כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת פוטובלוק

פוטובלוק הינו בלוק עץ טבעי שעליו מודפסת התמונה האישית שלכם. זוהי מתנה נפלאה ומרגשת עבור מישהו מיוחד וגם אמצעי מרענן וחדשני לעיצוב הבית והמשרד באמצעות התמונות האישיות שלכם. במאמר זה נסביר לכם כל מה שצריך לדעת לפני הזמנת פוטובלוק כדי שהתוצאה תהיה מרשימה ויפה בדיוק כפי שהתכוונתם. 

 

מהו פוטובלוק?

פוטובלוק הינו בלוק עץ טבעי שעל גביו מדפיסים את התמונה האישית שלכם. על מנת שהתוצאה הסופית תהיה טובה חשוב לבחור בחברה אמינה וטובה המתמחה בייצור פוטובלוקים באיכות מעולה כדי שהמוצר המוגמר יחזיק מעמד שנים. את הפוטובלוק ניתן לתלות על הקיר, להניח על מדף או לשים על שולחן העבודה.

בלוק צילום

איך מזמינים פוטובלוק?

על מנת להזמין פוטובלוק אפשר להעזר בחנות אשר מייצרת אותם באופן מקצועי. הפוטובלוק מגיעים במגוון גדלים וצורות, ועל מנת ליצור את העיצוב המושלם כדאי לתכנן מראש כיצד ואיך ייראה הקיר המעוצב, המדף או השולחן. חשוב לזכור שיש תמונות שיתאים להן יותר פוטובלוק מלבני וכאלה שיתאים להם פוטובלוק מרובע. זכרו שבעת בחירת הפוטובלוק המרובע ייתכן ושולי התמונה לא יופיעו.

 

איך לבחור את התמונה המתאימה?

התמונה המתאימה ביותר צריכה להיות ברמה טכנית גבוהה, לא מטושטשת ולא מרוחה. עצם הדפסת התמונה על גבי פוטובלוק אינה יכולה לשפר את איכותה ולכן מראש היא צריכה להיות איכותית וטובה. מומלץ לבחור בתמונות היפות ביותר שאותן אתם הכי אוהבים מטיול שערכתם, צילומי טבע או בעלי חיים שבהם אתם מתגאים, בני הזוג, הילדים, הנכדים או המשפחה הקרובה, חיות המחמד שלכם ועוד, את כל מי שהייתם רוצים להציג לראווה אצלכם בסלון או על השולחן במשרד.

לבחור את התמונה הנכונה

בחירה בחברה יעילה ומקצועית

כיום יש בשוק חברות רבות המכינות פוטובלוק, אך לא כולן איכותיות ויש כאלה שרק מחפשות לעשות רווח מהיר. כדי לדעת האם החברה דרכה אתם מעוניינים לעשות את הפוטובלוק אמינה חפשו המלצות, בידקו את עמידות המוצר, כמה זמן הוא מחזיק מעמד, איכות ההדפסה ועוד. חשוב להקפיד על מקום מקצועי ואמין כדי שלא תזרקו סתם כסף ותתאכזבו מן התוצאה.

 

כיצד לעצב את הבית עם פוטובלוק?

פוטובלוק הוא כלי עיצובי נהדר. באמצעותו ניתן ליצור עניין וצבע בכל מקום בבית, בין אם אתם בוחרים לעשות קיר תמונות מעוצב ובין אם אתם מתכוונים לשלב את הפוטובלוק עם חפצים שונים על מדף. כך או אחרת, הפוטובלוק משתלב נהדר עם כל קו עיצובי בשל היותו נייטראלי ותוכלו לבחור בשלל דרכים לעצב איתו באמצעות תמונה אחת, ארבע, שש או תשע, לערבב גדלים וצורות או אפילו לצבוע את מסגרת הפוטובלוק בצבע לעץ על פי בחירתכם.

 

בלוקים – חנות מקוונת לפוטובלוק מקצועית ואמינה

בלוקים הינה חנות מקוונת לעיצוב פוטובלוקים בשלושה שלבים פשוטים, קלים ונוחים באמינות ובמקצועיות רבה.

הזמנת בלוק צילום

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
Android phone
צרכנות
למה עדיף מגן זכוכית לגלקסי?

מגן זכוכית לגלקסי יכול לשמור באופן מיטבי על המסך כמו גם לאפשר נוחות שימוש בלתי רגילה.   מגן זכוכית לגלקסי – מדוע לבחור בו? אחת התופעות הקשות ביותר עמן נתקלים

לילך רהיטים
רהיטים
חמישה רהיטים שחייבים שיהיו בסלון של כל בית

חדר המגורים, הסלון,  הוא מרכז הבית – חלל משמעותי מאוד עבורנו. בסלון אנחנו מתחברים, מתלכדים, מתרגשים, חוגגים ובעיקר צוברים המון זיכרונות וחוויות עם החברים והמשפחה או אפילו עם עצמנו מול

פרח
למבוגרים
3 זני קנאביס רפואי שתפסו במיוחד – ולמה

בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה חדה במתן האישורים לשימוש בקנאביס רפואי, זאת היות והקהילה הרפואית בארץ סוף סוף מבינה את הסגולות שיש לצמח הקנאביס במתן סיוע רפואי שמציל חיים. אבל,

מתקן לנייר טואלט
עסקים
מה כרוך בתכנון שירותים בבית עסק?

תכנון שירותים בעסק הוא משימה לא קטנה. מדובר בתהליך מורכב, החל עיצוב ועד לבחירת מרכיבים ועיצוב החלל. בניית חדר שירותים הוא למעשה איזון עדין בין תפקוד ואסתטיקה, וחשוב לקחת בחשבון