סדיניות לגיל השלישי

קרוביהם של אנשים שהגיעו אל הגיל השלישי מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר מוצרים נחוצים. המדריך הנוכחי הוא חלק מסדרת מדריכים מקיפה שמציגה בכל פעם מוצר אחר שנחוץ במצבים מסוג זה. הפעם, בחרנו להתמקד בסדיניות שמתאימות לאנשים בגיל השלישי. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע החיוני שרציתם לדעת, אבל לא ידעתם את מי לשאול.

 

מה הן סדיניות לגיל השלישי?

סדיניות לגיל השלישי זה מוצר שמגן על המזרן. מדובר בעצם בסדיניות רב פעמיות או חד פעמיות. שני הסוגים ההללו מתלבשים על גבי המזרן ומאפשרים ספיגה של שתן, במידה והאדם שישן על המיטה סובל מבריחת שתן.

גיליונות

סוג מספר 1 של סדיניות – סדינית רב פעמית

הסדינית המוכרת ביותר היא רב פעמית. כלומר, סדינית שניתן להשתמש בה מספר רב של פעמים. יש מגוון רחב של סדיניות מסוג זה. אנחנו בחרנו להתמקד בסדינית איכותית שעשויה מ – 5 שכבות. הנה פירוט קצר אודותיהן:

  • השכבה הראשונה עשויה מכותנה טבעית
  • שלוש השכבות הנוספות סופגות את הנוזל
  • השכבה התחתונה היא שכבה אטומה לנוזלים והיא עשויה מויניל

 

יש רמות ספיגה שונות. כך שכל אחד יכול לבחור את הסדינית המתאימה ביותר עבורו (החל מספיגה קלה ועד מוגברת). כדאי שתדעו כי סדינית מסוג זה מגיעה בדרך כלל כיחידה אחת במארז. חשוב שתדעו זאת, בגלל שיש סדיניות אחרות שמגיעות כאריזה עם כמה סדיניות.

 

סוג מספר 2 של סדיניות – שקית סדיניה

שקית סדיניה הינה מוצר נפוץ גם כן. מדובר בעצם בשקית שכוללת סדיניות חד פעמיות. ניתן לפרוש אותן על גבי המיטה, כדי להגן על המזרון מפני חדירה של נוזלים. יש כמה חנויות שמציעות את הסדיניות הללו. מבירור שערכנו בנושא, גילינו כי חברת כמיטק מציעה את הסדיניות האיכותיות ביותר. בחרנו להציג בפניכם את הכתובת שלה, כדי שתוכלו לבחון את הסדיניות הללו: https://www.chemitec.co.il.

 

סוג מספר 3 של סדיניות – סדינית עם מדבקות

הסוג השלישי של הסדיניות הינו חד פעמי, בדומה לאלו שהוצגו בפסקה הקודמת. היתרון בסדיניות האלה זו העובדה כי יש בהן דבק שמאפשר להן להיות יציבות על גבי המזרן. כך שבמצבים שבהם יש תזוזה, הסדינית נשארת במקומה.

 

בחירה נכונה של סדינית – איך עושים את זה?

אם אינכם יודעים באיזו סדינית לבחור, עליכם לשאול את עצמכם את השאלה הבאה: האם אני יכול לכבס באופן קבוע את הסדינית הרב פעמית? אם התשובה תהיה לא, עליכם לבחור באחת מ – 2 האפשרויות החד פעמיות שהוצגו בפניכם  בפסקאות הקודמות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הסדיניות לגיל השלישי. כעת, אתם מכירים במוצר מקרוב, כך שנותר לכם לבחון האם יש לכם צורך בו בשלב זה. אנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו ולקרוא מדריכים נוספים שיועלו בהמשך לגבי מוצרים שנחוצים עבור אנשים בגיל השלישי.

גיל שלישי

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אפליקציה
דיגיטל
5 תוספים שיעזרו לכם לבנות אתר מוצלח

בעלי עסקים רבים בוחרים, ובצדק, לבנות אתר אינטרנט לעסק שלהם באמצעות תוכנת WordPress המחזיקה בכרבע מהאתרים באינטרנט ולמרות שמדובר באחת ממערכות ניהול התוכן הנוחות והטובות ביותר, יש משהו אחר שהופך

להדביר את התיקן הגרמני
הדברה
כיצד מדבירים את הג'וק הגרמני?

הדברה של תיקן גרמני אין צורך לבצע מדי שנה, מומלצת הדברה בכל פעם בה הוא מופיע. במאמר הבא נלמד לזהות את התיקן הגרמני ונחשף לשיטה הנכונה להדברתו. השיטה האפקטיבית להדברת

היכרו את שלל המבצעים של הוט
דיגיטל
היכרו את שלל המבצעים של הוט

חברת הוט נחשבת כבר שנים רבות לאחד מספקי התקשורת המובילים בישראל. המחויבות העמוקה של החברה ללקוחותיה גרמה לה להציע להם שלל מבצעים שמאפשרים לכל אחד לקבל שירותי תקשורת במחירים חסרי