מה הוא התהליך להשתלת שיער?

אף על פי שקרחות הן דבר נפוץ מאוד בקרב גברים בישראל, ולמרות שהתקרחות היא תהליך טבעי הן בקרב גברים והן בקרב נשים – אף אחד לא רוצה לאבד את השיער שלו. השיער מהווה, עבור ישראלים רבים, חלק מרכזי באישיות ובהופעה החיצוני. איבוד של השיער, גם אם מדובר באיבוד טבעי ולא באיבוד כתוצאה מטראומה, יכול להוות חוויה מדכאת למדי

בשנים האחרונות אנחנו רואים עוד ועוד פיתוחים ושינויים בתחום רפואת העור ובתחום הכירורגיה הפלסטית התהליכים הללו הופכים את תהליך השתלת השיער לנגישים מתמיד. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא מה הוא התהליך להשתלת שיער, ולמה לצפות בהשתלת שיער בחו"ל. כדי ללמוד עוד על השתלת שיער ולקבל הצעת מחיר תוכלו ללחוץ על הקישור הזה לפרטים נוספים.

 

שלב ראשון – בדיקת התאמה

קודם כל, חשוב לדעת שתהליך השתלת שיער לא מתאים לכל אחד. לחלקנו יש שיער חלש מדי, או עור רגיש מדי – והתהליך הנפוץ פשוט לא מתאים. לכן, השלב הראשון בתהליך השתלת שיער תמיד יהיה בדיקת התאמה.הבדיקה אינה פולשנית ואינה מסובכת, והיא כוללת בעיקר צילומים ופגישה עם רופא. במידה והרופא מוצא שאתם לא מתאימים להשתלת שיער – הוא יכול להציע לכם פתרונות נוספים.

 

שלב שני – השתלת השיער

לאחר שהרופא נותן "אור ירוק", מתחיל השלב הבא – תיאום הטיפול וביצועו. במידה ותבחרו לקיים את ההליך בחו"ל, בליווי חברה מקצועית לתיירות מרפא, תוכלו לקבל תכנון מלא ומפורט של כלל המסלול והשהות שלכם. ההשתלה עצמה נעשית בדרך כלל משיער מאזור הקרקפת או מצדי הראש. כיום יש שני סוגי טיפולים עיקריים ומומלצים להשתלת שיער – FUE ו-FUT.

השתלת שיער

שלב שלישי – החלמה ותוצאות

לאחר ההליך ההשתלה – אשר נמשך כמה שעות בלבד – מתחיל תהליך ההחלמה. אורך ההחלמה משתנה בהתאם לסוג הטיפול. את התוצאות ניתן לראות באופן מלא רק כשנה לאחר הטיפול, אך תוצאות חלקיות יהיה ניתן לראות כבר אחרי 3 חודשים. מומלץ להימנע ממכות באזור המטופל בשבועות הראשונים שלאחר ההליך, על מנת שלא לפגוע בתוצאות.

 

השתלת שיער בחו"ל

השתלות שיער מבצעים רופאי עור וכירורגים פלסטיים. התהליך הוא אותו תהליך בישראל ובחו"ל, וההבדל העיקרי הוא במחיר. כתוצאה מכך, ישראלים רבים בוחרים לבצע השתלות שיער בטורקיה וביוון. למעשה, סביב תחום תיירות המרפא לצורך השתלת שיער יש תעשייה שלמה. בחרו אך ורק בחברה מומלצת.

השתלת שיער

סיכום

לסיכום, הודות לפיתוחים התחום הרפואה והטכנולוגיה, כיום השתלת שיער היא תהליך לא ארוך ולא מורכב. ניתן לבצע השתלות שיער בישראל ובחו"ל – ללא כל הבדל באיכות התהליך או התוצאה. בעוד שהליך שמבוצע בחו"ל הוא זול יותר, הליך שמבוצע בישראל מעניק ביטחון למחלק מהמטופלים.

שימו לב שאתם בוחרים בחברה ידועה ומומלצת, משום שחברות רבות עוסקות בתחום. כל האמור בטקסט אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי. לפני כל הליך רפואי יש להיוועץ ברופא מוסמך.

שיער, השתלה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אלפי לייקים לתמונה
דיגיטל
איך לקבל יותר לייקים באינסטגרם

כל אחד רוצה לקבל כמה שיותר לייקים על התמונה שלו באינסטגרם ויחד עם זאת גם לאסוף עוקבים נאמנים שישפרו את פופולאריות שלו. הדרך הטובה ביותר להיות פופולארי כמה שיותר מהר

שדה תעופה
חוץ לארץ
מוניות לנתב"ג מתל אביב הרצליה ורעננה ב- 115 ₪

באמצעות AirPort-TAXI תוכלו להזמין מוניות לנתב"ג מתל אביב והרצליה ב 115 ₪, המחיר הזול ביותר בשוק. כיצד מזמינים ומה היתרון של האפליקציה על פני מתחרותיה? להלן סקירה קצרה אודות האפליקציה.

וילונות
כללי
כל סוגי הוילונות במקום אחד!

כאשר מעצבים את הבית, יש מספר דברים חשובים שיש לשים עליהם את הדגש, משום שאחרת סגנון העיצוב בבית לא יהיה שלם. אחד מהרכיבים הבולטים בעיצוב הוא הווילונות. הווילונות מעניקים לבית