לימודי גרפיקה במכללת סולו

מכללת סולו היא מכללה חדשנית וראשונה מסוגה בישראל אשר מציעה לימודי גרפיקה ברמה הגבוהה ביותר. כל מה שרציתם לדעת על מכללת סולו – במאמר הבא.

מכללת סולו – חדשנות מובילה בלימודים

אם אתם כעת מחפשים ללמוד לימודי גרפיקה במכללה מובילה, אנו גאים להציג לכם את מכללת סולו, המכללה אשר עומדת בחוד החנית של הלימודים המקצועיים בישראל. המכללה, אשר שמה דגש על רמת לימודים גבוהה כמו גם על שימוש בפלטפורמות לימוד מתקדמות מתגאה במאות בוגרים אשר השתלבו במהירות במקומות תעסוקה בארץ ובעולם, כל זאת בשל מיומנות ומקצועיות אותה רכשו במהלך הלימודים אשר אורכים כשנה וחצי.

תג לימודי

מהם היתרונות של מכללת סולו על פני מכללות אחרות?

כאמור, מכללת סולו נחשבת למכללה מובילה בתחומה אשר זוכה לשבחים רבים מצד בוגרים כמו גם התעשייה, כל זאת בשל העובדה כי הלימודים נערכים במתכונת מקצועית אשר תואמת את הסטנדרטים המחירים ביותר בתחום. ביחס למכללות אחרות, הלימודים במכללת סולו מתקיימים במתכונת מקוונת, ועל כן כל מה שנדרש הוא חיבור מהיר לאינטרנט וכניסה לתוכנה ייעודית אשר באמצעותה ניתן לצפות בהרצאות אותם מעבירים מרצים בעלי שם בתחום העיצוב הגרפי, כמו גם לתקשר באופן מקוון עם סטודנטים נוספים. מדובר במתכונת לימודים ייחודית אשר מאפשרת לכל אחד ללמוד את רזי המקצוע מבלי לוותר על העבודה או שעות הפנאי, וזאת משום שכל מה שנדרש הוא חיבור אינטרנטי, ומשום כך כל אזרח ישראלי כמו גם תושב אשר מתגורר בחו"ל יכול להתחבר למערכת וללמוד, כאשר בסוף הלימודים מקבלים תעודה מקצועית אשר מאושרת ע"י המל"ג. בנוסף, בוגרי הקורס יכולים להיכנס לקבוצה ייעודית ברשת החברתית פייסבוק אשר בה חברים למעלה מ 1600 מעסיקים אשר מפרסמים משרות מדי יום, ועל כן מתאפשר לבוגרי המכללה להשתלב בארגונים, חברות או כעצמאיים, וזאת על מנת שתוכלו להיכנס לתחום המקצוע בהקדם האפשרי ולצבור תיק עבודות עשיר. מדובר בנקודה חשובה וזאת משום שקבלה למקומות עבודה נחשקים בתחום מחייבת תיק עבודות מקצועי, ומשום כך באמצעות מכללת סולו תוכלו להיות בטוחים כי תיק העבודות שלכם יהיה תיק מהוקצע אשר משלב אלמנטים חשובים מעולם העיצוב הגרפי, כך שתקבלו בולטות אל מול מתחרים שלכם בענף מבוקש כמו עיצוב גרפי אשר זוכה לתהודה רבה.

מתלבטים? צרו קשר עוד היום עם יועצי הלימוד של מכללת סולו לצורך קבלת פרטים נוספים

נציגי מכללת סולו ישמחו לעמוד לשירותכם בכל עת בכדי להעניק לכם את כל המידע החשוב ביותר בנוגע להרשמה ללימודים, היכרות עם צוות המרצים וכן תנאי התשלום הנוחים, כל זאת על מנת שתוכלו  להתחיל בלימודים ולהיות בראש שקט כי מדובר במוסד מוביל בתחומו. ניתן ליצור קשר עם נציגי המכללה באמצעות האתר הרשמי בכתובת https://onlinegraphic.co.il או באמצעות המספר 03-6202111.

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ארון מטבח
הכל לבית
ממה מורכב ארון איכותי

עד היום בכל פעם כאשר קניתם ארון התפשרתם על האיכות שלו? אם כך, הגיע הזמן שתדעו שאין תחליף אמיתי לארון מאיכות ללא פשרות. לכן אנחנו כן ממליצים לכם להשקיע ולבדוק

קידוח בנטוניט
כללי
מה הם קידוחי בנטונייט?

אתם רגע לפני רכישת שטח קרקע ויצא לכם לשמוע שלל מושגים המשתייכים אל עולם הבנייה שאין לכם שום מושג מה משמעותם? קידוחי בנטונייט למשל? אם כך הגעתם למקום הנכון. כאן