מה החשיבות של משקפי שמש בשמש החמה של ישראל

כבר שנים רבות שמשקפי השמש מייצגות את הפן האופנתי, ומשמשות אנשים רבים כפריט לבוש אופנתי ואקססוריז שמשדרג כל הופעה. אולם מעבר לחשיבותו האופנתית, קיימת גם חשיבות בריאותית – שכן משקפיי השמש נועדו בראש ובראשונה, להגן על הראייה שלנו מפני קרני השמש. במאמר הבא נסביר מהי החשיבות שלהם ומדוע כדאי לכם לרכוש זוג חדש לקראת הקיץ הקרוב.

משקפי השמש מגיעים במגוון עצום של דגמים, צבעים וצורות  – על כן רבים מאיתנו משתמשים בהם כאביזר אופנתי לכל דבר, שיכול לשדרג כל לוק. אולם, מעבר לחשיבותם האופנתית, משקפי השמש גם מגינים על העיניים שלנו מפני קרני השמש – החשיבות הבריאותית גדולה מאוד בעיקר בהתחשב באקלים החם שמדינת ישראל מזוהה בה.

במאמר הבא נסביר מדוע כדאי לכם לענוד משקפי שמש בקיץ ואילו נזקים תוכלו למנוע.

 

אילו נזקים נוכל למנוע על ידי שימוש במשקפי שמש?

אם נשתמש במשקפי שמש העשויים מחומרים איכותיים, נוכל למעשה להוריד את עוצמת קרני השמש לרמה בה נוכל לראות טוב מבלי להסתנוור, ועדשות משקפי השמש יסננו עבורנו את הקרינה שעלולה להזיק לעין ולגרום לבעיות רפואיות חמורות.

אנו חיים במדינה עם אקלים חם במיוחד, הקיץ ארוך בהרבה מהרגיל ועמו השמש הקופחת שמביאה עמה סכנות רבות, ביניהן פגיעה בעיניים כתוצאה מחשיפה לקרינה מזיקה לעיניים שלנו.

למעשה, קרינת השמש עלולה לפגוע בראייתנו בצורה משמעותית ולגרום אף לקטרקט, מחלה מסוכנת במיוחד שעלולה לגרום לעיוורון ונזק בלתי הפיך.

משקפי שמש מגינים על עינינו מפני סיכונים רבים ונוספים – ביניהם כוויות שמש חמורות, סרטן העפעפיים, הזדקנות קרנית העין ודלקות בעיניים.

 

החשיבות שבסינון קרני השמש

רבים מאיתנו אינם מודעים כלל לחשיבות שבסינון קרני השמש – שכן הנזקים עלולים להיות חמורי מאוד ולכן עלינו להגן על העיניים ככל שניתן.

אחת הדרכים הפשוטות ביותר לעשות זאת היא כמובן להרכיב משקפי שמש, אולם לא כל זוג משקפי שמש יעשו את העבודה – לכן עלינו להשקיע ולרכוש זוג משקפי שמש איכותיים בעלי עדשות איכותיות שיוכלו לסנן את הקרינה המסוכנת לנו.

על כן, אנו ממליצים לכם לוודא שאתם אכן רוכשים משקפי שמש שעומדים בתקן הנכון (והמחמיר ביותר) התקן האוסטרלי, שמבטיח שמשקפי השמש אכן מסננים את סוג קרני השמש UVA ו – UVB.

לסיכום, בקיץ החם של היום ובמיוחד במדינת ישראל – חשיבות הרכבת משקפי השמש אינה פחותה מהחשיבות למרוח קרם הגנה. כעת אנו מבינים שמשקפי שמש אינם משמשים רק כאביזר אופנתי, אלא נועדו גם לספק לנו את ההגנה הנדרשת מפני קרני השמש המסוכנות לראייה שלנו.

המלצתנו היא להשקיע בזוג משקפי שמש איכותיות דיו שיספקו את ההגנה וישמשו אותנו כאביזר אופנתי באותה הנשימה.

אישה

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעל חיים
אירועים
3 פעילויות שניתן לעשות בסדנאות ODT

לאחרונה מדברים רבות על טרנד ה- ODT והפעילויות שניתן להעביר בו.  למקרה שהשיחות האלה חלפו מעליכם, נעדכן אתכם כי ODT  אלו ראשי התיבות של Outdoor Training.   כדי להסביר את המושג,

מנתח כירורג
בעלי מקצוע
דיוק וניידות: כיצד ניתוח לפרוסקופי מחולל מהפכה בפרוצדורות רפואיות

צירוף המילים "ניתוחי בטן" עלול מאוד להרתיע. אם קיבלתם אבחנה הדורשת התערבות כירורגית, חשוב שתדעו שכיום ישנן מספר גישות לביצוע הליכים רפואיים בחלל הבטן. הבשורה האמיתית מגיעה מתחום הניתוחים הלפרוסקופים,

איך לצרוך שמן CBD

העלייה בהיקף הביקוש לצורך צריכה של שמן CBD עלתה באופן משמעותי, אולם צרכנים רבים של השמן אינם מודעים לעובדה כי על מנת לצרוך את השמן באופן אפקטיבי יש לפעול בשתי

גריל מקצועי
הכל לבית
הכירו את סידרת Spirit של גרילי הגז של weber.

הגרילים של חברת וובר ידועים ברחבי העולם מזה עשרות שנים כגרילים איכותיים, פורצי דרך וחדשנים, ששינו לא פעם את התחום, בעזרת המצאות ייחודיות של החברה. חברת די אנד אס גאה