלים להדפיס על חומרי גלם מגוונים.

למשל, על חולצות, כובעים ואפילו מכנסיים וצעיפים! הדפסה על מוצרי ביגוד (למשל, מתנה לטיול שנתי בתיכון) מתבצעת בבית דפוס והתפתחה מאותה טכנולוגיה עתיקה של הדפסה עם דיו. בנוסף, כיום מוצרים ממשפחת החומרים הפלסטיים מככבים בתור חומרי גלם להדפסה.

למשל, שלטי פלסטיק ענקיים שמשמשים לפרסום בצמתים, או תמונות פרספקס מרשימות שניתן לתלות בבית או במשרד. כיום ניתן להדפיס בגדלים גדולים במיוחד לשלטי פרסומת אדירים, אבל גם בגדלים קטנים מאוד לצרכים פרטיים כמו מתנה לבן משפחה.

 

בתי דפוס מטפלים במקצועיות ובמהירות

כיום ניתן להדפיס על נייר באמצעות מדפסת ביתית, אבל זה ממש לא תחליף לעבודה של בית דפוס. מדפסת ביתית לא יכולה להדפיס על חומרי גלם אחרים שאינם נייר, יש לה מלאי דיו מוגבל והיא בדרך כלל רגישה מאוד לתקלות. כלומר, כך או כך, לבית הדפוס שפועל במקצועיות וביעילות אין תחליף ביתי ראוי. בבית הדפוס ניתן לעשות הדפסות מגוונות על שלל חומרי גלם בעיצובים משתנים, וזה דבר שעדיין לא מתאפשר בטכנולוגיית הדפסה ביתית.

 

הדפסה – טכנולוגיה חיה ובועטת

בתי הדפוס הראשונים עסקו בסידור אותיות עשויות מעץ, מריחת דיו עליהם, והדפסה על נייר. כיום זה ממש לא המצב! הדפוס השתנה, התקדם והשתכלל יחד עם הטכנולוגיה. כיום בתי דפוס מאפשרים הדפסת עיצובים שונים בכל צבעי הקשת על מגוון רחב של חומרי גלם: שלטי פלסטיק, תמונות פרספקס, ביגוד ולפעמים אפילו על עץ.

בתי הדפוס משתמשים היום בכלים טכנולוגיים מתקדמים ומספקים מענה מקצועי ויעיל לכל צרכי ההדפסה הביתיים והעסקיים. הדפוס התקדם עם ההיסטוריה, והוא חי ובועט גם בעולם הדיגיטלי המודרני.

הדפסה עדיין

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מטר בצבעים
לייף סטייל
איך הגובה תורם לביטחון שלנו

גובה הוא פרמטר קריטי ביותר ביצירת מערכת יחסים רומנטית, כמו גם ביטחון עצמי בסביבה. לכן, אנשים אשר סובלים מגובה נמוך באופן יחסי מדווחים על תסמינים קשים ביותר, אולם ניתן לפתור

מקלדת
מחקרים
יחסי המין בישראל – איך זה עובד

 חיי המין מהווים חלק חשוב ומרכזי בחייהם של בני הזוג. חיי המין מעידים לא פעם על טיב מערכת היחסים ועל הלך הרוחות בקשר. כתוצאה מכך כל מקרה שעשוי להפריע במידה

חוקרים
כללי
הסימנים הנפוצים ביותר המעידים על בגידה

ניהול זוגיות היא משימה מורכבת למדי. לפעמים, מתעורר אצל אחד הצדדים החשד כי בן הזוג או בת הזוג בוגד בהם. ברוב הפעמים, מדובר בחשד המבוסס על התנהגויות מחשידות ולא שגרתיות.

בית מחסה
כללי
לא מתפשרים – הכל על בחירת דיור מוגן

ההורים והסבים שלנו, בני הגיל השלישי יכולים ליהנות מאיכות חיים גבוהה. כדי שזה יקרה, אנחנו צריכים למצוא דיור מוגן איכותי שיענה על צרכיהם. המדריך הנוכחי יצא לבדוק מה הם הפרטים