איך ניתן לעצב את הליך הבוררות לפי רצון הצדדים?

בתקופה האחרונה אנו קוראים לא מעט תגובות שנכתבות על ידי גולשים קבועים שלנו. תגובות אלו מופיעות בתחתית מאמרים שונים שאנו כותבים בנושאי משפט ובוררות. קריאה מעמיקה של כמה מהתגובות האחרונות גרמה לנו להבין כי יש מי שמתעניינים באפשרות של עיצוב הליך הבוררות לפי רצון הצדדים. שכן, כך, מתאפשר לעבור את ההליך באופן נוח יותר. יצאנו לבדוק איך העניין בא לידי ביטוי וחזרנו עם כל התשובות.

 

תכירו את המומחים שסייעו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנעמיק באופן שבו אפשר לעצב את הליך הבוררות לפי רצון הצדדים, יש לציין כי בחרנו לפנות אל גורמים שמכירים את התחום באופן מעמיק. מדובר בעצם באנשים שעברו לאחרונה הליך בוררות והם עיצבו אותו באופן שמותאם להם אישית. אתם וודאי תוהים איך הגענו אליהם, אז נציין בפניכם כי הגענו אליהם לאחר שכתבנו פוסט בנושא וביקשנו לקבל פניות מצד יודעי דבר.

לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 40 תגובות ובחרנו בסופו של דבר את ה – 3 שנראו לנו הבקיאים ביותר בתחום. זו ההזדמנות להודות הם על הליווי. שכן, בזכותם, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות חשובה בנושא.

 

אז איך ניתן לעצב את הליך הבוררות לפי רצון הצדדים?

כדי שניתן יהיה לעצב את הליך הבוררות לפי הרצון של כל הצדדים שלוקחים בו חלק צריך בעצם לשאול את השאלה המתבקשת – האם אתם רוצים לבצע הליך של בוררות או בית משפט?. כדי שתוכלו לעצב את ההליך, אתם תצטרכו לבחור בהליך של בוררות.

מדובר בהליך שמכריע בסכסוכים תוך ליווי מטעם בורר מוסמך. במצב כזה, ההליך נחשב לגמיש יותר וניתן לשינויים וזאת בניגוד להליכים שבאים לידי ביטוי בין כותלי בית המשפט.

 

מי מוסמך לנהל את ההליך הזה?

אתם בטח רוצים לדעת מי האדם שמוסמך לנהל את ההליך, אז נציין בפניכם כי בדקנו זאת וגילינו שלפי חוק הבוררות, ה"בורר" הוא כל אדם בישראל. זה יכול להיות גם מישהו שאינו עורך דין במקצועו. ראוי לציין כי חשוב שהצדדים יבחרו באיש מקצוע שי לו הכשרה כלשהי בתחום של ניהול הליכי בוררות.

 

איך תוכלו להגיע אל הבורר המתאים ביותר?

כדי שתוכלו לעצב את הליך הבוררות שלכם לפי רצון כל הצדדים, אתם צריכים לשים לב כי אתם בוחרים בבורר מומלץ. כדי שזה יקרה, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולבדוק איפה ניתן למצוא אחד כזה. ההמלצה של אלו שסייעו בכתיבת המדריך היא לפנות אל אחת הפלטפורמות הבאות כדי למצוא בורר מתאים:

  • פייסבוק
  • לשונית הביקורות של גוגל
  • אינסטגרם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת אין ניתן לעצב את הליך הבוררות לפי הרצון של הצדדים. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, נותר לכם פשוט להתחיל בהליך, בהצלחה.

בוררות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אטרקציות ובידור
כך תשדרגו את אירועי הקייטנה שלכם

תחום הקייטנות תפס תאוצה בשנים האחרונות במדינתנו, והתחרות בתחום הינה רבה וגדולה. זו הסיבה שכיום דרושה ייחודיות על מנת להצליח ולהגשים את ייעוד בקייטנה. כיצד? כל זה במאמר הקרוב. עולם

מזרון נקי זה תענוג
הכל לבית
ניקוי מזרונים

ניקוי מזרון הוא אחד מהפעולות החשובות ביותר שיש לבצע באופן תדיר, זאת כדי לשמור על הבריאות וכן להענקת שנת לילה טובה ונעימה. מדוע לבחור בחברה מקצועית לביצוע העבודה?   ניקוי