כיף מול בטיחות – מה חשוב לדעת על מתקן קפיצה רטוב

אם יש משהו שכבר אי אפשר להתעלם ממנו בשנים האחרונות, אלה הם מתקני הקפיצה הרטובים שאפשר לראות כמעט בכל בית עם גינה.

לכן ברור מדוע גם אתם חושבים לקנות מתקן כזה לילדים, רק חשוב שתהיו מודעים גם לנושא הבטיחות, כי עם כל הכבוד לכיף, השימוש במתקן חייב להתבצע בצורה אחראית.

 

הקפידו על הוראות הבטיחות במתקן

אם אתם חושבים לרכוש מתקן קפיצה רטוב יש כמה דברים חשובים שכדאי לכם להיות מודעים להם, וזאת על מנת שתוכלו להגביר את הבטיחות ולשמור על ילדיכם כמו שצריך. לשם כך רצוי:

  1. לקרוא בנחת ובצורה יסודית את הוראות היצרן ואת הוראות הבטיחות שהוא נותן.
  2. להשתמש במתקן רק בהתאם ליכולות ולייעוד שלו.
  3. לא לשים כמות יותר מידי גדולה של מים.
  4. לדאוג לכך שתמיד יהיה מבוגר אחראי במקום.

 

אם תקפידו על כל אלה אתם תראו שמצד אחד הילדים שלכם ייהנו מאוד להשתמש במתקן הקפיצה הרטוב, אך מצד שני, זה לא יסכן אותם בשום דרך, וזו כמובן הכוונה.

 

בחירת המתקן הכי בטיחותי שיש

עוד נתון שישפיע בצורה ישירה על השאלה האם המתקן יסכן את הילדים שלכם או לא, זו השאלה באיזה מתכן קפיצה רטוב אתם בוחרים. מעבר לעובדה שיש גדלים שונים של מתקנים כאלה ולכל אחד מהם גודל אחר, יש משמעות גם לשאלה האם מתקן הקפיצה הוא בעל תו תקן או לא. אתם יכולים להיות בטוחים שאומנם רכישת מתקן קפיצה בלי תו תקן תמיד יהיה זול יותר, אך מצד שני, הוא עלול להוות סכנה של ממש. לכן, אם חשבתם לרגע להתפשר על נושא תו התקן כדי לשלם פחות, רצוי מאוד לוותר על הרעיון הזה. אין משהו חשוב יותר כמו לדעת שמתקן הקפיצה שאתם קונים עומד בכל התקנים הכי מחמירים שיש ולכן חשוב כל כך לברר זאת. כמו כן, אם אתם יכולים לברר גם מראש שתקבלו אחריות על המוצר שאתם קונים, זה כמובן כדאי, כי מה פתאום לרכוש מוצר כזה בלי אחריות?

 

קנו את מתקן הקפיצה הרטוב בחנות מוכרת וידועה

לבסוף, אנחנו מאוד ממליצים לכם גם לקנות את מתקן הקפיצה הרטוב עבור הילדים שלכם בחנות ידועה. כך תוכלו לדעת שמוכרים לכם מוצר חדשים, איכותיים וכאלה שאפשר להיות רגועים כאשר הילדים עושים בהם שימוש. אומנם זה נכון שלא פעם הרכישה דרך חנות בעלת מוניטין תהיה קצת יותר יקרה, אך מצד שני, זה יבטיח לכם שהקנייה תהיה חכמה וכמה שיותר בטיחותית. אין ספק שלראות את הילדים נהנים מהשילוב בין קפיצה ובין מים זה נפלא, אך חשוב מאוד להקפיד על הוראות הבטיחות הכי מחמירות שיש. רק כך תשמרו על הילדים ותדעו שגם הקיץ הקרוב יסתיים בשלום.

 

אנשים מחליקים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תפוח
בריאות
איך לפתח הרגלי אכילה בריאים

על מנת לרדת לשורש הבעיה המונעת מאדם לרדת במשקל ולשמור עליו לאורך זמן, מאמנים אישיים רבים המתמחים בטיפול בשיטת ה – NLP עושים שימוש בשיטה טיפולית אבחונית יוצאת דופן הידועה

ריצוף שיש
צרכנות
5 סוגים של שיש לריצוף המבוקשים ביותר בשוק

בחירת השיש לריצוף הבית או העסק, איננה עניין פשוט וחייבת להסתנכרן הן עם המראה הכללי בחדר או בחללים המשופצים. כמו כן, השיש צריך להיות מותאם למיקום בבית. שיש המורכב בחלל