נמאס לכם לשלם הון בחשבון החשמל בגלל הדוד? אפשר אחרת!

חשבון האנרגיה שלכם צריך לשקף את כמות הגז או החשמל שבהם השתמשתם. דוד חשמלי צורך הרבה יותר אנרגיה, ופועל בעצם על חשמל. לכן משקי בית רבים בישראל פונים לפתרונות אחרים. אשר יאפשרו להם ליהנות ממים חמים במקלחת, במחירים חודשיים סבירים, ונגישים לכל כיס.

 

האם זול יותר לחמם את המים שלכם בגז או בחשמל?

אנחנו נשאלים את השאלה הזו באופן קבוע, ועל פניו יש לה תשובה מאוד פשוטה. כדי לקנות יחידה אחת של גז רשת (נמדד בקוט"ש) תשלמו כ-4p/kWh. לעומת זאת, יחידת חשמל אחת מהרשת (נמדדת גם בקוט"ש) תעלה לכם כ-15p/kWh.

המשמעות היא שהגז זול בערך פי 3-4 מחשמל לקוט"ש. עם זאת, ישנם מספר גורמים אחרים שהופכים את ההשוואה להרבה פחות פשוטה. הכוללים עלויות התקנה, תחזוק ועוד.

חַשְׁמַל

סיבות לעלייה בחשבון החשמל

ישנם גורמים רבים שיכולים להוביל לעלייה בחשבון החשמל שלכם. לדוגמה, החשבון שלכם כנראה יעלה אם תדליקו את החימום לעתים קרובות יותר או תתחילו להשתמש במייבש כביסה. אם החשבון שלכם עלה פתאום ולא ציפיתם לו, כדאי לברר מדוע זה קרה. ייתכן שהספק שלכם העלה את המחירים שלו מכיוון שעלות האנרגיה העולמית עלתה.

יש גבול לכמה הספק שלכם יכול להעלות את המחירים שלו בתעריפים מסוימים. אשר חייבים לעמוד בהסכמים שהחברה חתומה עליהם. בנוסף לכך הגורמים העיקריים לעלייה בחשבון החשמל, בדרך כלל קשורים למזגנים ודודים. לכן חשוב לשקול היטב את סוג מחמם המים שבו אתם עושים שימוש בבית שלכם.

 

פסק הדין הסופי

האם זול יותר לחמם את הבית בגז או בחשמל? מחמם מים בגז, הוא המנצח הברור כאן. זול יותר לחמם את הבית שלכם בגז מאשר בחשמל, בתנאי שאתם יכולים לקבל גישה אליו דרך התשתית של אזור המגורים שלכם.

תמריץ החום המתחדש מעוות כמובן את הנתונים הללו במיוחד ביחס למשאבות חום שפועלות בחשמל, אבל כפי שניתן לראות בשטח. אם בית מבודד היטב, הוא למעשה יהיה היעיל ביותר לשמירה על חום בחודשי החורף.

אנו מקווים שהדבר יביא לסוף את התפיסה המוטעית הנפוצה לפיה חימום מים והחימום של הבית, באמצעות תנורי חימום חשמליים זול יותר משימוש בשילוב של דוד גז ורדיאטורים.

 

מחמם גז בזמן הפסקת חשמל

אחד היתרונות הנוספים של מחמם מי בגז, היא שאתם לא תלויים ברשת החשמלית. לא רק שאתם לא צורכים חשמל דרך מחמם הגז, אתם גם לא תלויים בהפסקות חשמל שבוודאי ימנעו ממחמם מים בחשמל לעבוד.

 

לסיכום

אם גם אתם מעוניינים להוריד את חשבון החשמל שלכם, ולפנות לפתרון זול יותר? הפתרון המושלם עבורכם הינו רכישת מחמם מים בגז. שיספק לכם מים חמים במחיר זול יותר ובמערכת המבוססת על גז. אשר תספק לכם גישה למים חמים בכל מצב.

חשבון חשמל

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מגדל למידה
כללי
כיצד לבחור את מגדל הלמידה המתאים לצרכי ילדכם

מגדל הלמידה מאפשר לילדים שלכם ללמוד, להתנסות ולבצע פעולות מגוונות, במקומות שהם מעט גבוהים מדי בשבילם. למרות שמגדל הלמידה הוא מתקן פשוט מבחינת תפעול, עדיין קיימים סוגים שונים של מגדלי

אירועי חברה מגבשים
אירועים
4 רעיונות לאירועי חברה מגבשים

אירוע חברה חיוניים למורל ולמצב הרוח של העובדים שלכם, לכן מומלץ להשקיע היטב בתכנון שלהם. אירוע חברה איכותי ומושקע יכול לתרום המון לגיבוש העובדים, דבר שללא ספק ישפר את פרודוקטיביות

להדביר את התיקן הגרמני
הדברה
כיצד מדבירים את הג'וק הגרמני?

הדברה של תיקן גרמני אין צורך לבצע מדי שנה, מומלצת הדברה בכל פעם בה הוא מופיע. במאמר הבא נלמד לזהות את התיקן הגרמני ונחשף לשיטה הנכונה להדברתו. השיטה האפקטיבית להדברת

החלקת PH
כללי
החלקת PH

החלקת שיער הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרנדים הבולטים, הזמינים והנגישים בעולם היופי והשיער. קיימות כיום שיטות החלקה רבות בשוק, שאת חלקן עושים באופן עצמאי בבית וחלקן נעשות במספרות ובמכוני יופי