מה עדיף – מקלחון עגול או מרובע?

מקלחונים הם בין המתקנים הסניטריים הפופולאריים ביותר, והם ידועים כחסכוניים בזמן, מים ושטח.

אנשים רבים מעוניינים להכניס מקלחון לחדר הרחצה שלהם, ומתלבטים מבחינת עיצוב המקלחון.

לאחרונה אנו עדים לעיצובים מגוונים ומעניינים של מקלחונים, וביניהם גם המקלחונים העגולים, המציגים שיק אלגנטי ויוקרתי.

מה עדיף – מקלחון עגול או מרובע?

 

מהו מקלחון?

קלחון הוא מתקן סניטרי המבוסס על דלתות זכוכית הנעות על מסילה, או נפתחות באמצעות צירים. בין הדלתות יש אטימה של גומיות מיוחדות, והן נצמדות באמצעות מגנט. קיימות גומיות אטימה גם בתחתית דלתות המקלחון, כך שבזכותן ובזכות השיפוע המיוחד המותקן ברצפה – המים לא יוצאים החוצה ולא מרטיבים את חדר הרחצה שלנו בעת המקלחת. בכניסה לאתר של ishower תוכלו להתרשם מסוגי המקלחונים השונים.

 

מקלחונים עגולים

מקלחונים עגולים נכנסו לשוק בשנים האחרונות, והם מציגים קו עיצובי מרשים ואלגנטי. חלק מהאנשים מתבלטים האם לבחור במקלחון עגול, או להישאר עם המקלחון המרובע המוכר יותר. האם יש יתרונות למקלחון עגול?

 

יתרונות מקלחונים עגולים

מעבר לפן העיצובי שמציעים מקלחונים עגולים, ייתכן והם טומנים בחובם עוד כמה יתרונות. מקלחונים מעוגלים תופסים פחות שטח, על אף שלעתים מדובר בהבדל זניח. היתרון היותר משמעותי שמקלחונים מעוגלים מביאים, הוא העובדה שאין פינות המסכנות אותנו בעת שאנו חולפים על פני המקלחון. כשיש לנו מקלחון מרובע, יש סיכון גבוה יותר לקבלת מכות מזוויות המקלחון, וזוויות כאלו אינן קיימות כשאנו מתקינים מקלחון מעוגל.

 

יתרונות נוספים של מקלחונים

 

באופן כללי, מקלחונים מרובעים או עגולים – טומנים בחובם מספר יתרונות משמעותיים עבורנו:

 

חיסכון במים

מקלחון לעומת אמבטיה, הופך את המקלחת שלנו ליותר קצרה באופן טבעי. בעוד אמבטיה ניתנת למילוי, במקלחון אין לנו את האופציה הזו, ולכן סביר להניח שהדבר ייטיב עם חשבון המים שלנו בטווח הארוך.

 

חיסכון בזמן

אמבטיה מזמינה שכיבה מפנקת במים הנעימים, שהופכת את השהייה שלנו בחדר הרחצה לארוכה במיוחד. מקלחון חוסך עבורנו זמן רב, ומונע מדיירי הבית להמתין זמן רב לפינוי חדר הרחצה.

 

חיסכון בשטח

על אף שאמבטיה היא מתקן סניטרי פופולארי במיוחד, היא ידועה כתופסת שטח רב יחסית בחדר הרחצה שלנו. בעת שאנו מתקינים מקלחון – אנו יכולים לעשות זאת גם בשטח הקטן פי 2 מאשר בהתקנת אמבטיה. לכן, מקלחון נחשב למתקן שניתן להתאים לכל חדר רחצה.

 

בטיחות

בעוד אמבטיה טומנת בחובה סיכון גבוה להחלקה, בעת התקנת מקלחון הבעיה הזו מצטמצמת למינימום. מקלחונים הם הרבה יותר בטיחותיים, וגם אם מתרחשת החלקה – היא נבלמת ע"י דלתות הזכוכית המחוסמות. מסיבה זו, נעדיף מקלחון בבית שבו מתגוררים קשישים, ילדים, או אנשים עם מוגבלויות פיזיות.

 

עיצוב

עקב העובדה שמדובר במתקן שקוף ברובו – מקלחון משתלב בצורה הרמונית בעיצוב חדר הרחצה, ומביא עמו מראה אלגנטי ונקי.

 

 

חדר רחצה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אנשי משפט
עריכת דין
האם כל שגיאה של רופא נחשבת כרשלנות רפואית

רשלנות רפואית הינה עניין מורכב שדורש ירידה לפרטים הקטנים ביותר. בגלל שאנחנו יודעים שמדובר בעניין מורכב שכזה, היה חשוב לנו לבדוק באופן מעמיק האם כל שגיאה שרופא מבצע צפויה להיחשב

ביטוח לאומי
עריכת דין
תאונת עבודה – מה מגיע לכם מביטוח לאומי

נקלעתם לתאונת עבודה? למרות שמדובר בסיטואציה מצערת ומתסכלת, שיכולה להשבית את העובד ואפילו לגרום לו לנכות קבועה, אין סיבה שלא לממש את הזכויות השונות שמעניקה המדינה לנפגעי תאונות עבודה. דרך

מים
לבית ולגינה
מערכות חימום לבריכה

בניתם בריכה פרטית אבל אין מספיק ימים חמים המאפשרים ליהנות מהמים הקרירים שלה? תוכלו בקלות להרכיב מערכת חימום לבריכה. אז איך עושים את זה?   סוג מערכת החימום קיימים שני