מה צריך ללמוד כדי להיות קוסם?

אם הגעתם לכאן, כנראה שהכרתם את הטרנד שבא לידי ביטוי אצל ילדים, בני נוער ומבוגרים בתקופה האחרונה. מדובר כמובן בלימודי קוסמות. בשנים האחרונות, הקוסמים הופיעו בחיינו ואפשר לראות אותם כמעט בכל מקום. בטלוויזיה, באירועים משפחתיים, באירועים של חברות ועוד. כנראה שזו הסיבה שגרמה לעלייה משמעותית במספר המתעניינים בלימודי קוסמות. אם גם אתם מתעניינים בתחום, כדאי שתקראו את השורות הבאות, בהן תקבלו את כל המידע שיגרום לכם להבין מה צריך ללמוד כדי להיות קוסם.

 

שלב ראשון – ללמוד איך לקרוא מחשבות

השלב הראשון והחשוב ביותר הוא ללמוד לקרוא מחשבות. יכול להיות שאתם חושבים שהשתגענו. יכול להיות שאתם שואלים את עצמכם "איך אני אמור ללמוד דבר כזה?". אז קודם כל, תנשמו עמוק ותורידו פאניקה. מדובר בתחום שרק נשמע מורכב, אבל כל אחד יכול ללמוד אותו. קריאה של מחשבות דורשת המון ריכוז ורוגע (כן, זו הסיבה שביקשנו מכם לעצור לרגע ולנשום).

כדי שתוכלו להתחיל ללמוד את הנושא אתם צריכים לתרגל מדיטציה בכל בוקר. הדבר יאפשר לכם להיות רגועים ולהתחבר לעצמכם. לאחר שתגיעו לחיבור עמוק, יהיה לכם יותר קל להתחיל בלימוד תרגילים של קריאת מחשבות.

 

שלב שני – ללמוד 2-4 טריקים בסיסיים

לאחר שעברתם את השלב הראשון ותרגלתם מדיטציה ויש לכם את היכולת (גם הבסיסית ביותר) לקרוא מחשבות, אתם יכולים לעבור לשלב השני ובוא אתם צריכים ללמוד 2 עד 4 טריקים בתור התחלה. יש לנו 2 אפשרויות בשבילכם, דרכם תוכלו ללמוד טריקים בקלות. להלן 2 האפשרויות הללו:

 

  • דרך סרטונים באינטרנט – אתם יכולים לצפות בסרטונים ביוטיוב. בסרטונים האלה תוכלו למצוא קוסמים מומחים שמסבירים לכל דורש איך לבצע קסמים, דרכם תוכלו ללמוד את הקסמים החשובים ביותר.
  • דרך צפייה בקוסם מומחה – אם אתם רוצים לראות את הטריקים מקרוב לפני שאתם מבצעים אותם, פשוט הזמינו הפעלה ליום הולדת ותצפו בקוסם מבצע את הקסמים. כך תוכלו לראות אותם מקרוב ואולי אפילו לשאול אותו פרטים אודותיהם.

 

שלב שלישי – ללמוד להתמיד

כדי להיות קוסם, צריך ללמוד להתמיד. אי אפשר להיות קוסם מבלי להתמיד בלמידה. התמדה זה משהו שלא כולם יכולים ללמוד ולהגיע אליו. יש מי ש"נופלים" בדרך. אתם תוהים איך תוכלו להתמיד כל הדרך במהלך הלמידה כדי שתוכלו להיות קוסמים? פשוט תבדקו אם יש לכם תשוקה לדבר. אם תרגישו בכל יום, בכל רגע נתון שאתם מבזבזים את הזמן שלכם כשאינכם לומדים להיות קוסמים – זו תשוקה.

אם אתם רוצים ללמוד בכל רגע, במהלך נסיעה באוטובוס, בדרך לעבודה, בזמן הפנוי שלכם ואפילו כשאתם בדרך לישון בלילה – אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בדרך הנכונה וכל מה שנותר לכם זה רק להתמיד, להתמיד וכמובן, להמשיך להתמיד.

 

כובע ושרביט של קוסם

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שדה תעופה
חוץ לארץ
מוניות לנתב"ג מתל אביב הרצליה ורעננה ב- 115 ₪

באמצעות AirPort-TAXI תוכלו להזמין מוניות לנתב"ג מתל אביב והרצליה ב 115 ₪, המחיר הזול ביותר בשוק. כיצד מזמינים ומה היתרון של האפליקציה על פני מתחרותיה? להלן סקירה קצרה אודות האפליקציה.

טיולים ומדריכים
איך למצוא מלון בארצות השפלה?

הולנד – הידועה גם בשמה ה"מקומי" ארצות השפלה – היא אחת המדינות המתוירות ביותר באירופה ולמעשה מדובר באחד היעדים הפופולאריים ואהובים ביותר על תיירים ברחבי העולם כולו. ככזו, מבקרים בהולנד