האם כל מי שנפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצויים?

תאונות דרכים יכולות להיות בעלת תוצאות חמורות מאוד. לעיתים קרובות בכדי להתמודד עם תוצאות של תאונת דרכים, הנפגעים יזדקקו לפיצויים כאלה או אחרים. ישנם קריטריונים רבים לקביעת גובה הפיצוי לו זכאים נפגעי תאונת דרכים, אבל האם כל מי שנפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצוי?

 

פיצויים בגין פגיעה בתאונת דרכים

תאונות דרכים הן לצערנו הרב תופעה נפוצה בישראל. מרבית הסיכויים שכל אחד ייקלע לתאונת דרכים בשלב זה או אחר של חייו. הגדרת תאונת דרכים בחוק היא מורכבת ולכן גם גובה הפיצוי שנקבע בגינה הוא תהליך מורכב.

משום כך מומלץ מאוד לכל נפגע של תאונת דרכים להתייעץ עם עורך דין לענייני תעבורה בכדי שיעזור לו למצות את זכיותיו. במידה ואתם רוצים לשכור עורך דין שיעזור לכם במיצוי הזכויות שלכם בגין תאונת דרכים, אתם מוזמנים להיכנס לקישור הבא http://oron-law.co.il.

 

איך נקבע גובה הפיצוי?

גובה הפיצוי לנפגעי תאונת דרכים מורכב מקריטריונים רבים ושונים. המרכזיים שביניהם הם אובדן כושר השתכרות, הוצאות רפואיות, התאמת דיור, כאב וסבל והתאמת ניידות. פיצוי בגין תאונת דרכים יכול להגיע למיליוני שקלים, ולעזור לנפגע בתאונה לשקם את חייו.

 

האם כולם זכאים?

בשנת 1975 נכנס לתוקפו חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים. חוק זה קובע כי כל נפגע של תאונת דרכים יהיה זכאי לפיצוי בלי קשר לנסיבות התאונה. פיצויים  בשל תאונות דרכים מחולקים לשני סוגים – פיצויי רכוש ופיצויי גוף. פיצויי רכוש יפצו על הנזק שנגרם לרכוש כתוצאה מתאונת דרכים. פיצויי גוף יינתנו על נזק שנגרם גופני שנגרם בשל תאונת דרכים. יודגש שוב, כי חוק זה קובע כי כל אדם שנפגע בתאונת דרכים יהיה זכאי לפיצוי גוף.

 

איך לקבל את הפיצוי שמגיע לי?

ישנם מספר צעדים חשובים שיעזרו לכם לקבל את הפיצוי שמגיע לכם במידה ונפגעתם בתאונת דרכים. ראשית  חשוב מאוד להיוועץ עם עורך דין שיעזור לכם למצות את כל הפיצויים שמגיעים לכם. בנוסף לכך, חשוב לשמור עדויות לפגיעות שנגרמו לכם כתוצאה מתאונת הדרכים כמו סיכומים של פגישות רפואיות, טיפולים משלימים, אובדן ימי עבודה ופגיעה באורח החיים. כל פיסת מידע שתשמרו תעזור לכם למקסם את הפיצויים שתקבלו.

 

סיכום- אז מי מקבל פיצויים?

מאז שנת 1975 בה נחקק חוק הפיצויים לנפגעי תאונת דרכים, כל אדם שנפגע בתאונת דרכים זכאי לקבל פיצויי גוף בגין התאונה בלי קשר לנסיבותיה. גובה הפיצוי לקורבנות של תאונות דרכים מורכב ממספר רב של קריטריונים.

אלה נבחרו בניסיון לשקלל את כל הנזק שנגרם לקורבן תאונת דרכים. במידה והייתם מעורבים בתאונת דרכים, חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין מקצועי לענייני תעבורה שיעזור לכם למקסם את גובה הפיצוי המגיע לכם. בנוסף לכך תיעוד מקיף יקדם אתכם לכיוון הנכון אף הוא.

האם כל מי שנפגע בתאונת דרכים זכאי לפיצויים

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הצגות ילדים
כללי
7 סיבות לקחת את הילדים להצגה

החוויה התרבותית, זמן האיכות עם ההורים, התוכן והאינטראקציה החברתית הן רק חלק מהסיבות לקחת את הילדים להצגה שווה. מחפשים מה לעשות עם המשפחה המורחבת? הנה כל הנימוקים למה כדאי לכם