לא מתפשרים – הכל על בחירת דיור מוגן

ההורים והסבים שלנו, בני הגיל השלישי יכולים ליהנות מאיכות חיים גבוהה. כדי שזה יקרה, אנחנו צריכים למצוא דיור מוגן איכותי שיענה על צרכיהם. המדריך הנוכחי יצא לבדוק מה הם הפרטים שחשוב לקחת בחשבון, רגע לפני שמבצעים את הבחירה שעשויה לשנות חיים. הישארו כאן ותגלו את הפרמטרים שיכוונו אתכם למקום המתאים.

 

סוג הדירות וגודלן

זה לא סוד, מעבר דירה הינו עניין מורכב, במיוחד עבור אנשים מבוגרים שכבר חיים שנים באותו בית. עובדה זו צריכה לגרום לכם לחפש אחר דיור מוגן שמציע חדרים שיעניקו תחושה של בית. נסביר שיש כל מיני סוגים של דירות בדיור המוגן, למשל:

  • יחידת דיור שמתאימה לבני סוג
  • דירות גן מרווחות
  • סטודיו
  • דירת גג

ברגע שתכירו את הפרמטר הזה, אתם תוכלו למצוא את המרחב המתאים ביותר להורים שלכם. קחו בחשבון שיש גם עניין של מרווח. אדם שגר עד לא מזמן בבית גדול, לא ימצא את עצמו בדירה קטנה מידי. כך שכדאי לבחור בדירה מרווחת שתשפיע באופן משמעותי על המורל.

בית מחסה

קהילה זה הבסיס

המשפט המוכר אומר – לא טוב היות האדם לבדו. אתם צריכים לזכור אותו בשלב זה ולהבין שההורים שלכם צריכים קהילה. לכן, ההמלצה היא לבדוק מבעוד מועד את האוכלוסייה שנמצאת במקום, במטרה להבין נוצר חיבור בין האנשים. אתם יכולים לחפש אחר מקום שעונה על פרמטר זה ואחרים באמצעות האתר הבא: https://sabasafta.co.il.

 

פעילויות מיוחדות

יש לא מעט בתי דיור מוגן שמציעים פעילויות מגוונות לדיירים. מדובר בדרך כלל בחוגים מסוגים שונים, למשל: חוג יצירה, חוג התעמלות תואם גיל, משחקי קלפים, הצגות תיאטרון, ערבי שירה בציבור ועוד. חשוב מאוד שתבדקו מראש שהמקום הנבחר מקיים את הפעילויות הללו. נציין כי אין זה מורכב לבצע את הבירור. במקומות נחשבים תוכלו למצוא טבלאות מסודרות שיוצגו לעיני כל בלובי.

דיור מוגן

קרבה לבית

מומלץ לבחור דיור מוגן שנמצא במרחק הליכה או נסיעה קצר מהמקום ממקום הדיור הנוכחי מ – 2 סיבות. הראשונה נוגעת לקלות ההגעה שלכם לביקורים. סביר להניח שתרצו להגיע לבקר במקום בתדירות גבוהה ולשמח את הדייר. אם תבחרו בדיור מוגן מרוחק, אתם תגלו די מהר שהנסיעה תתיש אתכם ותקשה על הביקורים. הסיבה השנייה נוגעת למרחב מוכר. בחירה בדיור מוגן שנמצא בקרבת הסביבה הישנה של הדייר תקל על המעבר ותביא להתאקלמות מיטבית.

 

השורה התחתונה – צאו לבחור דיור מוגן!

עכשיו אתם מכירים בכל הפרמטרים החיוניים, כך שתוכלו לבצע בחירה חכמה ולא מתפשרת של הדיור המוגן. נמליץ לכם לכתוב את הכותרות שהוצגו לעיל על גבי דף קטן שינחה אתכם במהלך הבירורים שתבצעו בימים הקרובים. שכן, כך, תוכלו לראות את כל הנקודות החשובות מול עיניכם ולהביא לבחירה מדויקת.

בית מחסה

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחולל חמצן
כללי
איפה קונים מחולל חמצן נייד?

השימוש במחולל חמצן משפר את איכות חייהם של חולים רבים הזקוקים לסיוע נשימתי. מחולל חמצן הוא מכשיר המסייע באספקת חמצן לגוף והוא מוכר כמכשיר לסיוע נשימתי. ניתן לרכוש אותו אצל

החלקת PH
כללי
החלקת PH

החלקת שיער הפכה בשנים האחרונות לאחד הטרנדים הבולטים, הזמינים והנגישים בעולם היופי והשיער. קיימות כיום שיטות החלקה רבות בשוק, שאת חלקן עושים באופן עצמאי בבית וחלקן נעשות במספרות ובמכוני יופי