מדריך מהיר לשימוש נכון של גנרטור בשטח

ימי הולדת או אירועים אחרים אותם חוגגים בשטח בשעות הערב או באמצעות אטרקציות המחייבות התחברות לחשמל יכולות להיות מופעלות גם על ידי גנרטורים.

קבלו מדריך מהיר לשימוש של גנרטור בשטח.

 

מתי צריך גנרטור לשטח?

השכרת גנרטורים בשטח נפוצה מאוד באירועי טבע בין אם חוגגים אותם בפארק השכונתי, בים, ביער, בחורשה או באירועים כמו מדורת ל"ג בעומר, סדנאות, מסיבות טבע וכד'. אירועים בשטח בהם זקוקים לתאורה, מערכת הגברה, מערכת שמע, הפעלת מתנפחים, חימום או קירור אוכל צריכה להיעשות באמצעות גנרטורים. תמיד חשוב להצטייד בגנרטור חירום נוסף במידה ויש תקלה בגנרטור או שההספק שלו לא מתאים לכל מכשירי החשמל.

 

בחירת הגנרטור הנכון

על מנת שהאירוע בשטח יעבור בשלום ובצורה בטוחה ישנה חשיבות רבה לבחירת הגנרטור והחברה ממנה משכירים אותו. ראשית, הגנרטור צריך להיות תקין ומתוחזק, לא רועש ושיספק מקור חשמל בצורה הטובה ביותר. ישנם גנרטורים הפועלים באמצעות דלק וכאלו באמצעות דיזל בהתאם לתקציב ולכמות החשמל לה זקוקים. הבחירה היעילה ביותר תעשה בגנרטור בגודל המתאים בהספק של בין 2,500 וואט ל-6,500 וואט על פי הצורך. יש לבדוק את צריכת הוואט של המכשירים החשמליים שרוצים לחבר לגנרטור וכך יודעים מהי צריכת הוואט הרצויה. למשל, מערכת הגברה של 1,000 ואט ותאורה של 1,500 ואט עם תוספת של 500 ואט נוספים כדי לא ליצור עומס חשמלי תצטרך גנרטור של 3,000 וואט.

 

כיצד מפעילים את הגנרטור?

שיטת הפעלת הגנרטור היא קלה ונגישה. מרימים את כפתור ההפעלה למצב ON ומסובבים את ברז הדלק גם למצב ON. לאחר מכן מזיזים את מצערת הצ'וק לכיוון שמאל ומושכים בכבל של הגנרטור לכיוון הגוף. ברגע זה הגנרטור נדלק. יש להחזיר את הצ'וק לצד ימין וכך ניתן לחבר את מכשירי החשמל הרצויים. על מנת לסגור אותו לוחצים על OFF בברז הדלק ולאחר מכן גם על מצב ההפעלה לוחצים OFF.

 

על מה חשוב להקפיד? – כללי בטיחות!

כאשר מפעילים גנרטור בשטח יש להרחיק אותו ממקור מים ולחות, כמו גם אזור עם חומרים דליקים. אין לעשן ליד הגנרטור. כשיש ילדים בשטח מומלץ לתחום אותו במרחק של 25 מטר ולבדוק שחיבורי החשמל תקינים. אסור לכסות או לאטום אותו בשום צורה. לאחר שהאירוע מסתיים הגנרטור הופך לגוף לוהט מחום ולכן אין לגעת בו עד שמתקרר. על מנת למנוע כוויות אין גם לתדלק את הגנרטור בזמן הפעלתו. הגנרטור לאורך כל האירוע צריך לעמוד על שטח ישר, יציב וחשוף ללא עצים או שיחים מכיוון שהם דליקים. בדיקה מדוקדקת טרם השימוש בו תגלה לכם אם יש נזילת שמן או דלק מהגנרטור ואז לא יהיה ניתן להשתמש בו כלל. אם בוחרים בגנרטור העובד על דלק יש לתדלק אותו רק עם בנזין 95 כאשר המכשיר כבוי ורחוק ממכשירים סלולריים.

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הגוף שלי זה המקדש הפרטי שלי

במידה ועברתם הליך רפואי אשר השתבש וכתוצאה ממנו נגרם לכם נזק אשר שיבש את איכות החיים וגרם לנזק תמידי או זמני, אתם זכאים לקבלת פיצוי. כיצד מגישים תביעת רשלנות רפואית?

IP במחשוב ענן יתרונות ושיטות עבודה מומלצות
כללי
IP במחשוב ענן: יתרונות ושיטות עבודה מומלצות

בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, ריכוז הקניין הרוחני (IP) בענן הפך להיבט קריטי בפעילות העסקית. הענן מציע פלטפורמה מרכזית וניתנת להרחבה לאחסון, גישה וניהול נכסי ,IP דבר שמשנה את הדרך שבה ארגונים