למה חשוב לספר את הכלב שלכם לקראת הקיץ

מעבר לכך שמקלחת או תספורת לכלב עשויות לרענן את הכלב בקיץ, בכוחן גם להוביל לשיפור מהותי בנראותם, בריאות העור והפרווה. בהמשך לכך, תוכלו להיפטר גם מתופעות לא נעימות כמו ריחות רעים ונשירת פרווה בכל מקום. אם גם אתם מתלבטים אם בכלל, כיצד ואיך לספר את כלבכם, הכתבה הבאה נועדה עבורכם.

 

מספרת כלבים

בדיוק כמו מספרות של בני אדם, ישנן גם מספרות אשר דואגות לכלבים, כמו מספרת כלבים במודיעין. חשוב להדגיש – כדאי שתספורת לכלבים תתבצע על ידי בעל מקצוע במספרת כלבים מקצועית. זאת מכיוון שללא הידע המתאים באשר לסוג הפרווה של הכלב, עלול להיווצר נזק. למידע נוסף, מומלץ בחום לפנות למספרת זו החנות שלי – מספרת כלבים במודיעין.

 

תספורת או דילול?

קיימות פרוות שונות כשם שקיימים כלבים שונים. לכן, חלק מהפרוות מאפשרות רק סידור חיצוני עם מספריים בשילוב סירוק, ולא גילוח. למשל, כלבים בעלי פרווה כפולה כמו האסקי סיבירי או פומרניאן יעברו דילול לפרווה במקום גילוח אחרת פרוותם לא תחזור לקדמותה. כמו כן, חשוב לציין שגילוח שלא בוצע כהלכה לכלב עלול לחשוף אותו לפצעים וכוויות מהשמש.

במידה ואינכם בטוחים בסוג פרוות הכלב שלכם – כפולה או צפופה – חשוב עוד יותר להתייעץ במספרת כלבים. הספר או הספרית ידעו לכוון אתכם באופן המקצועי ביותר בשאלה כיצד להתייחס אל הפרווה. כך תגלו לא רק מה הכלב צריך, אלא גם מה יכול להיות לו טוב.

 

כל כמה זמן צריך תספורת לכלב?

לתספורות כלבים אין יעדים מוגדרים של ממש. ניתן לזהות את המועד לביקור הבא במספרה לפי אורך הפרווה, אשר לעיתים מתחילה להסתבך ולהיקשר בתוך עצמה באיזורי הישבן והאוזניים. לפעמים הפרווה גם מנשירה ומלוכלכת. מומלץ לנהל מעקב אחר הביקורים במספרת הכלבים.

 

טיפוח לכלב

מספרות הכלבים לא מעניקות רק תספורת, אלא גם אפשרויות מגוונות לטיפוח הכלב. במסגרת טיפול מוענקים מקלחת, ניקיון כולל, גזירת ציפורניים, ייבוש ואם רוצים אפילו בושם. כלומר, אפשר להשאיר את הכלב במספרת כלבים להתרעננות כוללת שכוללת תספורת ומקלחת ולחזור לקחת אותו בדיוק בזמן כדי להינות מהריחות הטובים שאופפים אותו.

חשוב לציין שכלבים אוהבים להתקלח. טיפוח שכזה יהפוך את הכלב שלכם למאושר! לכן חשוב מאד להתייחס לתחום הגיינת הכלב. כלומר, אולי אפשר לוותר על תספורת, אבל על מקלחת בשום פנים ואופן לא.

 

לסיכום

הקיץ הוא תמיד תקופה מצוינת לבקר במספרת כלבים ולהעביר את הכלב תהליך רענון. כולנו יודעים כמה חם הקיץ הישראלי יכול להיות! כלבים אמנם מוצאים דרכים להתקרר בימי הקיץ החמים, אולם אין פירוש הדבר שלא כדאי להעניק להם סיוע נוסף בקירור הגוף עם מקלחת טובה או תספורת. כאמור, לא מדובר רק באמצעי פרקטי אלא גם בדרך לטפח ולשמח את הכלב שלכם. חשוב להדגיש שוב את חשיבות ההתייעצות עם גורמי מקצוע בדבר התאמת התספורת לכלב.

גורים

 

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בריאות
איך מעצבים את קו הלסת?

אי אפשר להתעלם מהעובדה כי בתקופה האחרונה, פניהם של סלבריטאים רבים השתנו בין רגע. מדובר בשינוי מהותי שבא לידי ביטוי בעיקר באזור הלסת. מי שיודעים דבר או שניים בנושא, וודאי

חתימת אפוסטיל
עריכת דין
6 מסמכים שמחייבים חתימת אפוסטיל

אנשים רבים מנסים להתחמק מבירוקרטיה ככל הניתן, אבל לפעמים אין מנוס מכך – כמו במקרים בהם צריך להגיש מסמכים עם חתימת אפוסטיל.   מהו אפוסטיל? מדובר בעצם בסוג של תעודה

IRA - חסכו כסף
פיננסים
IRA – מה זה וכיצד זה יעזור לכם לחסוך כסף?

בזכות ההתפתחות הטכנולוגית בעשורים האחרונים, ישנן כיום אפשרויות רבות יותר מאי פעם לנהל את כספי החיסכון שלנו באופן אישי. אחת האופציות האטרקטיביות ביותר היא IRA‏ (Individual Retirement Account)‏ שמאפשרת לכל