באיזה שלב של העסק כדאי להתחיל להשקיע SEO

אז החלטתם להגשים חלום ולפתוח את עסק שתמיד רציתם.

כאנשים שחיים במאה ה-21 ויודעים שעסק חייב נוכחות וירטואלית, פתחתם עבורו אתר אינטרנט וכעת אתם מעוניינים שהאתר יצליח ותוכלו לקדם את העסק שלכם דרכו.

אם עוד לא שמעתם על המונח קידום אתרים, זה בדיוק הזמן לבדוק כיצד אתם מקדמים את האתר שלכם.

חשוב לדעת כי כבר בשלבי בניית האתר ניתן לפעול לכך שהאתר יקודם באופן מיטבי.

 

קידום אורגני – מה זה?

קידום אורגני, קידום אתרים או SEO הם מונחים שאולי נתקלתם בהם ואולי לא, ולמען הסדר הטוב ניישר קו ונסביר מה המשמעות של מונחים אלו (שהם למעשה מילים נרדפות לאותו המונח) ומדוע הם חשובים להצלחת האתר שלכם.

קידום אורגני הוא קידום האתר שלכם במנועי החיפוש, ובפרט במנוע החיפוש הגדול והחשוב מכולם – גוגל. חשוב להבין שעבור מי שלא מכיר את האתר שלכם, הדרך להגיע אליו היא גוגל. המטרה שלכם היא שאנשים יגיעו לאתר העסקי שלכם לא רק באמצעות הזנה ישירה של כתובת האתר שלכם או חיפוש שם האתר בגוגל, אלא גם שלקוחות פוטנציאליים שלא מכירים אתכם יגיעו לאתר, יוכלו להתרשם ממנו ואולי גם ישלמו עבור השירות או המוצר שאתם מציעים.

 

מדוע קידום אורגני חשוב כבר בשלב בניית האתר?

אז אם אתם שואלים באיזה שלב כדאי להתחיל עם קידום אורגני, התשובה שלנו היא – עכשיו. כבר בשלבים הראשונים של בניית האתר חשוב להכיר את העקרונות של קידום אורגני, כך שמבנה האתר יתרום לקידומו. ניתן מספר דוגמאות לקידום אורגני שניתן לבצע כבר בשלבי הקמת האתר:

  • שיפור חוויית המשתמש

חוויית המשתמש חשובה מאוד לגולשים, ולכן גם למנועי חיפוש. כאשר גולש נכנס לאתר שהוא לא נוח לשימוש, הסבירות שהוא ייצא ממנו תוך זמן קצר היא גבוהה. חשוב לדעת שמנועי החיפוש יודעים לזהות את זמן השהייה של משתמשים באתר, כאשר אתרים שמושכים אליהם גולשים השוהים בהם זמן רב מסווגים כרלוונטיים יותר ונהנים מקידום משופר.

 

  • שילוב מילות מפתח

מילות המפתח הן האמצעי של גוגל לאתר את האתר שלכם, ולכן חשוב לבצע מחקר מילות מפתח ולשלב באתר את המילים שלקוחות פוטנציאליים שלכם יזינו בשורת החיפוש כדי למצוא את השירות או המוצר שאתם מציעים.

 

  • ניווט ברור וקל

זה הכרחי שכבר בשלב בניית האתר יינתן דגש לניווט קל ופשוט באתר שלכם. זה בא לידי ביטוי הן באפשרות חיפוש והן בבניית תפריט נוח ותמציתי.

 

בניית אתרים וקידום אתרים הולכים יחד

ההמלצה שלנו היא ללכת עם חברה שמתמחה הן בבניית אתרים והן בקידום אתרים, או לכל הפחות שהחברה שבונה עבורכם את האתר תהיה בעלת ידע מסוים בקידום אתרים. זה מצד אחד יחסוך לכם כסף שכן לא תצטרכו להיעזר בשתי חברות, וגם כך בניית האתר תשרת את הקידום וכך תקבלו קידום איכותי יותר.

למידע נוסף כנסו ללינק >> https://yeshnoseo.co.il

 

דף אינטרנט

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש שיווק
דיגיטל
3 כללים לבניית אתר לעסק

בנייה של אתר לעסק אינה עניין פשוט. שכן, מדובר בהליך שמצריך ידע מעמיק בנושא. נחשפנו לעובדה זו ממש לאחרונה והבנו שעלינו להוציא מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל דורש את