כך תדאג ללקוחותיך למתנות שישווקו אותך!

זה לא משנה אם אתם מחלקים ללקוחות בקבוק תרמי ממותג או דיסק און קי עם לוגו המותג שלכם – האפקט הוא אותו אפקט: יצירת שייכות והזדהות עם המותג לצד אפשרות לחשיפה הלאה של ערכי המותג. רבות מהחברות בוחרות למתג את המתנות לקהל לקוחותיהן ובכך להשתמש באפיק פרסומי יעיל מאוד. קראו על מתנות קד"מ ללקוחות שמקדמות מטרות שיווק.

 

חשיפת המותג שלכם

גם במידה ופיצחתם את הדרך להפוך חול לזהב, אם לא תעבדו חזק על שיווק, ההמצאה שלכם תצנח לתהום הנשייה. חשוב מאוד לחשוף את החברה, המותג או העסק כמה שיותר בקרב קהל היעד הרלוונטי. קיימות מגוון דרכי לחשיפה תוך שימוש במדיות האונליין: כמו אתר המותג, רשתות חברתיות, קידום ממומן, קידום אורגנו וכן חשיפה באופליין כמו מודעות רחוב ומתנות קידום מכירות.

מתנות ללקוחות עשויות להוות דרך שיווקית אופטימלית לחשיפת והטמעת מסרי החברה בקרב הלקוחות. איך תעשו זאת נכון?

 

בחירת המוצר האופטימלי שישמש כמתנת קד"מ

מתנות ללקוחות צריכות לקלוע בול ולצלוף במטרה. על מנת שהן תעשינה את תפקידן על הצד הטוב ביותר (שכן עם כל הכבוד ללקוחות, המתנות נועדו כדי לקדם את העסק בסופו של יום…) יש לחקור את צרכיו, כאביו, רצונותיו ושאיפותיו של קהל היעד. חשוב לבצע פילוח מדויק ולהגדיר היטב מהו התחום הספציפי בו ניתן לספק להם פתרון ייעודי ולגרום להם להנות מהמתנה.

כך לדוגמה, במידה ומדובר בחברה המציעה חדרי כושר ופעילויות ספורטיביות הרי שתחום המתנות חייב להיות שייך לעולם הספורט. כאן ניתן לבחור בבקבוק ספורט במיתוג החברה, תיק ספורט או גומיות פעילות גופנית ייעודיות. ככל שתדייקו את המתנה לצרכי המקבלים, כך היא תקלע יותר למטרה. כך לדוגמה, במידה ומדובר בחדרי כושר לנשים בלבד, נכון יהיה להציע אביזרי ספורט בעיצוב נשי.

מתנת KDM

מיתוג בולט של מתנה ללקוחות

למעשה, המתנה מהווה מעין בסיס להטבעת סמליל החברה בצורה בולטת כך שכל מקבלי המתנה יזכרו גם בטווח הרחוק את החברה שהעניקה את המתנה. בנוסף, מיתוג המתנה ילווה את המקבלים לאורך חיי היומיום שלהם כך שהחשיפה תגבר ככל שיותר אנשים ייחשפו למוצר אותו קיבלו במתנה. השקיעו בהטבעה איכותית בגודל בולט מספיק אך פרופורציונלי ביחס למוצר.

 

מתנה שהולכת עם הלקוח לכל מקום

חשבו על כך שבכל פעם בה הלקוח שלכם יוצא לעבודה הוא לוקח אתו כוס תרמית ממותגת בסמל החברה שלכם: הקולגות במשרד נחשפות לסמל, הנוסעים באוטובוס, הבוס ואנשים נוספים עמם הוא נפגש, כך שיוצא שמעגלי החשיפה גדלים והמותג שלכם הופך להיות מזוהה עם מתנה שווה.

מתנה

רעיונות אפקטיביים למתנות ממותגות ללקוחות

תוכלו לבחור בתיקי גב, כרבולית מפנקת, מעמד שולחני לסמארטפון או לטאבלט, מעמד ארגונומי למחשב, עמדת טעינה לטלפון הנייד, רמקול בלוטוס ועוד. אלו מתנות שימשו היטב את הלקוח ובבד בבד כשהן תמותגנה בסמל החברה שלכם – הן תהפוכנה למשווקות פעילות לצורך הגברת החשיפה של המותג שלכם.

מתנות

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בריאות
ויאגרה ותרופות אחרות – איך זה משתלב?

ויאגרה, תרופה ידועה לבעיות זיקפה, נרשמה לרוב לצד תרופות אחרות למצבים בריאותיים שונים. הבנת האופן שבו ויאגרה מקיימת אינטראקציה עם תרופות אחרות היא חיונית להבטחת טיפול בטוח ויעיל. במאמר זה,

משכנתא
משכנתאות
טיפים לחיסכון ומקסום אפשרויות המשכנתא שלך

הבטחת משכנתא היא מחויבות פיננסית משמעותית עבור רוב האנשים, ומציאת דרכים לחסוך כסף ולמקסם את האפשרויות שלך היא חיונית. בבלוג זה נחקור טיפים ואסטרטגיות יעילים שיעזרו לכם לנווט בהצלחה בתהליך