למה עדיף לבנות אתר וורדפרס ולא אתר בקוד

כל התהליך של בניית אתר, מצריכה הרבה שלבים בדרך להכוונה ובנייה נכונה ומותאמת לצרכים שלכם. תצטרכו להגדיר קהל יעד, להתאים את המבנה לצרכים של הקהל, לבחור פלטפורמה ועוד המון דברים. הרבה אנשים מתלבטים בין אם לבנות האתר שלהם דרך וורדפרס או אתר בקוד, ואם אתם לא מבינים במה מדובר, בואו נפרוס את הדברים בצורה ברורה ונעשה לכם סדר כדי שתדעו מה תהיה הבחירה הכי עדיפה ומתאימה עבורכם.

 

חובה עכשווית

בתקופה של ימינו, כל עסק גדול או קטן, לא יכול להרשות לעצמו שלא יהיה לו אתר. הגישה החופשית והנוחה המתאפשרת לאינטרנט, הפכה את הסיפור של רכישות אונליין גם של מוצרים וגם של שירותים למשהו נוח יותר ממה שהיה אי פעם. חנויות אינטרנטיות בין אתם מתכננים אתר בקוד או בניית אתר וורדפרס, מדובר בעסקים שמגלגלים מיליארדים בכל שנה, וחשוב להכיר את המרחב הזה לפני שנכנסים אליו בכדי לעשות את זה מיטבית.

 

תהליך הדרגתי

בכדי לבנות את האתר שלכם, צריך להבין שמדובר כאן בתהליך הדרגתי, אשר צריך להתבצע בצורה מקצועית. בנוסף הגדרת קהל היעד והתאמת המבנה לצרכים שלו, תצטרכו לוודא שבניית האתר נעשית באופן איכותי, תוכלו להיעזר בליווי וסיוע מקצועי, אנשים מומחים שיוכלו לעזור לכם לבסס את כל מה שצריך, החל מהעיצוב ועד השיפור והתחזוקה בכדי שהאתר יהיה יעיל וימשוך כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים.

 

בניית אתר וורדפרס

מדובר במערכת של קוד פתוח, המאפשר לכם להקים אתרים ולבצע עיצוב אתרים די בקלות. בעצם הקוד הפתוח מאפשר לכם לעשות שינויים באתר גם לאחר שנבנה, בעזרת ארגונים המפתחים קודים למערכות וורדפרס. בעצם בניית האתר בדרך הזאת מתבססת על השימוש בתבניות קיימות, יחד עם האפשרות לתוספים רבים חלקם חינמיים וחלקם בתשלום.

 

למה זה טוב לכם

בדרך כלל לבעלי עסקים אין ניסיון בתכנות או כתיבת קודים, לכן הפלטפורמה הנהדרת וורדפרס, מאפשרת לכם לעשות כל כך הרבה ובצורה הרבה יותר פשוטה ממה שדמיינתם. למערכת הזאת יש גמישות רבה, עם האפשרות תוספים רבים המקלים על היצוע שינויים על פי הצרכים שלכם. בעוד שמתכנתים רבים בכל העולם ממשיכים לפתח מערכות חדשות לעבודה עם וורדפרס לכדי שדרוג החוויה ונוחות השימוש.

 

בניית אתר בקוד

בניית אתר בקוד סגור, זה לבנות אתר מאפס, בשיטה הזאת משתמשים בבונה אתרים מנוסה שידע איך לבנות אתר ייחודי על פי הצרכים שלכם. מדובר בהרבה יותר עבודה בסיסית של בניית הפונקציות מהבסיס שלהן. שינויים באתר שכזה תצטרכו לעשות בעזרת מתכנתים מנוסים.

 

לסיכום

יש יתרונות וחסרונות לכל אחת מהאפשרויות, בסוף זה עניין של נוחות והתאמה לצרכים שלכם, אך למערכת של וורדפרס יש המון יתרון בשטח, מקדמת את הנוחות של בניית אתרים ומגדירה מחדש את מה זה לבנות אתר. שווה לכם להתייעץ עם אנשים שכבר עבדו בתחום, ואפילו לנסות להתנסות בעצכם במערכת של וורדפרס, ולראות בעצמכם.

בניית אתר וורדפרס

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנעול ואיש
לבית ולגינה
מנעולים חכמים

בעידן המודרני שבו אנחנו חיים ניתן לראות מגוון רחב של מנעולים שביניהם תוכלו לבחור לדלת הבית שלכם, אז למה להסתפק במנעולים הישנים? היום, ממש כפי שיש טכנולוגיה חכמה בכל תחומי

מכונת ניסור
בעלי מקצוע
5  דברים שכלולים במחיר של ניסור בטון

החלטתם לשפץ את הבית או לעבור דירה? ייתכן ותזדקקו לשירותי ניסור בטון כדי לנצל את החלל באופן יעיל. המאמר יפרט 5 דברים שכלולים במחיר הניסור.   1 – שירות אדיב