כיצד נזהה האם מסך האייפון שלנו מקורי

 

אייפון הוא פלאפון מעולה, ואפשר לומר שמדובר על המכשיר הסלולרי הטוב ביותר כיום. אבל כמו כל מכשיר, גם לו יש לפעמים תקלות או בעיות. אחת התקלות הנפוצות ביותר באייפון, ובעצם בכל מכשיר סלולרי, היא שבר או בעיה במסך. מכיוון שמדובר על מסך מגע חייבים להחליף אותו כדי שיהיה אפשר להמשיך להשתמש במכשיר באופן נוח ויעיל.

מה קורה אם מסרתם את האייפון שלכם למעבדה ונראה לכם שהחליפו לכם את המסך למסך לא מקורי? איך נוכל לזהות דבר כזה? אם אתם עסוקים בשאלה הזו, הגעתם בדיוק למקום הנכון. הכנו כאן עבורכם הסבר קצר וקליט שבעזרתו תזהו במהירות האם מסך האייפון שלכם מקורי.

 

האם יש כזה דבר מסך לא מקורי?

קודם כל כדאי לדעת שדבר כזה בכלל קיים. מכיוון שחלקי החילוף המקוריים לאייפון שמייצרת חברת אפל הם לא זולים, התפתח שוק נרחב של חלקי חילוף שאינם מקוריים, וכמובן שהמחיר שלהם נמוך משמעותית מזה של חלקי החילוף המקוריים.

אבל לא תמיד מדובר על נוכלות, מכיוון שיש אנשים שבוחרים באופן יזום בחלקים שאינם מקוריים מסיבות כאלה ואחרות. כך הם יכולים לבצע תיקון אייפון ולשלם פחות כסף.

מסך אייפון

האם יש בכלל הבדל בין מסך מקורי למסך חילופי?

לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שיש הבדל, ופערי המחיר לא סתמיים. מבחינת הייצור, ההבדל המרכזי בין מסך חילופי למסך מקורי נוגע לחומר הגלם. המסך המקורי מיוצר בדרך כלל מזכוכית, בעוד שמסך חילופי מיוצר בדרך כלל מפלסטיק. מה שזה אומר זה שהמסך החילופי יהיה לרוב קל יותר. כמובן שמסך חילופי גם יכול לייצר בעיות.

על פי חברת אפל, שימוש במסך חילופי יכול להביא לשלל בעיות. החל מירידה באיכות המגע, דרך לחיצות לא מכוונות של המסך ובעיקר בזמן של שיחות פלאפון, ובמקרים חמורים גם להתנפחות של המכשיר שיכולה להביא לפציעה. מעבר לזה איכות הראיה והבהירות במסך יהיו ירודים.

 

אז איך נזהה אם מסך האייפון שלנו מקורי או חילופי?

אז מסרתם את המכשיר שלכם לצורך החלפת מסך אייפון 11, ועכשיו אתם לא בטוחים האם המסך מקורי או חילופי? אין בעיה, הנה הדרך הקלה ביותר לזהות את העניין. קודם כל, אם המסך שלכם אינו מקורי, ב- 4 הימים הראשונים שאחרי ההחלפה תהיה לכם התראה במסך הנעילה.

אחרי 4 ימים ההתראה תזוז למסך ההגדרות הראשי, ושם היא תופיע עוד 15 ימים. אם החשד התעורר אצלכם לאחר זמן רב יותר, תוכלו להיכנס להגדרות – כללי – אודות, ושם לבדוק את העניין.

 

סיכום

חשוב מאוד להכיר את העובדה שיש בשוק גם מסכי אייפון חילופיים שאינם מקוריים. אם החלטתם לרכוש אותם מסיבות תקציביות זה בסדר, אך אם רציתם ושילמתם על מסך מקורי וקיבלתם מסך חילופי, כדאי שתוכלו לזהות את העניין.

מסך אייפון

תוכן עניינים
אהבתם את מה שקראתם ? ספרו לחברים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתי נצטרך להשתיל שיניים
כללי
מתי נצטרך להשתיל שיניים

שמירה על בריאות הפה המיטבית היא חיונית לרווחתנו הכללית. עם זאת, אובדן שיניים יכול להתרחש מסיבות שונות, כולל עששת, טראומה או מחלת חניכיים. השתלות שיניים חוללו מהפכה בתחום רפואת השיניים

תביעת PLA
עריכת דין
פיצויים לאחר תאונת דרכים – מדריך מקוצר

 תאונות דרכים קורות כל העת וגורמות לאנשים לאבד את חייהם ברגע אחד, להפוך לנכים, לסיעודיים, לאבד את כושר העבודה בשל נזקי הגוף והנפש ולקבל פיצויים. ריכזנו עבורכם את המדריך המקוצר

הטמעת Priority מקצועית
בעלי מקצוע
למה חשוב לבצע הטמעת פריוריטי מקצועית?

בעולם המהיר והתחרותי של היום, סדר עדיפויות יעיל הוא חיוני להצלחה בכל מסגרת מקצועית. ביצוע יישום פריוריטי מקצועי מבטיח ביצוע משימות ופרויקטים בצורה אסטרטגית ויעילה, מקסום התפוקה והשגת התוצאות הרצויות. מאמר