כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער בטורקיה

זה לא סוד שקיים קשר ישיר בין ביטחון עצמי לבין כמות השיער על הראש, גם אצל נשים וגם אצל גברים. תופעת ההתקרחות היא חוצת מגדרים, מגזרים, דתות ואפילו גילאים. שיער מלא וארוך מתקשר עבור רובנו עם נעורים, חיוּת ובריאות – תחושות שכולנו רוצים לחוש ולהפגין כלפי חוץ. לכן זה לא מפתיע שאחד הטיפולים הקוסמטיים הכי נפוצים בישראל הוא השתלת שיער.

אך השתלת שיער היא הליך רפואי, וככזה – הוא יוצר לא מעט חששות ומעלה כמה שאלות. בטקסט שלפניכם תוכלו לקרוא על מה שרציתם לדעת על השתלת שיער בטורקיה. אם תרגישו שסיימתם את הטקסט ונותרתם עם שאלות, תוכלו ללחוץ על הקישור הבא לפרטים נוספים. חשוב לנו להדגיש כי התוכן בטקסט אינו מהווה חוות דעת מקצועית, או תחליף לקבלת ייעוץ רפואי.

 

האם כל אחד יכול לעשות השתלת שיער

למעשה, טיפול השתלת שיער אינו מתאים לכל אחד. מידת ההתאמה נקבעת עוד לפני הטיפול על ידי רופא עור. שימו לב שיש שני סוגי טיפול מומלצים – טיפול FUE וטיפול FUT. ישנן שיטות טיפול נוספות, אך הן לא מוכרות דיו לעולם הרפואי, ולא נחקרו מספיק.

כדי לדעת אם טיפול השתלת שיער יתאים לך – יש להיוועץ עם רופא עור. אם אתם מעוניינים בהשתלת שיער בחו"ל, דעו שחלק מסוכנות תיירות המרפא מציעות היוועצות עם הרופא המטפל דרך האינטרנט כחלק מחבילת הטיפול.

השתלת שיער

למה לעשות השתלת שיער דווקא בטורקיה

טורקיה, כידוע, הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי במיוחד לתיירות מרפא בכלל – ולהשתלות שיער בפרט. הסיבה העיקרית לכך שתורכיה היא יעד כה פופולרי להשתלות שיער היא שמדובר במדינה בעלת סטנדרטים גבוהים מאוד בתחום הרפואה, לצד עלויות מחייה ותפעול זולות.

 

סיכויי הצלחה וסיכונים אפשריים של השתלת שיער

כל מי שיבטיח לכם השתלת שיער ב-100 אחוזי הצלחה הוא נוכל או תמים. אין כל טיפול רפואי בעולם שזוכה ל-100 אחוזי הצלחה. יחד עם זאת, אחוזי ההצלחה של טיפולי השתלות שיער הם אכן גבוהים מאוד. להשתלת שיער כמעט אין סיכונים, למעט כישלון הטיפול והיוותרות צלקות בהליך FUT.

 

סיכום

לסיכום, השתלת שיער היא תהליך רפואי נפוץ ולא מורכב. יחד עם זאת, השתלת שיער אינה מתאימה לכל אחד או אחת. חשוב להיוועץ ברופא, אפילו דרך החלפת תמונות דרך המייל או ה-Whatsapp, לפני כל קבלת טיפול להשתלת שיער. הודות לפיתוחים וחידושים טכנולוגיים, כיום מרבית טיפולי ההשתלה מסתיימים בהצלחה – אך כמובן שאי אפשר להבטיח 100 אחוזי הצלחה.

סיכויי ההצלחה של השתלת השיער תלויים בגורמים רבים, כמו עישון, מחלות עור ועוד. השתלת שיער בישראל יכולה להיות יקרה למדי. כדי לצמצם בעלויות הטיפול מבלי לפגוע באיכות התוצאה – ניתן לפנות לטיפול השתלת שיער בטורקיה. טיפול השתלת שיער בתורכיה מומלץ לבצע עם סוכנות תיירות מרפא מומחית, מומלצת ומנוסה.

השתלת שיער

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פוסטים
דיגיטל
אילו פוסטים ישיגו לכם הכי הרבה לייקים

האינסגרם הפך מכבר להרבה מעבר לרשת חברתית, הוא מגדיר סטאטוס חברתי ומעבר לכך הוא גם מעניק לנו פלטפורמה שיווקית יעילה, נוחה ומהירה (הטובה גם למפרסם וגם לצרכן). אבל, בשביל להצליח

מנתח כירורג
בעלי מקצוע
דיוק וניידות: כיצד ניתוח לפרוסקופי מחולל מהפכה בפרוצדורות רפואיות

צירוף המילים "ניתוחי בטן" עלול מאוד להרתיע. אם קיבלתם אבחנה הדורשת התערבות כירורגית, חשוב שתדעו שכיום ישנן מספר גישות לביצוע הליכים רפואיים בחלל הבטן. הבשורה האמיתית מגיעה מתחום הניתוחים הלפרוסקופים,