כיצד תשמרו שזר הפרחים לא ינבל?

קיבלתם זר פרחים יפיפה וצבעוני.

אורך החיים של פרחים מהרגע שנקטפו ידוע כלא ארוך במיוחד, אבל בכל זאת, הנה מספר דרכים שיעזרו לכם להאריך את

חיי זר הפרחים שלכם ולוודא שלא ינבל, או שלפחות לא ינבל כל כך מהר מהרגע שקיבלתם אותו.

 

פקק של כלור

כאשר אתם שמים את זר הפרחים היפיפה שלכם במים, מזגו לתוך הפקק של מיכל הכלור מעט כלור והוסיפו אל האגרטל של הפרחים. הכלור הורג את הבקטריות וכך ישמור על המים נקיים והפרחים יחזיקו מעמד לזמן ארוך יותר.

 

חיתוך הגבעולים והסרת העטיפה

ברגע בו קיבלתם את הזר, קצרו את קצות הגבעולים בכסנטימטר, ולאחר יומיים – שלושה עשו זאת שוב. בנוסף חשוב להסיר את העטיפה בה קיבלתם את הזר כדי לאפשר אוורור לפרחים וכדי להימנע מהצטברות מיותרת של לחות מסביבם.

 

הסרת הפרחים הנבולים

עברו מספר ימים מהרגע בו קיבלתם את הפרחים ואתם שמים לב שמספר פרחים נבלו, אך שארית הזר רעננה ופורחת. הסירו את הפרחים שנבלו ואת העלים שהתייבשו. נוכחותם של הפרחים הנבולים עלולה לזרז את נבילתם של הפרחים שעדיין רעננים ופורחים.

 

אגרטל נקי

לפני שאתם שמים את הזר באגרטל, וודאו שהוא נקי. שטפו היטב את האגרטל במים וסבון כלים ולאחר מכן מלאו אותו במים נקיים והכניסו את הפרחים. אגרטל מלוכלך עלול לזרז את תהליך הנבילה של הפרחים.

 

התאמת הכלי

וודאו שהכלי מתאים לפרחים. מה זאת אומרת? חשוב שהכלי יהיה ברוחב ובגובה של הזר כדי שהפרחים לא יהיו צפופים מדי ויוכלו להתאוורר וגם יהיה מספיק מקום למילוי המים כמובן. את המים יש למלא עד למחצית גובה האגרטל, חשוב שהמים לא ייגעו בעלים או בפרחים של הזר.

 

החלפת מים

כדי להאריך את ימיו של הזר, החליפו את המים באגרטל בכל יום. הוציאו את הזר רוקנו את האגרטל מהמים, שטפו אותו קלות, מלאו מחדש במים רעננים והחזירו את הזר לתוך האגרטל.

חשוב! זר פרחים צריך מים. מחוץ למים הזר יחזיק מעמד כשלוש שעות לפני שתהליך הנבילה יחל.

אם אתם מחפשים משלוחי פרחים, תוכלו למצוא גם משלוחי פרחים בירושלים.

 

לסיכום

כאשר אתם מקבלים זר אתם רוצים שהוא יחזיק מעמד לאורך זמן. הנה מספר דרכים שיעזרו לכם לשמור על הזר שקיבלתם.  שפכו פקק של כלור לתוך המים באגרטל כדי להרוג את הבקטריות שייווצרו במים. חיתוך הגבעולים והסרת העטיפה יעזרו להאריך את חיי הזר ויאפשרו אוורור לפרחים. הסרת הפרחים הנבולים ימנע זירוז של הנבילה של הפרחים שעדיין רעננים. אגרטל נקי ימנע את זירוז הליך נבילת הפרחים. התאמת הכלי וודאו שהכלי בגובה וברוחב של הזר כדי שלא יהיה צפוף לפרחים בכלי. החלפת מים בכל יום תאריך את חיי הזר.

אל תשכחו שהזר צריך להיות במים בכל זמן נתון.

 

פרח מוגן

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
לאחר כמה חודשים בחוג
אטרקציות ובידור
חוג היפ הופ

.מחפשים את החוג המושלם בעבור הילד או הילדה? ובכן, הכירו את חוג ההיפ הופ של קאסה אומניות הבמה היפ הופ – תופעה תרבותית מאז שנות ה 90 הפך ז'אנר ההיפ

ריצוף שיש
צרכנות
5 סוגים של שיש לריצוף המבוקשים ביותר בשוק

בחירת השיש לריצוף הבית או העסק, איננה עניין פשוט וחייבת להסתנכרן הן עם המראה הכללי בחדר או בחללים המשופצים. כמו כן, השיש צריך להיות מותאם למיקום בבית. שיש המורכב בחלל