מוניות לנתב"ג מתל אביב הרצליה ורעננה ב- 115 ₪

באמצעות AirPort-TAXI תוכלו להזמין מוניות לנתב"ג מתל אביב והרצליה ב 115 ₪, המחיר הזול ביותר בשוק. כיצד מזמינים ומה היתרון של האפליקציה על פני מתחרותיה? להלן סקירה קצרה אודות האפליקציה.

מוניות לנתב"ג מתל אביב והרצליה – מהי הדרך הטובה ביותר לביצוע הזמנה?

הזמנה של מונית לנתב"ג הייתה יקרה למדי, עד לפני מספר שנים. למעשה, רבים העדיפו לוותר על שירות של מונית אלא העדיפו את חסדם של בני משפחה וחברים בעבור הסעה, או הגעה ברכב הפרטי. נסיעה ברכב הפרטי מצריכה הוצאה משמעותית על דלק כמו גם על חנייה בנתב"ג, כאשר מחירי החניונים במתחם ומחוצה לו עלו בעשרות אחוזים, בעיקר בחניונים לטווח הארוך, מה שמייקר באופן משמעותי את הנסיעה ממרכז הארץ.

רכב שירות

כיצד ניתן להוזיל את עלויות הנסיעה מתל אביב, הרצליה ורעננה לנתב"ג?

דרכים אלו אותן פירטנו לעיל אינן אפקטיביות ולעיתים מצריכות מאמץ רב ביום מלחיץ ממילא בו אנו עולים לטיסה, כמו גם יקרות למדי, בייחוד כאשר מדובר בנסיעה של בני המשפחה המורחבת. לכן, חשוב להכיר את האפשרויות החדשות אשר עומדות בפניכם לקראת הטיסה והנסיעה לשדה התעופה. באמצעות הורדה של אפליקציות ייעודיות, ניתן להזמין היום מונית לנתב"ג מתל אביב, הרצליה ורעננה בעלויות כספיות נוחות, כאשר האפליקציה המובילה הינה Airort-TAXI, אותה נציג כעת, בהמשך המאמר.

AirPort-TAXI – שירות מהיר ויעיל בעבור מוניות לנתב"ג

אפליקציית AirPort-TAXI הינה אפליקציה מבוססת מיקום, וניתנת להפעלה מכל מכשיר סלולארי או טאבלט. האפליקציה מיועדת לנסיעות לנתב"ג מכל רחבי הארץ, כאשר באפליקציה ניתן להזמין מונית גדולה או קטנה וליצור קשר ישיר עם הנהג. כלל הנהגים של האפליקציה הינם נהגים מנוסים ובעלי אישורים מתאימים מטעם משרד התחבורה, כאשר כל נהג נבחר בקפידה מתוך מטרה לתת מענה ויחס אישי בעבור כל נוסע. באפליקציה ניתן להזמין מוניות לנתב"ג מתל אביב והרצליה במחיר של 115 ₪ בלבד, כמו גם מאזורים נוספים ברחבי הארץ, בהתאם למחירון בין עירוני אשר מתפרסם באתר הרשמי של האפליקציה או במחירון משרד התחבורה אשר קבע רף מחירים קבוע בעבור נסיעות לנתב"ג, בהתאם לתעריף יום או לילה, כמו גם מועדים וחגים. נהגי המונית משתמשים בצי מוניות מרווח ויוקרתי אשר יעניק לכם חווית נסיעה נוחה ונעימה מהבית עד לשדה, במחיר עלות. השירות בעבור מוניות לנתב"ג ניתן בכל ימות השבוע ו 24 שעות ביממה, הן בהזמנה מראש או תוך דקות ספורות, כאשר באפליקציה ניתן לבחון בכל רגע את זמן הגעת הנהג וכן אפשרות ליצירת קשר באמצעות מספר טלפון אשר יוצג לכם בעת ההזמנה. את האפליקציה ניתן להוריד בקלות מכל מכשיר סלולארי, ובעת ההזמנה יש לציין את מספר הנוסעים וכן את הכבודה, כך שהנהג יהיה מעודכן ומוכן לקראתכם.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לְהִתְגַרֵשׁ
עריכת דין
3 היתרונות של גישור לפני גירושין?

בני זוג שמחליטים להתגרש, שואפים להגיע יחד להסכמות שיאפשרו להם להיפרד על הצד הטוב ביותר. תרחיש שכזה בא לידי ביטוי במרבית המקרים בעת הסתייעות מצד גורם שלישי (מגשר מוסמך) שיבצע

עלה
לבית ולגינה
אילו מוצרים צריך לגידול הידרופוני בבית?

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים החלו לגדל צמחים בשיטת ההידרופונית. הידרופוניקה היא שיטת גידול המאפשרת לגדל צמחים מנותקי מצע, ללא חיבור לקרקע. בשיטה זו הצמחים מקבלים את החומרים המזינים הנחוצים

כללי
הוצאת ויזה לארה"ב מהר – האם זה אפשרי?

בין אם מדובר באירוע משפחתי או רפואי או כל אירוע אחר שבו נדרש להוציא ויזה לארה"ב באופן מהיר, מדובר במשאת נפשם של רבים. כיצד ניתן לקצר את ההליך? כל הפרטים.