עוברים דירה? זה הזמן לחדש מסלולים מול חברות התקשורת

כמעט ולא קיים כיום בית בישראל שלא נמצא במסלול הכולל את שירותי הטלוויזיה והאינטרנט. מי שנמצא מול חברות התקשורת בהסכם "ותיק" של 8 חודשים ומעלה, יודע שלאורך התקופה התרחשו שינויים בענף, שגרמו לשינויים גם בגזרת המחירים. מצד שני, לא בכל יום אנחנו מסוגלים לערוך השוואה חדשה שתראה לנו מה מציעים לנו בחבילות השונות, והיכן נוכל להוזיל במחירים. לכן מעבר הדירה הוא בדיוק הזמן המתאים לבדוק מחדש את המסלולים בחברה הקיימת וגם באחרות ולראות אילו הטבות, מתנות והנחות אפשר לקבל.

 

מעבר דירה בקיץ: גל של הטבות ומבצעים

מעברי הדירה מתרחשים ברובם הגדול בקיץ. זו התקופה שבה משק הבית הישראלי עורך את כמות השינויים הגבוהה ביותר, גם בנוגע למקומות עבודה ומסגרות לימודיות. תחילתה של תקופה חדשה במקום אחר, מייצרת גם פתח לשינויים ברמת שירותי התקשורת שאתם יכולים ליהנות מהם בבית ולשנות את חלקם לשירותים שיתאימו לכם יותר, גם ברמת השימוש וגם ברמת המחירים.

חברות התקשורת עצמן, מהוותיקות כמו yes או hot ועד לחדשות יותר כמו 018 או סלולר פרטנר ערוכות לתקופה הזו בקיץ ומודעות לעלייה בביקוש, לצד תגבור מערכי ההתקנה והנציגים הטלפוניים. בשל התחרותיות הגבוהה בענף, הן מציעות מבצעים, חבילות ומסלולים בתעריפים מעודכנים, שחלקם מתגלים כהרבה יותר אטרקטיביים למצטרפים חדשים. אם עד היום פיצלתם את הסכמי ההתקשרות בין מספר חברות (למשל ספק אינטרנט ותשתית משתי חברות שונות), ייתכן שדווקא בעונת המעברים תמצאו חבילות אחידות מאותה החברה, במחירים משתלמים מאוד. מעבר לכך, המטרה של חברות התקשורת היא לסיים את התקופה עם הכמות הגדולה ביותר של לקוחות ממשיכים ומצטרפים חדשים, כך שגם אם תביעו עניין לעזוב, יש סיכוי גדול שהן יעניקו לכם הטבה או הוזלה על התשלום החודשי.

 

מה מעניקות החברות השונות לעוברים דירה? הנה מספר דוגמאות:

חברת yes מציעה לכל העוברים דירה שירות מעבר הכולל התקנה מלאה בכתובת החדשה ללא תשלום. העוברים דירה עם yes ייהנו גם מ-50% הנחה על דמי המנוי בחודש שאחרי המעבר ומשני סרטי VOD לבחירה מתוך ספריית הסרטים שבתשלום.

חברת hot מעניקה הטבה מתחלפת (ויפה) למצטרפים לחבילת הטריפל, בהתאם למסלולים ולמבצעים הקיימים בחברה.

בבזק מאפשרים לעבור דירה כולל התקנה והעתקת הקו ללא תשלום, כולל אופציה למעבר דירה אונליין, ללא שיחה עם נציג.

 

מה כדאי לבדוק לפני מול חברות התקשורת לקראת המעבר?

אם אתם עוברים לבית חדש ורוכשים כמה טלוויזיות נוספות, בררו כמה עולה כל ממיר נוסף בחברת שירותי הטלוויזיה שלכם. בדקו גם האם יש לכם צורך בטריפל והאם ייתכן שהוא ישתלם לכם יותר מהמסלולים שבהם אתם נמצאים כרגע. והדבר החשוב מכל, הוא בדיקת תשתית האינטרנט שכידוע, קיימת בפריסה משתנה באזורים גיאוגרפיים שונים. אם אתם לא בטוחים במהירות הגלישה בחברה מסוימת בכתובת החדשה, רצוי להתייעץ עם שכנים או מכרים מהמקום עצמו ולשמוע מאיזו חברה (בזק או הוט) הם מקבלים את שירותי התשתית האיכותיים והמהירים ביותר.

כסף ומכשיר סלולר

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אייפון
סלולר
כיצד מגן לסלולרי עוזר לך לחסוך?

נוטים להפיל את הסמארטפון שלכם רבות? כנראה שכדאי לכם להשקיע במגן איכותי לסמארטפון על מנת לספק למכשיר היקר את ההגנה המקסימלית. אך מסתבר שישנם מגינים שמאפשרים לנו לחסוך גם אם

למה חשוב שיהיה לכם וטרינר קרוב לבית
בעלי חיים
למה חשוב שיהיה לכם וטרינר קרוב לבית

כבעלי חיות מחמד, אנו מבינים את החשיבות של הבטחת הבריאות והרווחה של חברינו הפרוותיים. אחד ההיבטים המכריעים בטיפול בחיות המחמד שלנו הוא להיות בקשר עם וטרינר מקומי. וטרינר מקומי לא

מכשירי חשמל
מקרר סמסונג – קירור אולטימטיבי לאוכל שלנו

המקרר של סמסונג הוא המותג הפרקטי והאידיאלי בשבילכם על מנת לקרר את המזון בצורה אולטימטיבית. המאמר יפרט כיצד בוחרים מקרר איכותי למטבח.   מבנה המקרר כאשר בוחרים מקרר סמסונג המבנה