מזרנים למיטת מעבר

רכישת מיטת מעבר לילדינו הינה שלב מרגש ללא ספק. מדובר בשלב בו התינוק או הפעוט כבר גדול יחסית, ואינו יכול להסתפק במיטת תינוק או לול. זהו השלב בו אנו מחפשים עבורו מיטה בגודל בינוני, שתהיה בטיחותית ועמידה. מיטות מעבר לילדים, ברוב המקרים תהיינה עשויות מעץ מלא, שהוא חומר גלם חזק ועמיד ברטיבות, מתאים לאקלים הארצישראלי, ואינו פולט חומרים בעייתיים בחדר בו הוא נמצא. עקב עמידותו של העץ המלא, טבעי שנוכל להשתמש במיטה של ילד קודם, קרוב משפחה, או כזו שמצאנו באתר יד 2. במקרים כאלו יתכן ונזדקק למזרן חדש שיפיח רוח רעננה ברהיט הישן, ויהפוך אותו לכמעט חדש.

מזרן למיטות מעבר

פעם יצרני המיטות היו נוהגים להשתמש בעץ מעובד, גרוס או מודבק לייצור רהיטים. עובדה זו גרמה לרהיטים להיות פחות עמידים, ולהתפורר בזמן מגע עם רטיבות. עם הזמן- השימוש בעץ המלא נכנס יותר ויותר לאופנה, והיום רוב הנגריות ויצרני המיטות עושים בו שימוש, מתוך ההבנה של יתרונותיו הרבים. עמידות הרהיטים מאפשרת לנו ליהנות מהם לאורך זמן רב יותר, ואף להעביר או למכור רהיטים למשתמשים נוספים הזקוקים להם, ואינם מעוניינים לשלם מחיר מלא עבור מוצר חדש.
כך קרה, שהורים רבים מקבלים, או רוכשים במחיר סמלי, מיטת מעבר עבוד ילדיהם. בעוד גוף המיטה עשוי מעץ ומהווה את בסיס הרהיט, המזרן הוא פריט אינטימי יותר, וברוב המקרים- נהיה מעוניינים לרכוש מזרן חדש בעת קבלת רהיט ישן. יצרנים רבים מציעים מזרני ילדים למיטות מעבר, המעניקים לרהיט תחושה של "חדש", ולעתים לא ניכר כלל שמדובר ברהיט ישן. כמו כן- עקב העובדה שהמזרן עצמו הוא פריט פחות עמיד מהמיטה, ייתכן גם נזק או בלאי למזרן שנרכש עם המיטה, ואלו יביאו עמם צורך ברכישת מזרן חדש בלבד.
המגוון הוא רב, ואנחנו יכולים למצוא היום מזרן ספוג לילדים, מזרן אורטופדי לילדים, מזרני ג'ל, ועוד.

עיצובים של מיטות מעבר

כאמור, מיטות מעבר מיועדות לילדים, וילדים- הלוא הם רגישים מאוד לצבעים, צורות, ועיצוב כללי. מדובר בעובדה שגם יצרני מיטות הילדים מודעים אליה היטב, וכיום- ניתן למצוא מגוון רב של עיצובים בתחום מיטות הילדים. המגוון נע בין מיטות קומותיים, דרך מיטות נפתחות או בעלות ארגזי אחסון מובנים, ועד מיטות יחיד או "מיטה וחצי" המעוצבות בצבעים ותפאורות מיוחדות.
המיטה של ילדינו תשפיע רבות על חווית השינה שלהם, רצונם לגשת לישון, ואופי החדר בכלליות. עקב סיבות אלו ונוספות, נהיה מעוניינים שהילד עצמו יהיה מעורב בתהליך רכישת\קבלת המיטה.

הורים רבים מעוניינים לרכוש מזרנים למיטות המעבר של ילדיהם, אם עקב בלאי או נזק למזרן, ואם לצורך חידוש של רהיט ישן. חשוב לבחור מזרן שילדינו יהיו שלמים עמו במאת האחוזים, היות ומזרן איכותי- משמעותו שינה איכותית עבור ילדינו.

חדר מעוצב לילדים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
החלקת PH
כללי
החלקת PH

החלקת שיער הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרנדים הבולטים, הזמינים והנגישים בעולם היופי והשיער. קיימות כיום שיטות החלקה רבות בשוק, שאת חלקן עושים באופן עצמאי בבית וחלקן נעשות במספרות ובמכוני יופי

משכנתא
משכנתאות
טיפים לחיסכון ומקסום אפשרויות המשכנתא שלך

הבטחת משכנתא היא מחויבות פיננסית משמעותית עבור רוב האנשים, ומציאת דרכים לחסוך כסף ולמקסם את האפשרויות שלך היא חיונית. בבלוג זה נחקור טיפים ואסטרטגיות יעילים שיעזרו לכם לנווט בהצלחה בתהליך

בעל חיים
אירועים
3 פעילויות שניתן לעשות בסדנאות ODT

לאחרונה מדברים רבות על טרנד ה- ODT והפעילויות שניתן להעביר בו.  למקרה שהשיחות האלה חלפו מעליכם, נעדכן אתכם כי ODT  אלו ראשי התיבות של Outdoor Training.   כדי להסביר את המושג,