אובדן סיכויי החלמה בעקבות אבחון מאוחר – מה זה אומר?

רשלנות רפואית היא לצערנו תופעה מצערת מאד שפוגעת באנשים רבים בעולם וקשה מאד להתמודד אתה.

במקרים של רשלנות רפואית שהובילה לאובדן סיכויי החלמה בעקבות אבחון מאוחר, ניתן להגיש תביעה כדי לקבל פיצויים מתאימים.

מאחר והמטופל היה יכול להחלים אך בעקבות אבחון מאוחר ורשלנות רפואית, כעת קטנו או אבדו הסיכויים האלה – מדובר בנזק שיש לפצות עליו ושניתן לפצות עליו באופן חוקי על ידי תביעה.

כדי להבין יותר במה מדובר ולדעת האם אתם זכאים וקשורים לנושא, לפניכם קצת על אובדן סיכויי החלמה בעקבות אבחון מאוחר – מה זה אומר?

 

מה זה בדיוק אובדן סיכויי החלמה בעקבות אבחון מאוחר?

אובדן סיכוי החלמה עקב אבחון מאוחר, הוא סוג מסוים של רשלנות רפואית, כואב וחמור ביותר. כחלק מרשלנות זו, הגורמים הרפואיים זיהו את הבעיה ואבחנו את המטופל מאוחר מדי, וכתוצאה מכך אבדו וקטנו סיכויי ההחלמה שלו, ונגזלה ממנו האופציה להחלים ולחזור לשגרה. מדובר בגזלה חמורה מאד, ובהתאם התביעה שלה, היא קשה ויכולה לזכות את המטופל בפיצויים רבים וגדולים בהתאם לאובדן שלו ולאירוע הספציפי שעבר. כחלק מתביעה זו, יש להוכיח כי הנזק והאובדן שסובל מהם המטופל, לא היו מתרחשים ללא הרשלנות של הצוות המטפל.

 

איך אפשר להוכיח שהאבחון המאוחר גרם לאובדן סיכויי ההחלמה?

התביעה כנגד הצוות הרפואי על אבחון מאוחר שגרם לאובדן סיכויי ההחלמה, היא לא קלה מאחר ויש להצביע ממש על קשר ישיר בין האבחון המאוחר להחלמה, ויש להיעזר בייעוץ רפואי מהימן וחזק, שיעמוד על ההקשר הזה לטובת תביעת המטופל והנפגע. כדי להוכיח ולצלוח תביעה על אובדן סיכויי החלמה בעקבות אבחון מאוחר, יש להוכיח מספר נקודות חשובות:

  1. נגרם נזק ממשי למטופל שמפריע לתפקודו.
  2. הצוות הרפואי והמבצעים שטיפלו במטופל, נהגו ברשלנות וביצעו פעולה רשלנית.
  3. הצוות הרפואי והמבצעים של הטיפול במטופל, גרמו לנזק והם האחראים על הנזק.
  4. הצגת קשר ישיר וזיקה בין הנזק והאובדן של הנפגע והתובע לבין הפעולה הרשלנית. יש להוכיח זיקה בין השניים ולהציג יחד עם ראיות ודעות רפואיות, שהמטפלים אחראים לנזק באופן ישיר והדוק.

 

איזה סכום ניתן לקבל מן התביעה ומן הפיצויים?

הסכום שתוכלו לזכות בו בתביעה, משתנה ממקרה למקרה וממטופל אחד לאחר. הכל תלוי בהצלחת ההוכחה של התביעה, בכמות הנזק שנעשה ובגודל האובדן שסובל ממנו המטופל בעקבות הפעילויות הרשלניות של הצוות המטפל. יש לזכור כי הוכחה ותביעה כזו אינם פשוטים, מאחר ויש להראות שהאובדן נגרם בגלל רשלנות הצוות המטפל, ואינו היה נגרם ללא רשלנותם. לכן, בהתאם להוכחה, לאירוע ולגודל האובדן, ייקבע סכום הפיצויים והוא אף יכול להיות שונה משמעותית מתובע אחד לאחר. במידה ומדובר בנזק משמעותי, אפשר לצפות לגובה פיצויים גדול, במיוחד אם התביעה הלכה חלק וההוכחה היתה חד משמעית וברורה.

 

ספרים ופטיש

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
החשיבות של הכשרת ופיתוח מנהלים בארגונים
עסקים
החשיבות של הכשרת ופיתוח מנהלים בארגונים

בכל ארגון בעולם, למנהלים תפקיד חיוני בהצלחתו וצמיחתו. מנהלים אחראים להובלת צוותים, קבלת החלטות קריטיות והנעת יעדים ארגוניים. עם זאת, תפקידו של מנהל מורכב, וללא הכשרה ופיתוח מתאימים, הם עלולים

סוגי מארזים לבחירה
לאישה ולגבר
דובי פרחים ומארזי מתנות

מחפש את המתנה המושלמת בעבור האישה? באמצעות חברת eazy2gift תוכל להעניק לה מתנה בלתי נשכחת אשר נעשית בעבודת יד ובהתאמה אישית. כל הפרטים – במאמר הבא. רוצה לפנק את האישה? יש