סנדלי טבע – כשאיכות ומחיר נפגשים

בשנת 2002 השלימה חברת דקרס את הרכישה של סנדלי טבע, שהומצאו כפתרון לפעילות בתוך מים, על ידי מדריך רפטינג שחיפש פתרון מעשי. דקרס, שרכשה את זכויות הייצור וההפצה של סנדלי טבע כבר בשנת ,1984 עיצבה מחדש את העיצוב הבסיסי של הסנדל ואת מערכת הרצועות שבו. סנדלי טבע ממשיכים, גם היום, להתקדם ולהשתפר עם התקדמות הטכנולוגית בתחום הייצור.

 

סנדלי טבע – היסטוריה קצרה

בשנת 1982, מארק תאצ'ר היה מדריך רפטינג שחיפש פתרון נוח לנעליים לשימוש בתוך המים. בגלל שנעלי ספורט לא היו נוחות, הוא הוסיף רצועה למבנה קיים של כפכפים ויצר את סנדל TEVA הראשון, שהיה בעל סוליה נוקשה דיה להליכה על אבנים בקרקעית הנחל, פתוחה ונוחה וגם מחוזקת למקומה בעזרת רצועה. המוצר שימש בעיקר את מי שעסק בפעילות במים, אך בשנת 1984 סנדלי טבע הפכו לאופנתיים בקרב בני הנוער האמריקאי, ואת הזכויות לייצור הסנדלים ולהפצתם קנתה חברת דקרס האמריקאית.

סנדלי טבע – היסטוריה קצרה

יתרונות הבחירה בסנדלי טבע

מלבד המראה האופנתי והמוכר של סנדלי טבע ושל דוגמאות הרצועות הייחודיות, יש יתרונות משמעותיים יותר בבחירה של סנדל TEVA. בין השאר, מדובר בפתרון נוח במיוחד, בעיקר עבור מי שהולכים מרחקים ארוכים ובייחוד בעונות החמות. סוליות סנדלי טבע מאפשרות אחיזה יציבה על כל משטח, כולל כמובן משטחים רטובים, הסנדל עצמו עשוי מחומרים עמידים בפני תנאי שטח ומיוצר בטכנולוגיות שמאפשרות לסנדל טבע להיות קל וגמיש ולהפוך בכך לסנדל הטיילים האולטימטיבי.

 

מה הופך את סנדלי טבע לאיכותיים?

כבר 40 שנה שחברת דקרס מייצרת את הסנדלים של מותג TEVA ובמהלך השנים, הושקעו במותג משאבים רבים במחקר ובפיתוח וכיום סנדלי TEVA עשויים מחומרים איכותיים ועמידים, מיוצרים בטכנולוגיות החדשניות ביותר ומערכת הרצועות עומדת בתהליכי בקרת איכות מחמירים. בזכות אלה ובזכות הניסיון ארוך השנים של דקרס בתחום סנדלים לספורט אתגרי ולטיולים TEVA נחשבת למותג מוביל בעולם בתחום.

 

איך סנדלי טבע נמכרים במחירים משתלמים?

הסיבה הראשונה שהופכת את סנדלי TEVA למשתלמים היא האיכות והעמידות שלהם שהופכת זוג סנדלים שיכולים ללוות מטיילים במשך שנים. בנוסף, שיטות הייצור היעילות מאפשרות לסנדלי טבע לשמור על מחירים תחרותיים. בנוסף, למשפחת מותג TEVA נוספו דגמים רבים, שמותאמים במיוחד לילדים ולבני נוער וכן דגמים בעיצוב פשוט שמאפשר גם מכירה במבצעים מסוימים, בתקופות מבצעים.

איך סנדלי טבע נמכרים במחירים משתלמים

טיפים לקניית סנדלי טבע במחיר אטרקטיבי

  • השוואת מחירים – כמה קל להשוות מחירים כאשר החנויות נמצאות ממש על מסך הטלפון או המחשב, לא כדאי לוותר על השלב הזה.
  • שימו לב שאתם רוכשים את הסנדלים המעולים של TEVA אצל מייבאים מורשים של המותג.
  • חפשו מבצעים ייחודיים והנחות תקופתיות בחנויות המקוונות.

 

לסיכום

סנדלי טבע המקוריים הם מופת של איכות יוצאת דופן, שתגן על הרגליים שלכם גם בפעילות מאומצת בחיק הטבע או במסלולי הליכה בנחלים. כל זה במחיר שמאפשר לכל טייל לבחור בסנדלי טבע.

סנדלי טבע – כשאיכות ומחיר נפגשים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ארון תרופות
בריאות
בית מרקחת אונליין

מעוניינים לבצע רכישה של תוספים ותרופות מבלי לצאת מהבית? ובכן, באמצעות בית מרקחת פארמה פלוס תוכלו לבצע רכישה אונליין באופן מהיר, יעיל וחסכוני.כל הפרטים – במאמר הבא. בית מרקחת אונליין

אוכל לכלב שלך - המדריך לבחירה הנכונה!
אוכל
אוכל לכלב שלך – המדריך לבחירה הנכונה!

אוכל לכלב חיוני לבריאות הפיזית והמנטלית שלו, לכן חשוב לבחור באוכל איכותי ולא לנסות לחסוך באמצעות אוכל זול ולא מזין. בסופו של דבר, הכלב שלכם אינו מסוגל לבחור את האוכל