מתי צריך עורך דין תעבורה

לצערנו תאונות דרכים ועבירות תנועה הן אינן עניין נדיר בנוף הישראלי. הנהגים, שנוסעים בפראות, עומדים פעמים רבות בפני סיטואציותשלא מאפשרות להם להתמודד בצורה אחרת היות והם אינם נוהגים בזהירות, ומכאן נובעות המון תאונות דרכים ופגיעות.במקריםכאלו, שניתן לגשת איתם לבית המשפט, הנהג הפוגע יצטרך להשתמש בשירותי עריכת הדין. אז מתי צריך עורך דין תעבורה? בואו נבחן את הנושא.

 

עבירות תנועה – שם כולל וגדול להמון דברים קטנים

באופן כללי עורך דין תעבורה יכול לסייע בכל מה שקשור למשפט בגין עבירות תנועה. עבירות תנועה הן למעשה מעין מטריה שכוללת תחתיה המון מושגים קטנים, שעבור כל אחד מהם תצטרכו להשיג עורך דין תעבורה מקצועי שיוכל לעזור לכם להיחלץ מהסיטואציה או לפחות להפוך אותה לכמה שיותר מינימלית אל מול השופט. למידע נוסף בתחום התעבורה ובתחום הפלילי ניתן להכנס לאתר https://www.gordonsilver.com.

 

מתי צריך עורך דין תעבורה?

עורך דין תעבורה יכול לקחת חלק במשפטים שנוגעים בתחומים הבאים: נהיגה בפסילה, נהיגה בשכרות, נסיעה במהירות מופרזת, נסיעה באור אדום, נהיגה תחת השפעה של סמים, חובות לאחר תאונת דרכים, נהיגה ללא רישיון נהיגה, גרימת מוות ברשלנות, נהיגה תוך כדי החזקת טלפון נייד, נהיגה שכללה עקיפה באיזור אסור, משפט בגין הפקרה, סירוב להיבדק בדיקת שכרות בנהיגה ועוד. מדובר כאן רק על חלקמסויים מתוך כל הסיבות שבגינן תצטרכו לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה.

 

מה קורה בפועל?

ברגע שנתפסתם בגין עבירת תנועה מסויימתותוצאותיה עמידה למשפט, עורך דין תעבורה הוא היחיד שאיתו כדאי לכם להתייעץ. הרבה אנשים יכולים לנסות ולייעץ לכם איך להיחלץ מהצרה, אבל אצל עורך דין תעבורה נמצאים כל הכלים, הידע והניסיון כדי לחלץ אתכם בצורה המיטבית ביותר, עם מינימום נזק.

 

אפשר להיעזר בשירותים של עורכי דין אחרים?

בגדול עורכי דין יודעים מה הם עושים, אבל עורך דין תעבורה הוא היחיד שמקצועי באופן ספציפי בתחום התעבורה. על כן, יש לו את הידע המסויים שלו אתם זקוקים בעת עמידה לדין בגין עבירות תנועה.

 

כמה עולה עורך דין תעבורה?

אז כן, כעת אתם צפויים לעבור תהליך לא קצר שיכלול לא מעט פגישות, דיונים, התייעצויות ועוד.באופן ישיר, הדבר גם ישפיע על ההוצאות הכלכליות שלכם. המחירים של עורך דין תעבורה משתנים כמובן מעורך דין אחד לעורך דין אחר, אולם טווח המחירים אמור להיות בסביבות המחירים שנכתוב כאן, כאשר עבור כל פעולה של עורך דין תעבורה תצטרכו לשלם מחיר.

*פגישת ייעוץ עם עורך דין תעבורה – עד 1,000 ₪, ובמקרים הקשים עד 5,000 ₪.

*בדיקת מסמכים – עד 500 ₪.

*ייצוג עורך דין תעבורה – 1,500-100,000 ₪, בהתאם לאופי העבירה.

*שכר טרחה – משתנה, בין 7,000-20,000 ₪.

חשוב לציין כי מומלץ לשכור עורך דין תעבורה מקצועי ובעל המלצות.

 

עורך דין יושב ליד שולחן

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתי נצטרך להשתיל שיניים
כללי
מתי נצטרך להשתיל שיניים

שמירה על בריאות הפה המיטבית היא חיונית לרווחתנו הכללית. עם זאת, אובדן שיניים יכול להתרחש מסיבות שונות, כולל עששת, טראומה או מחלת חניכיים. השתלות שיניים חוללו מהפכה בתחום רפואת השיניים

הגוף שלי זה המקדש הפרטי שלי

במידה ועברתם הליך רפואי אשר השתבש וכתוצאה ממנו נגרם לכם נזק אשר שיבש את איכות החיים וגרם לנזק תמידי או זמני, אתם זכאים לקבלת פיצוי. כיצד מגישים תביעת רשלנות רפואית?

איך לצרוך שמן CBD

העלייה בהיקף הביקוש לצורך צריכה של שמן CBD עלתה באופן משמעותי, אולם צרכנים רבים של השמן אינם מודעים לעובדה כי על מנת לצרוך את השמן באופן אפקטיבי יש לפעול בשתי