לקחת את הקארטינג לשלב הבא: חקר ליגות ואליפויות מירוץ תחרותיות

כתבה מרתקת שפורסמה לפני כמה ימים במגזין מוכר, הובילה להתעניינות בכל הנוגע לתחום הקארטינג. שכן, רבים סברו עד אז שמדובר באטרקציה חד פעמית בלבד. המדריך הנוכחי עולה לרשת כדי לאפשר לכל אחד להכיר בתחום המרתק מקרוב. הישארו אתנו ותגלו את המסקנות שעמם חזרנו לאחר שחקרנו את הליגות והאליפויות של מרוצי הקארטינג.

 

אליפות קארטינג בישראל – יש דבר כזה!

מי מכם שהכירו לאחרונה את הקארטינג מקרוב רק לאחרונה (כמונו) וודאי יופתעו לשמוע שיש סבבים של אליפויות ברחבי הארץ. בחיפה למשל, התקיים לא מזמן הסבב ה – 9 שאפשר לנהגים מנוסים להתחרות אחד נגד השני על גבי המסלול. מדובר בעצם במרוץ שמתאים לנהגים מומחים וגם לחדשים. שכן, המטרה שלו היא לאפשר למתחילים בתחום לצבור את הניסיון המעשי ברמה גבוהה ככל הניתן, כדי שאלה יוכלו לקחת חלק במרוץ הבא שצפוי להתקיים בקרוב.

מירוצים וקארטינג

איך זה עובד בפועל?

המרוץ עצמו מתקיים בשיטה שנקראת "גריד הפוך". אם שמעתם עליה עכשיו בפעם הראשונה, כדאי שתדעו שמדובר במרוץ שיש בו 2 מקצים של חצאי גמר. האחד מתאים למומחים בתחום והשני למתחילים. כאשר בסופו של דבר, זוכים 3 הנהגים הראשונים בכל קטגוריה. אם אתם חיים ונושמים מירוצים וקארטינג, כדאי שתנכחו במרוץ הבא, כדי שתוכלו לראות במו עיניכם מי הם הנהגים שיזכו בתואר "אלוף האלופים" ו"נהג השנה".

 

חולמים לקחת חלק במסלול? אתם יכולים לעשות זאת!

חשוב שתדעו שאתם לא צריכים לחלום יותר על נטילת חלק פעיל באליפויות הקארטינג של ישראל. שכן, אתם יכולים פשוט לעשות זאת. כדי שזה יקרה, עליכם להירשם לקורס ייעודי שילמד אתכם את כל הטכניקות החיוניות שיאפשרו לכם לעלות על המסלול ולעקוף את כולם. נסביר שיש כמה בתי ספר בודדים בישראל שמלמדים בהם נהגי קארטינג מוסמכים. ברגע שתגיעו למקום שכזה, תוכלו להירשם לקורס, להכיר את המסלול מקרוב ולהתמקצע בתחום.

מירוצים וקארטינג

טיפ חשוב לסיום

רגע לפני שהמדריך מסתיים, אנו רוצים לציין בפניכם טיפ חשוב. נמליץ לכם לקחת חלק פעיל בלימודי קארטינג בבתי ספר שנחשבים למומלצים בתחום. שכן, עלייה על המסלול זה לא עניין של מה בכך. אם אתם רוצים לקחת חלק באליפות הארץ, עליכם לקבל את כל הכלים הטובים ביותר וגם את הציוד המתקדם. לכן, עליכם לשוחח עם אנשים שחיים ונושמים את התחום. הם ידעו להמליץ לכם על המסגרת המומלצת ביותר שתעניק לכם את כל הדרוש לכם.

 

השורה התחתונה – צאו להתאמן!

עד כאן המדריך שיעזור לכם לקחת את התחביב לשלב הבא. כעת אתם יודעים שיש אליפויות שמתקיימות מידי שנה בתחום הקארטינג, כך שנותר לכם רק ללמוד את התחום, להתמקצע בו ולקחת בו חלק בהזדמנות הבאה. נאחל שיהיה בהצלחה ושתקרעו את המסלול!

מירוצים וקארטינג

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מדפסת ביתית
כללי
בניית מודלים בהדפסה תלת מימדית

אם לפני 30 או 40 שנים מישהו היה אומר לכם שבשנת 2020 תהיה אפשרות להדפיס מוצרים דרך מדפסת תלת מימד, קרוב לודאי שהייתם צוחקים עליו ואומרים לו שהוא הוזה. אבל

פנייה לעוד מיסוי
עריכת דין
עבירות מיסים – מה חשוב להכיר

לעבירות מס יכולות להיות השלכות מרחיקות לכת, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה משפטית. בין אם מדובר בדיווח נמוך על הכנסות, הגשת דוחות כוזבים או עיסוק בהעלמת מס בחו"ל, הבנת הסוגים

פורץ מנעולים
כללי
שירותים שיכול לתת לכם מנעולן בבית

מנעולנים הם אנשי מקצוע אשר מתמחים במנעולים ובמנגנוני נעילה שונים. מנעולנים מספקים מגוון שירותים רחב כגון התקנת מנעולים, תיקון מערכות נעילה. החלפת צילינדר או פריצות לדלתות שמנגנון הנעילה שלהם ניזוק.