מה ההבדל בין אוכל לגורים לבין אוכל לבוגרים

כשאנו מאמצים כלב כל שאנו רוצים הוא לדאוג לו באופן הכי טוב ולתת לו את המזון הטוב ביותר עבורו, לכן עלינו להתאים לו בראש ובראשונה את המזון שתואם את גילו ומעניק לו את כל מה שהוא זקוק לו. במעבר בין אוכל גורים לכלבים ישנם כמה דברים שצריך לקחת בחשבון ולהתאים את הערכים התזונתיים במזון בהתאם לצרכיו של הכלב.

מזון לגורים ומזון לכלבים בוגרים מציע כל אחד מהם את כל מה שהכלב שלכם זקוק לו באותו השלב, מהו ההבדל האמיתי בין אוכל לגורים ואוכל לבוגרים? על כך נענה במאמר.

 

מתי עלינו לעשות שימוש באוכל לגורים ומתי באוכל לכלבים בוגרים?

כבעלי כלבים אתם בטח יודעים כי גורים גדלים במהירות וכי כבר בגיל 12 חודשים ניתן להגדיר אותם ככלבים בוגרים. בעת המעבר של הכלב שלנו משלב גור אל כלב בוגר עלינו להתאים לו אוכל לגורים שיעזור לו בתהליך הגדילה, לכן מזון עם תוספים כמו וויטמינים ומינרלים ומזון בעל אחוז חלבון גבוה יעזור בתהליך הגדילה של הגורים. תמיד חשוב לזכור כי גזע הכלב משחק תפקיד עיקרי בהתאמת האוכל שלו והמעבר בין אוכל גורים לכלבים בוגרים, לכן כלבים מגזע גדול ייחשבו כגורים עד גיל 24 חודשים בערך.

 

אילו ערכים תזונתיים חשובים במזון לכלב בוגר ומבוגר?

כלב נחשב כלב בוגר מגיל שנה ועד לגיל 7 בערך ומגיל 7 והלאה הכלב נחשב כבר ככלב מבוגר, לכן את המעבר הבא במזון לכלב שלנו אנו נעשה כאשר יגיע לגיל הזה. המעבר בגיל מביא איתו לא רק אתגרים פיזיים חדשים לכלב אלא גם צורך בתזונה שונה ומותאמת לגילו ומצבו הגופני וכמות האנרגיה שהוא מוציא.

כבני אדם גם כלבים ככל שהם מתבגרים מוציאים מעט אנרגיה ולרוב יהיה במצב מנוחה לכן מזון עבור כלבים מבוגרים יכיל כמה שפחות שומן בכדי שהכלב שלכם לא יגיע למשקל גופני גבוה מהמותר עבורו.

 

אז איך לבצע את הבחירה הנכונה במזון עבור כלבכם?

כאשר אתם נדרשים לקנות מזון לכלבכם אתם נתקלים במבחר גדול של מותגי מזון וסוגי מזון, אז איך לבחור את המזון הנכון לגור ולכלב הבוגר שלכם?. בחנויות חיות שונות כדוגמת הכל לכלב ולחתול תוכלו למצוא מבחר גדול וסדרות רבות של מזון, רצוי תמיד לבדוק את הרכיבים הנמצאים בגב האריזה ולוודא כי ישנו תו איכות למזון המבטיח כי הוא נבדק ונוסה על כלבים אחרים ונמצא טוב ואיכותי. על גב האריזה של המזון יופיע מדריך עם התאמה של כמויות לפי גיל ומשקל הכלב, רצוי להיעזר בהוראות האלו להתאמה מוצלחת.

לסיכום: התזונה של הכלב שלכם הוא אחד המרכיבים החשובים בכדי להבטיח אורך חיים תקין ובריא אם לא החשוב ביותר, לכן על כל היסוס או שאלה פנו לווטרינר שיתאים לכם את סוג המזון הטוב ביותר לכלבכם.

אוכל לגורים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אירועי חברה מגבשים
אירועים
4 רעיונות לאירועי חברה מגבשים

אירוע חברה חיוניים למורל ולמצב הרוח של העובדים שלכם, לכן מומלץ להשקיע היטב בתכנון שלהם. אירוע חברה איכותי ומושקע יכול לתרום המון לגיבוש העובדים, דבר שללא ספק ישפר את פרודוקטיביות

טימברלנד
בריאות
מה החשיבות של הצעד הראשון לתינוק?

הפעם הראשונה שתינוקנו נעמד, ולאחר מכן הפעם הראשונה שהוא פוסע בכוחות עצמו – הן בעיקר פעמים מרגשות וטקסיות, אשר מסמלות עבורנו תחילתו של תהליך נוסף וחדש בהתפתחות. אך כמו בכל